Hakutulokset

  1. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Siunattua, levollista, ilontäytteistä Kristuksen syntymäjuhlaa meille kaikille! <3 Kinkun juuri kuorrutin, kohta alan keittelemään riisipuuroa. Juhlapöydässä meitä tänään kaikkiaan 10 henkeä. Mielessä ja rukouksissa on Arttu ja perheensä, kuten varmasti kaikilla muillakin... Olkaamme...
  2. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Moikka :wave: Onpa ihanaa istua sisällä, kun ulkona ulvoo tuuli ja taivaalta puskee lunta... Ihan äsken sieltä myrskyn silmästä tulin viikonlopun ruokakasseja kantaen. Nälissäni töiden jälkeen kaupassa tuli taas kerran ostettua ruokaa aika paljon isommalle perheelle kuin mitä nykytilanne on...
  3. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Voimahali jokaiselle tähän synkkään marraskuun iltaan! :hug: Varsinkin marzalle, kuulostaa rankalta tilanteesi. Toivottavasti saat apua jostain! (Kodinhoitaja? Perhetyö? en kyllä oikein tiedä mitä mahdollisuuksia nykyään on.) Oletko kertonut miehellesi, että väsyt kun joudut hoitamaan kotityöt...
  4. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Haleja ja jaksuja sekä Oivikille että paulannalle :hug: että kaikille muillekin syystä tai toisesta myötätuntoa ja lohtua kaipaaville! Lilleriina, kiva kun kaipailit :heart: Mulla on ollut toisaalta niin kiireistä -lähipiirissä häät, työmatkoja jne - etten ole edes niin useasti ehtinyt käydä...
  5. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Huomenia ystäväiset :heart: Oivikille onnea ja tarrasukkia matkaan, olispa ihanaa jos vaikka ihan kaksoset tulisi! :heart: marzan kummi minullakin mielessä... voi kun olisi löytynyt jo! mur-mur, toivotaan että jostain vielä tulisi uutta tulta ja tuulta parisuhteen purjeisiin :) kyllähän...
  6. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Voi ei Lillis, voimia sinulle :heart: Tuo masis/ahdistus juuri silloin kun kaikki ON hyvin on vähintäänkin raivostuttavaa :mad: Ja samaa mieltä myös siitä, että rakastelu "kiinnijäämisen" pelossa ei ole yhtään kiihottavaa (varsinkin jos yllättäjät olisivat lapsia), vaikka kuulemma siitäkin monet...
  7. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Moiks, kiva viiikonloppu ystävien mökillä mutta nyt sitten palattu arkeen, vaikka lomaviikko onkin. Olen lupautunut leipomaan yksiin häihin, ja 4 suklaahyytelökakkua oli tämän päivän saldo. Yritän tässä vähän kommentoida ihanaisten kirjoituksia. Sorry jo etukäteen jos jonkun unohdan, en...
  8. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Pieni Tähtönen kiitos onnitteluista :) Eipä se nyt sinänsä mikään suurpäivä ollutkaan, joku voisi jo puhua kissanristiäisistä ;) mutta minusta on tärkeää nostaa esille kaikki mahdolliset päivät, jolloin voimme olla ihan erityisen kiitollisia toisistamme ja huomata toisiamme arjen keskellä...
  9. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Heips "pitkästä aikaa! :wave: Ei kai siitä nyt niin pitkä aika ole, mutta jostain syystä ei ole enää paukkuja riittänyt päivittäiseen kirjoitteluun. Ainakin paulanna on ollut siis tänään ahkerana, ja Ottiksen aikaansaavuus nyt tiedetään myös :) Minullakin oli suuria suunnitelmia, mutta...
  10. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Heips immeiset ihanat :wave: Aikas hiljaista ollut täällä! Olen käynyt kyllä joka päivä lukaisemassa, mutta niin kiirettä pitänyt,ettei ole ehtinyt/jaksanut kirjoittaa. Meinaa tämä syksyn pimeys ja työstressi tehdä sen, että väsyttää niin armottomasti... Ainaskin olen jo päässyt yli...
  11. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Hyvää reissua Lontooseen paulanna! :) Nauti meidän muidenkin puolesta ;) Minä olen käynyt siellä... ööö... 27 vuotta sitten :laugh:
  12. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Heipparallaa! :wave: Hauska "hullutus" tuo mielikuvituseläimille juttelu, Rigel ;) Kiva fiilis täällä, ainoa päivä tällä viikolla kun olen näin ajoissa kotona töistä. Ja vieläpä yksin, eli voin rauhassa kirjoitella... ainoa onkelma se, että mies olikin vienyt läppärin mukanaan töihin, eli...
  13. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    :hug: Iltahali kaikille, olette ihania :heart: ja kiva lukea tosi elämän rakkausstooreja. Kertoisin omani mut tulen hulluksi tämän poikani läppärin kanssa, tämän pari riviä olen kirjoittanut jo useamman kerran kun tämä vehje aina "syö" pois jo kirjoittamani. (Mies tekee töitä sillä omallaan jota...
  14. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Heissulivei :wave: kommunikointi on kyllä todella haastava laji! Ja miten harvoin sanoma meneekään perille sellaisena kuin se lähetetään... kun aina ymmärrämme sen omista lähtökohdistamme käsin. Ja kirjoittaessa jää vielä pois asiaa tukeva elekieli. Eli minni , minä en myöskään ollut...
  15. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Pikaiset huomenet! Osanottoni Rigel! :heart: Tätä oli pakko tulla kommentoimaan vaikka kova kiire ;) EN TOSIAAN KAIPAA TAKAISIN TUOHON SUHTEESEEN!!!!!!!! EN IKUNA, KUUNA KULLANVALKEANA. En siis edes missään kohtaan silloin eron jälkeisenä raskaana vuotena, kun olin todella yksin ja...
  16. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Kiva rakastumiskeskustelu :) Santra, Luulenpa, että jonkinlainen "tilaus" kuitenkin pitää olla, ennen kuin rakastuminen iskee. Esim. eron jälkeenhän sitä on äärimmäisen herkässä ja haavoittuvassa tilassa, ja yksinäisyydentunne varsinkin pitkän parisuhteen jälkeen voi olla valtava. Toisin sanoen...
  17. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Sataa sataa ropisee, ti-di ti-di pom... kastuittekos metsäretkellä Pieni Tähtönen? ;) Täällä on satanut tuntikausia... ja olo on kovin laiska, juuri sanoin miehelle ettei jaksaisi edes ruokaa tänään tehdä. Saas nähdä mitä keksitään... Kuulostaa idylliseltä Uudin asuinpaikka. Minäkin HALUAISIN...
  18. K

    40+ so what wol.13

    Kävin vähän vaklaamassa täällä, olenkin omaksi hämmästyksekseni pysynyt tähän mennessä aika hyvin tuolla aidan toisella puolella Kuumissa aalloissa :laugh: :hug: Morticia, jospa on vain riidan tuoksinassa heitetty ilkeys...? Ihanaista lauantai-iltaa kaikille toivottaa Kastehelmi aidan...
  19. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Juuri näin Lilleriina! :heart: Meitä ihmisiä on erilaisia, ja niin on onnellisia parisuhteitakin. Mutta TÄYTYY myöntää, että minunkin mielestäni rakkauden fyysinen puoli vähän niin kuin kuuluu asiaan :whistle: Enpä toisaalta edes haluaisi erottaa niitä toisistaan. Mitä lähempänä on toista...
  20. K

    ~~kuumia aaltoja~~ "so what"

    Ihanaa lauantaihuomenta kaikille :kiss: Onpas ihanaa kun on vapaata, eikä kaiken lisäksi mitään erityisen aikataulutettua tänä viikonloppuna :) aikas raskaan työviikon jälkeen tuntuu niin hyvältä. Kuntosalille aion itseni raahata vaikka puoliväkisin, jotta saisin taas liikkumisen rutiinista...

Yhteistyössä