Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Voisin sen verran vielä kertoa, että np-ultra oli viikko sitten. Neuvolan la oli 25.10. mutta tuolla se muuttui muutaman päivän myöhemmäksi. Kaikki oli ok ja olihan se ihmeellistä lopulta nähdä, että siellä tosiaan joku pikkunen tyyppi oli ja heilutteli käsiäänki jo niin reippaasti. Meillä ei oo...
  2. M

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Heipsan! Minäkin voisin liittyä joukkoon: 31.10./ mnica / 31 / toinen / k-pks Pari vuotta sitten odottelin tuolla marraskuisten puolella ja esikoinen syntyi 29.10. Jännät paikat tulee olemaan, että saako sisko synttärilahjaksi pikkusisaren. En tiedä paljonko ehdin täällä...
  3. M

    MPR-rokotteen jälkeen HETI oireita?

    Lapsemme sai tänään ensimmäisen MPR-rokotteen ja nyt illalla vaipanvaihdon yhteydessä huomasin jalkoihin tulleen punaisia näppylöitä. Pistojalassa takareiden puolella on punainen juova, mutta se saattoi tulla aikaisemmin pyllähdyksestä lelun päälle..(?) En löytänyt vastaavasta tietoa muuta...
  4. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Voi että, harmi kun ei ole oikein tullut täällä enää kirjoteltua ja kohta se loppuu kokonaan! Ellei joku perusta vielä tuonne seuraavaan ketjua?! Meillä tänään typyllä oli synttärit! Maagisena kellonlyömänä oltiin juuri muskarissa. Pidetään vielä toinen juhlapäivä lauantaina, kun kaikki ei...
  5. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Jaksamista Tirppanalle loppuraskauteen! Niin se vain aika on menny..! Testasin silloin viikonlopun yli vielä sitä maitoallergiaepäilyä, eikä sitte tullukaan enää näppylöitä. Viiliä tykkää syödä ja piimääki rupesin tässä antamaan ruoan yhteydessä. Tyttö oli 3 viikkoa flunssassa ja just kun...
  6. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    parit levottomat yöt koettu, kun typy herää ja nousee seisomaan eikä millään meinaa saada uudelleen nukahtaan ellei ota tissille.. nyt meenki kohta nukkuun, kun oli tänään kaupassa käydessä hieman väsyny ja pihalla oleva olo :D Nyt aloin sitten epäileen maitoallergiaa. Oon ihmetelly, että...
  7. M

    Kokemuksia pullottomasta/tutittomasta vauvasta?

    meillä vauva 10 kk eikä ole tuttia taikka pulloa huolinut koko aikana. Tuttia tykkää hupimielessä pureskella... Nokkamukia rupes käyttään joskus 5 kk, kun ruoan kanssa alettiin antaa vettä. Eli kiinteitten alottaminenhan helpottaa tilannetta, että joku muukin voi lasta syöttää. Ja tosiaan, että...
  8. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    meillä opittiin tänään konttaamaan! eilen harjotteli jo vähän, mutta tänään oli sitten kontannut ensimmäistä kertaa takalta tv-tasolle, kun olin ollu poissa. Konttaili typy sitten lisääki, että pääsin todistamaan. Hassun näköstähän se vielä on, kun käsillä kauheena tamppaa ja jalat nitkuttaa...
  9. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    meillä noustaan jo kovin pinnasängyssä seisomaan ja tänään oli muutenkin hankala saada nukkumaan. Saattoi olla tiesti hammasvaivaa tai jotain, kun vaikka rupes nukkuun, niin heräs itkemään aika pian. Panadolia annettiin sit varuiks ja jonkin ajan päästä tyttö nukahtikin lopulta. Tunti meni...
  10. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Mitähän sitä ehtis kirjottaa... Tyttö nukkuu päikkäreitä omassa pinnasängyssä. Tuppaa puolen tunnin jälkeen herään ja tuurilla saa nukahtaan uudestaan silittelemällä, eilen otin viereen tissille jatkaan unia. Oon kyllä miettiny, että mitenhän tästä tissin kautta nukahtamisesta pääsis helpolla...
  11. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    No niin, menkat alko sit eilen! :mad: ja heti tänään on tuntunu, ettei maitoakaan tulis niin paljon ku ennen tai sitte kuvittelen vaan.. eroahdistus. Tuttua on, ollu varmaan jo kuukauden.. välillä menee ja seikkailee hyvin itekseen mut sitte välillä niin vain pitäis saada sylissä olla...
  12. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Hei! Nyt päätin, että tuun kirjottamaan. On tullu liian kauan laiminlyötyä tätä vaikka en edes facen ryhmään kuulu! :O Ihana lukea teidän kuulumisia. Voimia FG:lle, toivottavasti alkaa helpottaan pian! :hug: Ja onnea Nynaevelle! :heart: Ensinnäkin, meidän hieno unikoulu otti sitten...
  13. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Melanie75, vähän hankala vastata kun meillä syödään jo niin paljon kiinteitä, vaikka iltapuuron söikin jo ennen unikoulun alotusta. Luulen, että kun nukku vieressä, niin se maidon haju osittain varmaan herätteli imemään eikä niinkään nälkä. Unikouluahan sais ruveta pitämään vasta kun syö sen...
  14. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Jos vähän ehtis kirjottaa kun typy nukkuu vielä... Nyt on 2 yötä peräkkäin nukuttu ILMAN YÖSYÖTTÖÄ! Oon ihan ihmeissäni iteki, kun kuuteen asti on porskuttanu heräämättä. Tietysti ite oon siinä 3 aikaan heränny ootteleen jospa typy heräis.... oon sitte kuudelta kuitenki vaipan vaihdon jälkeen...
  15. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Sain uudelleen nukahtaan, mut jäi tissiin kiinni. Päikkäreitä nukutan edelleen tissin päälle. Joka kerta ei siihen nukahda ja sitte lähetään vaunutteleen tai eilenki nukutin pinnasänkyyn kun oli tuommonen epävakaa ilma. Vaunut alkaa kyllä pikkuhiljaa käydä pieneks ja on välillä rattaisaki...
  16. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Meillä opittiin eilen ryömimään! :) en nyt ehdi muuta sanomaan, kun typy yhtäkkiä heräs kesken unien, tyypillistä...
  17. M

    Klamydia ei tarttunut?!

    Tähän ei oo kukaan vastannu, mutta vastaanpa nyt. Mulle väitti kerran yks mies, että ois saanu multa klamydian ja menin tietty testiin ja se oli negatiivinen. No vähän myöhemmin olin yhden miehen kanssa, jolta sitte sain sen ja se kyllä oireili heti. Tuli pissatulehus ja jostaki oli vielä päässy...
  18. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Fg voi kun ihanaa sulle tapahtunu! Munki pitäis saada uusia vaatteita ja ens viikolla alkais alet....kiva vaan kun oli opintolainan lyhennys täs kuus niin eipä oo rahaa ellei visaa vinguta ja ei pahemmin tekis mieli. Jee, eilen tyttö nukahti ekaa kertaa ilman itkua pinnikseen! Tänään nyt oli...
  19. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Mää nyt taas tulin höpiseen. Hommattiin tämmönen tabletti niin hieman helpompi kirjoittaa ja muutenki selata nettiä, kun tyttö tässä tissillä nukkuu. On tuo pinnasänkyyn opettaminen aika rankkaa, vaikka suht helposti saa nukahtamaan, mutta sitte ne heräämiset. Viime yönä sai monesti...
  20. M

    Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

    Tirppana, voi olla ihan vaikka hampaiden tuloa, jos ei ruoka maistu. Meilläki oli silleen ja kuumeen jälkeen pari päivää ei oikein mikään meinannu maistua, muuta kuin iltapuuro. Hääh, ja nyt huomasin että edellisessä viestissä tarkotin Kumisaapasta enkä Scalaa tuossa kehityksen...

Yhteistyössä