Esikoista yrittämään 2012

miss_piggy
Täällä alettiin sit syömään teroluteja torstaisen lääkärikäynnin tuloksena, kun havaitsi että mulla on lievä pco, tuntuu että ainakin "pupuiluun" on vaikuttanut silleen positiivisesti, että enää ei paikat oo niin "kireät", eli ehkä auttavat myös noihin limakalvoihin jne positiivisesti. Foolihappojahan oon syöny jo pidemmän aikaa. Saa nähdä, että millon sitte tulis plussaa testeihin, ei nyt vielä pysty ees testailemaan mutta toivon että nuo terot auttaa :saint: Eli kiertopäivät saa mulla pitää edelleen samana kun alotin nuo terot tavallaan "kesken" kierron kun eihän oo mitään havaintoa millon menkkojen pitäis tulla, ilmoittelen sit jos vuoto alkaa, ja tulee yk 3 :D
 
Heips , osaisittekohan auttaa mua ;) olen käyttänyt teroluteja 6 kk, nyt on sitten luomukierron vuoro. Jos olette pitäneet muutaman kierron taukoa teroista, niin kuinka teillä on menkat alkaneet? Jännitän vähän et tuleeko kuinka pitä kierto :/

Mulla on menossa nyt kp 6
 
Viimeksi muokattu:
No sitähän miekin nauroin, että tuskin nyt siitä on kyse et on viisi kiloa pudonnut painoa. Kun ei missään yhdessä kuukaudessa kuitenkaan se paino ole tippunut. Enkä oo kyl stressanut mistään ja helteet ei yleensä vaikuta miun kroppaan mitenkään. Nooh. Odotellaan ja katsellaan miten tilanne etenee :D
 
mä kun sain tiputettua painoa 10kg niin gyne sano että ei kannata muniksia ultrata ennenkuin puolenvuoden päästä aikaisintaan. Ettei muutokset tosiaan niin nopeasti kropassa tapahdu vaikka tapahtuukin.. hiton sekavaa :D


Mä voisin luovuttaa tän pinon ylläpitäjyyden seuraavalle. Mulla on tuo toinen kotoisempi ja aktiivisempi pino "huollettavana" jossa itsekin olen enemmän äänessä :)
 
Tällä mein palstalla ei kohta ole enää ketään, joten ylläpitäminenkin on varmasti vähän niin ja näin. Miehän se varmaan voisin olla, mutta kun en itsekkään ole kovin aktiivinen kirjoittelija niin kaatuisi varmaan siihen. Kirjoitukset/käyttö vähenee, kun immeiset raskautuu. Niinhän se on :)
 
Aika pitkäänhän tämä palsta on jatkunut. Mie liityin muistaakseni elokuussa 2010, kun oli nimellä esikoista yrittämään loppuvuodesta 2010 tai 2011 aikana. tai jotain sellaista.
Sinäänsä ikävää jos kuivaa kokoon, kun sitten ei tule tuonne plussanneisiin lisää.
 
Mie yritän ainakin vaikka sitten yksin täällä kirjoitella aikani kuluksi, koska haluan tein kaa plussapinoon :) <3 Joo mie taisin liittyä sillo ku tää oli "Esikoista yrittämään 2011" :) Joten vanha pino on !
 
Torstai 12.7.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat :heart:

nimim....................ikä.......YK.. .............KP............JÄNNÄPV

miss_piggy.......... 30..........2...............60/36-40

another..............25............7........... ..47/28-32........................?

Mircea…………………..22……………13………………35/29............................6.7
AnnCA....................23.......2.. .............31/30-32............??

Miramei................24v.........yk1(7 )..........29/33-40..............?
Luna85..............26.... ....... 5 .............24/29-38.................?

:heart: Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Miramei............. 7


:heart: Taustalla :heart:
Crystal83, jenni_noora, Pionia, Ambrosia85


:heart: Plussanneet 2012 :heart:

nimim..............ikä..........plussa. .......LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24...........28.2.........?.... ........YK6 (KM)
Barbababy.....25...........17.3.........?........ ....YK8
melassi....... ..29...........2.4..........?........... .YK11
Hennu86.......26...........5.5..........12.1.13 ....YK12
Tupu_...........27...........7.5..........13. 1.13....YK9
Vissyliini.........30...........15.6.........?...............YK6
millimolli.........26...........10.5........17.1.13.........YK22
lenkkari.........27...........29.6.........?.................YK10

:heart: Plussanneet 2011 :heart:

nimim....................ikä..........p lussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10........... 13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10........ .26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10.......... .....................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.......... .......................YK 4
Tuttava1985......26............12.11............... ................YK 4
Esikko83...........28.....13.11...enkelityttö.. ...................YK 4
Santski............. 28...........19.11...................... ..........YK 7
Selia.................25............3.12..... ............................YK 5
Lillimuks.............25............31.12........ ........................YK1

Plussanneet ja odottajat löytyvät pinosta http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post26373313
 
Ambro tuohon torstain listaan vois korjata, että dpo 9 -tänään siis 8 ja mahaa vihloo kevyesti.

Onpas meitä varsinaisella listalla olevia vähän :eek: Miten loppupään listalaisilla?

Minäkin voin välistä päivitellä listaa Mircean lisäksi, kun tätä tulee aina muiden ohessa seurattua.. Plussataan loputkin ja siirrytään sitten kaikki toiselle palstalle? :)
 
Voih, toivottavasti ei kuivu palsta kokoon, mä ainakin mielelläni täällä kirjoittelen :) Ei näy menkkoja, eikä kyllä plussaakaan, tänään aamulla testasin ekan testin. Tää päivä meneekin sit vessassa ravaamisessa, että onko tullut punaista vuotoa. Inhottavaa! Koko viikko on mennyt mahan vihlomisen kanssa, turvotusta myös (voi tosin johtua näistä kuumista ilmoista) ja rintojen turvotusta. Yleensä menkoissa mulla mahakivut alkaa vasta kun vuotokin on alkanut eikä ne kivut oo tällaisia juilimisia yleensä! Huoh.
 
ON: Ajattelin jo, ettei mulla ole mitään ihmeellistä sanottavaa, kun en ole raskaustestiä vielä tehnyt. Tänään on dpo 8 ja tänään TAAS rusehtavaa vuotoa (sitä ilmeni myös dpo2-3), tosin ei ainakaan vielä housuihin asti, pyyhkiessä vaan. Piti tehä ovistesti ihan silkasta mielenkiinnosta niin yllätuksekseni lähes plussan heitti ruutuun:eek: Tosi merkillistä tämä kropan toiminta.

AnnCa mikä dpo sinulla??
 
Miramei En ole koskaan ovulaatiota tikuttanut, mutta 25.6-27.6 oli tosi selkeät ovulaatio-oireet eli jos lasken tosta nii nyt olis dpo15. Eli piinapäivät olis nyt päällä! Pitkä loppuviikko tiedossa...
 
Mircea…………………..22…………… 14………………1/35............................Joskus elokuun puolessa välissä :/

Näinhän tässä taas kävi. Menkat oli kuusi päivää myöhässä ja tänään ne alko.. Mie en jaksa tätä oikeasti :/
 
Torstai 12.7.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat :heart:

nimim....................ikä.......YK.. .............KP............JÄNNÄPV

miss_piggy.......... 30..........2...............60/36-40
another..............25............7........... ..47/28-32........................?

AnnCA....................23.......2.. .............31/30-32............??
Miramei................24v.........yk1(7 )..........29/33-40..............?

Luna85..............26.... ....... 5 .............24/29-38.................?
Mircea…………………..22……………14………………2/35...................... Joskus elokuussa

:heart: Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Miramei............. 9


:heart: Taustalla :heart:
Crystal83, jenni_noora, Pionia, Ambrosia85


:heart: Plussanneet 2012 :heart:

nimim..............ikä..........plussa. .......LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24...........28.2.........?.... ........YK6 (KM)
Barbababy.....25...........17.3.........?........ ....YK8
melassi....... ..29...........2.4..........?........... .YK11
Hennu86.......26...........5.5..........12.1.13 ....YK12
Tupu_...........27...........7.5..........13. 1.13....YK9
Vissyliini.........30...........15.6.........?...............YK6
millimolli.........26...........10.5........17.1.13.........YK22
lenkkari.........27...........29.6.........?.................YK10

:heart: Plussanneet 2011 :heart:

nimim....................ikä..........p lussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10........... 13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10........ .26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10.......... .....................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.......... .......................YK 4
Tuttava1985......26............12.11............... ................YK 4
Esikko83...........28.....13.11...enkelityttö.. ...................YK 4
Santski............. 28...........19.11...................... ..........YK 7
Selia.................25............3.12..... ............................YK 5
Lillimuks.............25............31.12........ ........................YK1

Plussanneet ja odottajat löytyvät pinosta http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post26373313
 
Tosi kiva, äsken tuli tekstiviestillä muistutus perjantaisesta neuvola-ajasta.. Mihin en siis ole menossa kun raskaus meni kesken aikoja sitten!..... olinkin ihanasti ehtinyt sen jo unohtamaan, että tulevana perjantaina oltais kuunneltu sydänääniä jne... Miten voikin tollainen pahottaa mielen näin pahasti? :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä