~~kuumia aaltoja~~ "so what"

Pennun kasvattaja tänään kyseli olemmeko nimeä miettineet, niin hän voisi jo pentua kutsua omalla nimellään:)..voi voi kun en vielä ole keksinyt..tänään pistänhin aivonystyrät toimimaan ja mietin kovasti sopivaa meitin sesselle:heart:..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Mur-mur kiitos sitä tarvitaan. Tuo nimien keksiminen on vaikeaa. Itsekin olen pyöritellyt nimiä päässäni, milloin possulle milloin mahdolliselle koiralle, eikä oikein natsaa.

No eiköhän se löydy, kun se aika on. :heart:
 
Onpa tässä ketjussa hiljaista. No, minä vähän yritän huudella täällä...

Oikeasti en pysty. Tulin viikonloppuna kipeäksi, flunssaan, ja nyt olen saikulla, koska ääntä ei ole juuri lainkaan. Perheelle kuiskailen, välillä yritän ärähtää tarpeen mukaan :D.

Sinänsä ihan hyvä, että ääni lähti, voinnissani ei ole mitään muuta niin pahaa vikaa, että olisin ymmärtänyt jäädä kotiin. Toki tunnen olevani flunssainen, yskinkin mutta en ole kuumeessa. Työ on sellaista, että sitä ei ilman ääntä voi tehdä. Onneksi on myös sellaisia osia työssäni, suunnittelua ym., että puuhaan niitä täällä - ihan vähän vain, sen verran kuin jaksan.

Saapa nähdä, kauanko menee.
 
Hei kaikille ja terveiset aurinkoisesta Lontoosta! Uskomatonta, mutta totta, siellä ei satanut kuin kotiin lähtiessä ja se ei enää haitannut. Ihana irtiotto arjesta ja stressistä...Olen tässä viimeisen kahden vuoden aikana tehnyt tosi paljon töitä (oma valinta kun yrittäjäksi ryhdyin) , että tämä teki hyvää, nyt taas jaksaa :) Ainenkin seuraavaan lomaan asti.
Täällä on kirjoiteltu uusista perheenjäsenistä: possusta ja koirasta : Onnea emännille !
Syksy se vain saapuu ja kylmät ilmat, takkaa lämmittelen nytkin. Terassilla on vielä pihakalusteet, mutta kait ne pitää vähitellen korjata talvisäilöön, tuskin tulee enää ulkona istuttua.
Minäkin sain pienen flunssan, ilmeisesti Lontoon kylmistä öistä...tai vähäisestä pukeutumisesta. Toivottavasti ei tule kunnolla päälle; nyt ei oikein sopisi, on niin paljon suunniteltua tekemistä.
Lontoossa sitten pistin hotellin vessassa "jarrupiikin" vatsaläskiin ja tästä sitten lähtee munasarjat lepotilaan ja valmistautuminen kohti munasolusiirtoa; monta muutakin vaihetta matkalla tulee, mutta tästä nyt kohti tulevaa:) Kun vaan sais sen toivon ja luottamuksen onnistumiseen luotua, mikä oli ekassa siirrossa, vaikka se sitten negan tuottikin...Sorry, kun omiani vuodattelen...mutta tää on nyt mun navan tärkeä juttu :)
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja pikkupossuli on vissiin jo tullut uuteen kotiinsa ? Missä se nukkuu ? Sisätiloissa, vai onko jokin erillinen talli ? Miten tuon siisteyden kanssa; onko karsina ? Uteliaana näitä kyselen ??? On varmaan tosi söpö :)
 
Paulanna tervetuloa takaisin. Kiitos onnittelusta. Possuli ei tullutkaan vielä tänään. Kaikille osapuolille sopi keskiviikko paremmin.
Se nukkuu sisällä vielä ainakin. Kesällä sitten saa olla koirien kanssa aitauksessa tonkimassa ja siinä on vanha asuntovaunu, johon voi laittaa vaikka olkia, että saa vähän peuhata.
Kuulemma oppivat äkkiä sisäsiistiksi. Ensin johonkin, vaikka lehtisilppuun joka pannaan sopivaan astiaan ja oppii se käymään ulkonakin.

Mun miehellä kans firma ja välistä tarvii lähtöjä johonkin hengähtämään, kun yritys kotoa päin, niin ei tarvi koko ajan sitä miettiä. Minä ainakin olen kova asioita päässäni pyörittämään ja laskemaan.

Tsemppiä hoitoihin. :hug:

Rigel pikaista paranemista kuin myös Paulanna. :heart:

Illanjatkoja Uudi
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: paulanna
Heips immeiset ihanat :wave:

Aikas hiljaista ollut täällä! Olen käynyt kyllä joka päivä lukaisemassa, mutta niin kiirettä pitänyt,ettei ole ehtinyt/jaksanut kirjoittaa. Meinaa tämä syksyn pimeys ja työstressi tehdä sen, että väsyttää niin armottomasti... Ainaskin olen jo päässyt yli vauvahaaveiden menetyksen, se on positiivista :) nyt voin hyvillä mielin suuntautua kohti tulevaa mummoutta ja kaikkea muuta ihanaa mitä odotettavissa vielä on! Esimerkiksi kahdenkeskisille hetkille ihanan rakkaan mieheni kanssa :heart: Meillä onkin perjantaina seurustelun vuosipäivä. Kaikkia tällaisia päiviä pitää minun mielestäni juhlia, tavalla tai toisella - mutta en kyllä edellytä miesparan niitä muistavan, vaan sopivasti aina muistutan etukäteen ;)

Onnea vain uusille possuille ja hauvoille! :flower: Voimia ja valonpilkahduksia itse kullekin tähän päivä päivältä lisääntyvään pimeyteen! :kiss:

Kastehelmi
 
Kastehelmi kiitos !! Onnea vuosipäivälle ! :hug: Sehän se tuo iloa arjenkin keskelle, kun juhlii yhteisiä vuosipäiviä. On se niin tärkeää pitää avioliitosta huolta.

Possu on sitten kotona ja nimeksi tuli pitkän harkinnan jälkeen Onni. Ei ole lähipiirissä eikä tutuilla, niin ei ainakaan loukkaa ketään.

Koirat on aivan innoissaan kiertää ja häärää ympärillä ja Onnikin on innoissaan kavereista.

Hyvää yötä kaikille Uudi
 
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Morot pinoon:wave:

Hissuksi on käynyt tämä pino, mutta eipä kuumepuolikaan ole entisensälainen, yhtä aktiivinen, vaan hissua sielläkin.. Onkohan meillä neidoilla alkanut olemaan muutakin elämää;)?

Onnea hurjasti perheenlisäyksistä; possukasta ja koirulista! *mur-mur*lle ehdotan nimeksi Selmaa tai Sylviä,Saanaa tai Saimaa=)! Kyllä se nimi taitaa tulla vasta sitten, kun koiruli kainalossa..Mites miehesi? Joko on tottunut ja sopeutunut ajatukseen uudesta pennusta, vai pakkaako kamojaan:whistle:? Ja entäs teiän pien koululainen, odottaako turrea jo kovin?

Toi possu-Onni on kyllä niin mainion erikoinen tapaus, jotten osais ikinä kuunaan kuvitella, millasta on elää possun kanssa(siis ihan oikean, eikä vain oman "karjunsa" tai lasten)! Varmastikin ainakin hauskaa ja hiukan erilaista, vai kuinka Uudi ?

Kastehelmi: onnittelut tulevan vuosipäivän johdosta:heart:

Mä otin ittelleni kirppispöydän eilisestä lähtien, ja siellä oon käyny jo pariin kertaan pöytää putsaamassa, ja ai että kun suorastaan syletti, kun hokasin, että mun pöydältä oli varastettu euron maksava vauvan lelu:vampire:! Hintalappu revitty irti ja jätetty pöytään, lelua ei missään! Mua ei siis se yhden euron menetys ketuta, mutta ihan oikeestiko joku on niin kieroutunut, että antaa vauvalleen varastamansa lelun? Olisin ihan ilmatteeksi antanut, jos kerran noin tarpeeseen meni:kieh:!!

Meiän ekaluokkalaisella oli jalka menny huonoon kuntoon maanantaina välitunnilla, ja kun hain iltapväkerhosta kotio, niin saman tein Lastenklinikalle. Nilkka oli turvonnut ihan palloksi, ja röntgeniin saman tein..Ei ollut murtunut, onneksi, mutta nivelsiteet venähtäneet niin hyvin, että 6:n vkon liikuntakielto:(! Ei oo helppoa ton ikäselle pojalle, joka hyppii ja juoksee joka paikkaan, ja kiipeilee puissa jne.jne... No, ehkäpä tää tästä.

paulannalle onnea tuleviin hoitoihin, ja juu, pysyhän terveenä, ei yrittäjällä ole varaa jäädä potemaan flunssaa tai muutakaan, nimimerkillä yrittäjän vaimo:whistle:!

Olispa aika ihanaa, jos Ottis, ja muut kamut tulis vähän kertomaan kuulumisia, ja saataisiin vähän aktiivisemmaksi tämä pino..Uudetkin siellä, jotka vain taustalta luette, niin tulkaa rohkeasti mukaan juttuun, se kummasti piristää synkkenevässä syksyssä=)!

Halimukset kaikille:hug:!

Lillis
 
Lillis kiitos !! Pojalle pikaista paranemista. :flower:

On se hupaisaa. Possu juoksee koirien perässä varsinkin kultsin. On ottanut siitä emon. Voi mikä älämölö alkaa, jos koira menee ulos ja hän ei pääse. Koira katsoo peräänsä, että eikö se sieltä tule.

Nukkuukin koiran kyljessä. Huono vain, kun sessu ei tahdo jaksaa aivan makoilla ja possuli ei suostu nukkumaan muualla, niin tulee valvomista liikaa.

Jos possu vinkuu sylissä tai muuten, niin koira huolestuneena katsoo vierestä tai haukkuukin. Ulkona on ihan possun kyljessä, kuin suojelis. On se metkaa seurata.
Ja kyseessä yli 12-vuotias uroskoira.

Viime yönä yritin laittaa sessut, kodinhoitohuoneen puolelle, että saisivat vähän levätä. Possu kulki huoneesta toiseen röhki ja etsi laumaansa. Täytyi päästää koirat takaisin tuvan puolelle, kun ei jaksanut kuunnella. Possu innoissaan tykö heti.

Nytkin röhkii ja vinkuu ja kulkee kultsin perässä. Haluais tieten viereen nukkuun ja koira hölmö ei tietenkään ymmärrä miksi tuo aivan häiritsee. :O

Tuo kirppispöydästä varastaminen on kyllä niin hatusta. En tiedä miten joku kehtaa.
Itse lasten kanssa tienattiin osa koiran maksusta kirpparilta.
Olin eronnut ja voitiin laittaa koiruli, kun kukaan ei ollut enää vastustamassa.
Aina olen koirista tykännyt.
Tämä nyt 12-vuotias, kun maksoi 4000 silloista markkaa. Nythän koirien hinnat on nousseet järkyttävästi.
Kultsin pentukin parhaimmillaan 1200 euroa. HUH HUH.

Illanjatkoja Uudi :wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Heipsis!
Tarttee nyt ryhdistäyä ja myös kirjoitella.

Onnea Uudille possusesta. Mukava oli lukea teidän possun ja koirien elämää. Niin se possu vaan löytää uuden "sylin". Minkäkokoinen tuo possu on nyt?

Lillis, joo mä olen kuullut näitä tarinoita kun varastellaan ihan siis halpaa tavaraa lapsilleen kirppareilta. Toi on niin hyvin sanottu että on kyllä kieroutunut jos on antanut vauvalleen varastetun lelun. Tsemiä teidän ekaluokkalaiselle, hyvä ettei ole murtunut, mitenhän jaksaa liikuntakieltoa. Ihan rupesin miettimään (ja muistelemaan) että jaahas nuokin ajat taasen tulossa kun saa poikaa lekurissa käyttää millon mistäkin kolhusta. Saas nähdä kuinka tuon tytön kanssa käy, onko yhtä raisu kuin pojat.

Paulannelle tsemitykset hoitoihin. Kiva että lontoon reissu pirsti.

Kastehelmi, onnittelut vuosipäivästä. Toi työstressi on kyllä niin inhottavaa ja sitä kun kuulee kokoajan yhdeltä sun toiselta että duunissa on kiire, jaksuja. Ihanaa tuo tuleva mummous, mulla ei vielä tiedossa, vaikka ehkä ihan hyvä vaan että nuo omat kasvaa niin ehtii tämä mummo hoivata tulevia...vaikka eihän sitä koskaan tiedä mitä suunnitelmia esikoisella ja hänen avopuolisolla on, jos vaikka eivät halua lapsia. Tosin kyllä isoveli tykkää tämän pikkuveljensä kanssa touhuta.

Minäkin tässä utelen murmurin koirulista ja mitäs miehesi sanoi. Meillä mies joskus puhuu koiran hankkimisesta, mutta minä en ainakaan vielä halua, siis tähän tilanteeseen, joskus myöhemmin.....ehkä.

Sain viikonloppuna sabaturnauksessa päähän iskun (tavoittelin kumarassa palloa ja vastustajan polvi osui päähän) ja tuloksena lievä aivotärähdys ja nyt on niska jäykkä ja kipeä (pelit pelasin kuitenkin loppuun). Lääkäri olisi antanut kunnon dropit, mutta enhän niintä voinut ottaa kun imetän. Panacodia tai Panadolia voisin napsia mutta yritän nyt niitäkin välttää. Tosin sunnuntaina kun pelien jälkeen tulis siis tosi kova päänsärkykohtaus ja oksetti yms. niin oli kyllä Panadolia otettava, siitähän ei siis ole vauvalle haittaa.

Iloista perjantaita!!!
 
  • Tykkää
Reactions: paulanna ja Uudi
Huh, nukahdin tunniksi soffalle(taas)ja aivan pökkyräinen oloinen nyt!:O

Pennustamme..

Mies ei koiraa haluaisi, tiedän sen hyvin:(..mutta niin kuin poikasemme fiksusti tuumasi: "2 vastaan 1"..eli - tulee se pikkanen meille sitten Lauantaina.:heart:
..ja jännä juttu: Esittelein poikaselle 8 nimivaihtoehtoa..ja Vienon nimenhän hän sieltä heti bongasi - kuulemma paras.;)

Uudi - Onni on ihuna nimi possukalle:heart:

Poika koiralle olishin kyllä nimi ollut helpompi keksiä..
..jos ei toisen mummuni nimi olisi ollut Tyyne, olisi pentu se nimen saanut..juu ja Sylvi myös kiva nimi..kukas se ehdottikaan sitä?

Mie hieman jännään kyllä tuota Sallin suhtautumista pentuun?..hällä kun vielä se "murkkuikähin" menollaan..sellainen jäärä välistä..

Toivon parasta..että tulisivat hyvin juttuun.:)

Täällä eilen ovis Kp12..tuntui niin oudolle jättää hyödyntämäti..tätä se nyt on sitten..haikeutta ilmassa, ei voi kieltää:ashamed:..mutta kyllä se elo vaan tästä jatkuu ja hommaakin nyt enämpi kun pentu tulee taloon - ei käy kyllä lähiviikkoina miun aika pitkäksi.:D

Kauniita unosia kaikille:heart:

Ps. Minnille pikaista paranemista päähän iskusta, onneksi ei pahemmin käynynnä:kiss:
..on se tuo urheilu vaarallista..:whistle:..aina ollunna sitä mieltä;)(sanoo mie, joka ei niin mitään ole vuosiin harrastanut..koneella istuksimista korkeintaan)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Sateinen päivä ja työt tehty, joten viikonloppu voi alkaa :LOL:
Masentaa tuo mieletön sade...Kävin ostamassa matonkuteita; olen aloittanut uuden harrastuksen ja tarkoitus on saada aikaiseksi matto ennen joulua. Ostin sellaista ihanaa pehmeää kudetta ja trikoota lisäksi, eli pehmeä ja ihanan vaalea matto haaveissa.
Siivouksia pitäis aloitella, mutta sekään ei tällä ilmalla huvita, kun ei edes mattoja ulos laittaa; taidan jättää koko homman huomiselle. Ajoittain ulkoistan siivouksen, mutta nyt mun siivoojaa on lomalla ja pitää selvitä itse. Päädyin teettämään tämän mielestäni epämiellyttävän työn jo vuosia sitten toisella, ettei tarvitse itse hampaat irvessä kuurata, mä kun en vaan tykkää koko hommasta. Nyt on kyllä onneksi tarjolla hyviä tekijöitä ja voi vaihtaakin, jos tarvetta on. Tämä mun nykyinen on virolainen ja erittäin tarkka ja huolellinen; olen hänestä iloinen:saint:
Täälläkin kun on toi "karvakasa", mistä lähtee ympäri vuoden karvaa:( Olen kokeillut jos mitä, mutta karvanlähdölle ei ole loppua; lyhyttä ja karkeaa joka paikassa ja varsinkin mustissa vaatteissa valkoiset karvat on niin kaameita.
Onni-possuhan on näköjään hyvin sopeutunut uuteen kotiin, on varmaan kiva seurata sen ja koirien touhuja:hug:
Harmistus Minnin pään sattuminen, mutta onneksi jo paranemaan päin. Urheilussa sattuu ja tapahtuu, sanon kolmen pelaavan pojan äitinä (jääkiekko ja salibandy)...
Nyt kait täytyy kuitenkin mennä sateeseen senverran, että koiruli pääsee pienelle lenkille. Illalla ohjelmassa lenkki ja sauna, ehkä saunasiiderikin.

Hyvää viikonloppua kaikille :hug:
Vienolletervetulotoivotukset uuteen kotiin !
 
Viimeksi muokattu:
Terpat tyttöset:wave:

Kiitos Uudi ja Minni poikulin muistamisesta:)! Eihän tuon ikäinen muista mitään tärkeää, joten luotan siihen, että jos/kun jalkaan sattuu, niin siinä kohtaa ottaa hissummin, mutta muuten taitaa mennä vanhaan malliin;): Koulussa on sovittu kuiteskin, ettei seuraavina viikkoina osallistu liikkatunneille, vaan menee naapuriluokkaan kuvaamataidon-tunnille.

Eilen aloitti tuo samainen poikani partion! Luokkatoverinsa äiti kysyi, josko hän lähtisi kaverinsa seuraksi sinne, ja ihan kiva, jotta tämmönen pieni harrastus tulee hällekin..Ei oikein tiennyt ekan kerran jälkeen, jotta tykkääkö jatkaa vaiko ei, koska "se kestää vain tunnin"! Oli siis niin kivaa, jotta tunti viikossa ei riittäis:D! Eli siis, jatkaa kyllä, kun kerroin, että siellä myös järjestetään retkiä ja leirejä ja kaikkea muutakin mukavaa, joka kestää enemmän kuin tunnin.

huhhuh, Minni; urheilu ON vaarallista! Toivottavasti jo vain muisto moinen tälli..Mähän sain hirmusen tällin päähäni muutama viikko sitten, kun koiraa lähdin aamukuudelta ulkoiluttamaan ja näki jotain; jäniksen, siilin tai vihreän pikkuisen miehen vaikka, jota mä en hokannut..Veti mut niin vauhdilla kumoon, että kaaduin persiilleni ulkoportaille ja pää iskeyty täysiä ulko-oveemme, ja hetken ajan olin ihan "tillintallin", mutta koira-Perkule pysyi hanskassa, eikä päässyt karkuun.. (sori, jos toistan itseäni, mutta EHKÄ se tälli teki sen, etten muista, joko teille kerroin:saint:)..Pää oli tosi pitkään kipeä siitä kohdasta, johon nousi kanamunan kokonen patti, ja tuntuu, että vieläkin siitä on joku nyppylä jäljellä..

Huomenna meillä alkaa olkkari-remontti:D! Kaik menee uusiksi! Tapetit on ihanat, ja lattiasta tulee kiva, ja kalusteet +sohvakin on jo katottuna..Oon ihan täpinöissäni, kuhan vaan saa ensin kaiken vanhan rojun huitsin nevadaan..

Me meinataan tänään vähän "naatiskella" armaani kanssa; punaviiniä ja juustoja, ja vähän taitaa tulla "tanssahdeltuakin":whistle:, kun molemmilla huomenna vapaa, niin jaksaa valvoakin yli kymmenen.

Sunnuntaina meen taas töihin, ja huominen mennee rempan aloituksessa, mutta kyllähän mä täällä käyn ainaskin lukemassa, kuhan vain joku viitsii kirjoitella!

Hempeätä viikonloppua, kynttilänvaloa ja seesteistä mieltä ihan jokaiselle:kiss:!

Lilleriina
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi ja Kastehelmi
Sateinen päivä ja työt tehty, joten viikonloppu voi alkaa :LOL:
Masentaa tuo mieletön sade...Kävin ostamassa matonkuteita; olen aloittanut uuden harrastuksen ja tarkoitus on saada aikaiseksi matto ennen joulua. Ostin sellaista ihanaa pehmeää kudetta ja trikoota lisäksi, eli pehmeä ja ihanan vaalea matto haaveissa.
Siivouksia pitäis aloitella, mutta sekään ei tällä ilmalla huvita, kun ei edes mattoja ulos laittaa; taidan jättää koko homman huomiselle. Ajoittain ulkoistan siivouksen, mutta nyt mun siivoojaa on lomalla ja pitää selvitä itse. Päädyin teettämään tämän mielestäni epämiellyttävän työn jo vuosia sitten toisella, ettei tarvitse itse hampaat irvessä kuurata, mä kun en vaan tykkää koko hommasta. Nyt on kyllä onneksi tarjolla hyviä tekijöitä ja voi vaihtaakin, jos tarvetta on. Tämä mun nykyinen on virolainen ja erittäin tarkka ja huolellinen; olen hänestä iloinen:saint:
Täälläkin kun on toi "karvakasa", mistä lähtee ympäri vuoden karvaa:( Olen kokeillut jos mitä, mutta karvanlähdölle ei ole loppua; lyhyttä ja karkeaa joka paikassa ja varsinkin mustissa vaatteissa valkoiset karvat on niin kaameita.
Onni-possuhan on näköjään hyvin sopeutunut uuteen kotiin, on varmaan kiva seurata sen ja koirien touhuja:hug:
Harmistus Minnin pään sattuminen, mutta onneksi jo paranemaan päin. Urheilussa sattuu ja tapahtuu, sanon kolmen pelaavan pojan äitinä (jääkiekko ja salibandy)...
Nyt kait täytyy kuitenkin mennä sateeseen senverran, että koiruli pääsee pienelle lenkille. Illalla ohjelmassa lenkki ja sauna, ehkä saunasiiderikin.

Hyvää viikonloppua kaikille :hug:
Vienolletervetulotoivotukset uuteen kotiin !
Kiitos:)
..nimi vain vie-lä-hin hakusessa..poikanen keksi nimen Helli..saa nähdä, mikä pienestä nyt tulee..ei enää montaa tuntia kun nähdään - oi että ihunaa!.:rolleyes::heart:
Mikäli pikkinen on oikein reipas touhottaja, siitä voisi tulla "Lysti"
..ja jos joka paikkaan(kiellettyihin)kerkeävä..niin "Riesa"..:D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Terpat tyttöset:wave:

Kiitos Uudi ja Minni poikulin muistamisesta:)! Eihän tuon ikäinen muista mitään tärkeää, joten luotan siihen, että jos/kun jalkaan sattuu, niin siinä kohtaa ottaa hissummin, mutta muuten taitaa mennä vanhaan malliin;): Koulussa on sovittu kuiteskin, ettei seuraavina viikkoina osallistu liikkatunneille, vaan menee naapuriluokkaan kuvaamataidon-tunnille.

Eilen aloitti tuo samainen poikani partion! Luokkatoverinsa äiti kysyi, josko hän lähtisi kaverinsa seuraksi sinne, ja ihan kiva, jotta tämmönen pieni harrastus tulee hällekin..Ei oikein tiennyt ekan kerran jälkeen, jotta tykkääkö jatkaa vaiko ei, koska "se kestää vain tunnin"! Oli siis niin kivaa, jotta tunti viikossa ei riittäis:D! Eli siis, jatkaa kyllä, kun kerroin, että siellä myös järjestetään retkiä ja leirejä ja kaikkea muutakin mukavaa, joka kestää enemmän kuin tunnin.

huhhuh, Minni; urheilu ON vaarallista! Toivottavasti jo vain muisto moinen tälli..Mähän sain hirmusen tällin päähäni muutama viikko sitten, kun koiraa lähdin aamukuudelta ulkoiluttamaan ja näki jotain; jäniksen, siilin tai vihreän pikkuisen miehen vaikka, jota mä en hokannut..Veti mut niin vauhdilla kumoon, että kaaduin persiilleni ulkoportaille ja pää iskeyty täysiä ulko-oveemme, ja hetken ajan olin ihan "tillintallin", mutta koira-Perkule pysyi hanskassa, eikä päässyt karkuun.. (sori, jos toistan itseäni, mutta EHKÄ se tälli teki sen, etten muista, joko teille kerroin:saint:)..Pää oli tosi pitkään kipeä siitä kohdasta, johon nousi kanamunan kokonen patti, ja tuntuu, että vieläkin siitä on joku nyppylä jäljellä..

Huomenna meillä alkaa olkkari-remontti:D! Kaik menee uusiksi! Tapetit on ihanat, ja lattiasta tulee kiva, ja kalusteet +sohvakin on jo katottuna..Oon ihan täpinöissäni, kuhan vaan saa ensin kaiken vanhan rojun huitsin nevadaan..

Ai ja voi..olen kyllä vähän kadeeee!!!..:O..;)

Me meinataan tänään vähän "naatiskella" armaani kanssa; punaviiniä ja juustoja, ja vähän taitaa tulla "tanssahdeltuakin":whistle:, kun molemmilla huomenna vapaa, niin jaksaa valvoakin yli kymmenen.

Kuullostaa huipulta!:heart:

Sunnuntaina meen taas töihin, ja huominen mennee rempan aloituksessa, mutta kyllähän mä täällä käyn ainaskin lukemassa, kuhan vain joku viitsii kirjoitella!

Hempeätä viikonloppua, kynttilänvaloa ja seesteistä mieltä ihan jokaiselle:kiss:!

Lilleriina
.
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur jännä päivä teillä toivotaan, että kaikki menee hyvin ja isäntä ei kovin vedä herneitä nenuun.
Hyviä nimiehdotuksia teillä monta. Kyllä on varmaan vaikea päättää. Koiran kun näkee niin voihan se sitten loksahtaa.

Minnille pään paranemista. PUHALTAA :whistle: Meillä tyttö pelaa salibandya ja päätä on kolauteltu kovastikin. Kiitos possuonnitteluista !!! Possu on noin ison hamsterin kokoinen vähän korkeampi vain.

Lilleriina ihanaa saat uutta ilmettä olkkariin, se on aina mukavaa. Pojalla hyvä harrastus.
Pääsee tosiaan retkille ja yönuotioille yms. mukava,varmasti viihtyy.

Paulanna kiva harrastus, äiti kutoi paljon mattoja nuorempana. Minä tykkään kovasti räsymatoista.

Minä olen ihan poikki possua en saa rauhoittumaan, kuin viereen. Lattialla patjalla nukun. Koira ei pysy sen vieressä, kun se tökkii kärsällä kipeää. Pissapaikka ei kelpaa, vaikka kuinka olen ohjeitten mukaan yrittänyt tehdä. Täällä kohta näen luutuja ja pissapaikkoja unissanikin.
Yhtä en ollut huomannut kerkes kuivua ja eiköhän juuri laminaatin saumakohta.

Meillä uudehko talo ja lattia on kohta kuin sikalassa Sotkee ruokaa ja koirat kuolaa, niin saa aivan pestä.
Olikohan tämä nyt viisas hankinta ???:D Tuleekohan meille kukaan kohta enää kylään tai sitten kaikki kylän lapset , kun kuulee. Siskon lapset kiiju innoissaan , kun näki ja vävy kokelaan lapset tykkäs.

Huh huh on tässä savottaa, että saa sen hovikelposeksi tai sitten minä raukka teen jotain väärin. APUVA!!!

Hyvää päivänjatkoa possulasta tv Uudi:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kastehelmi
Moikka.
Reissusta palattu ja huh, kun olikin rentouttavaa :D tahtoo uudestaan!

Uudilla pitänee kiirettä :) Alkuhan se aina on yhtä opettelua mutta kyllä se siitä. Ihana nimi possulla on kyllä :)

Päätin tässä TAAS alkaa nyt tosissani kiloja karistamaan, kun onhan tuota ylimääräistä 25kiloa.. vielä.. :whistle: paha homma, kun tuo laihdutus pakkaa välillä jäämään taka-alalle mutta pakko se on ajatella ittiäkin.
Imetän edelleen mutta tuossa tyttelin 1,5v iässä sen voisi jo jättää poies, eli 4-5kk ois aikaa vielä imettää.
Minä en oikeastaan liikuntaa harrasta, olen sillä saralla ihan lösähtänyt. Uimisen meinasin kyllä aloitella kunnes nää menkat nyt tästä loppuisi. Miten ihmeessä nämä menkatkin tekee minusta ihan eri persoonan tai se ennen menkkoja oleva aika, kuin olisi haudasta noussut, väsynyt kummajainen....

Rentouttavaa lauantaita :)
 
Tervetuloa reissusta PieniTähtönen. Kotiinpaluukin on aina mukavaa.
Täällä on sitten siivottu tämä aurinkoinen aamupäivä ja vielä lisäksi hinnoittelin monta kassia kirpparikamaa ja varasin pöydän ensi viikolla alkavaksi. Täytyy tyhjennellä kaappeja; meillä kun on kahden asunnon kamat yhdessä huushollissa ja lisäksi mieheni on sellainen, että mistään ei luovuta. Minä oon täysin eri maata ja taas kirpparille pääsee monta kivaa tavaraa ja vaatetta. Toivottavasti niistä muutaman roposenkin saa, eikä käy kuten täälläkin joku kirjoitti, että tavara viety, mutta hintalappu jäi. Se on ikävää.
Ihanaa nyt nauttia siististä ja puhtaasta kodista:)

Kohta ruuan laittoon ja koiran kanssa metsään lenkille. Muita suunnitelmia ei sitten tälle päivälle olekaan. Mies tuolla tekee töitä (on myös yrittäjä) ja seuraa en hänestä nyt saa, mutta nyt onkin ihan hyvä olla itsekseen. Nuorisokin on omilla teillään.

Toi laihdutus homma on sellainen ikuisuus kysymys ainenkin omalla kohdallani; välillä ihannepainossa ja välillä muutama kilo liikaa; olen oppinut, että heti on tartuttava toimeen kun paino alkaa nousemaan tai omalla kohdallani repsahtaa helposti. Laihdutin aikoinaan kuopuksen jälkeen 12 kg painonvartijoissa ja se on kyllä suht hyvin pysynyt :) Mutta kyllä sen vaan on huomannut, että juuri mitään ei saisi syödä enää tässä iässä, heti kertyy...Siis äärettömän pienillä ruoka-annoksilla on mentävä ainenkin minun. Ja tykkäisin kyllä kaikesta makeesta ja karkeista:kieh: Tsemppiä PikkuTähtönen, kyllä se sitten vähitellen alkaa tippumaan kun saa innostuksen päälle. Sinulla vielä niin pieni nuorimmainen että imetätkin, ehdit kyllä vielä pudottaa painoakin kun saat innostuksen päälle, sanon ikuisena painontarkkailijana, jolle on luotu jo syntymässä taipumus lihoa ruuan näkemisestäkin. Eikähän se paino ole maailman tärkein asia; on niin paljon muutakin tässä elämän varrella; terveys on kuitenkin tärkein.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille !
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni Tähtönen
Siis possu on ison marsun kokoinen, ei hamsterin. Taitais olla jättihamsteri, jos olis tuon kokoinen.

Pieni tähtönen joo ei ne niin nopeaa opi, kun jostain käsitin.
Tervetuloa reissusta. Aina ne jotenkin piristää, vaikka vähän väsyneenäkin palais, niin kuin minulle käy joskus, kun ajomatkat pitkiä.
Minullakin on tuota ylipainoa omaan tavalliseen painoon noin 20 kiloa. Olen 177 pitkä, että onneksi vähän häipyy siihen.
Maha mulla aina kasvaa, mutta jalat pysyy laihoina.

Uiminen oli lapsena niin mukavaa, sitten se lasten tullessa ja meikäläisen lihoessa jäi. Koko uimapuvussa olen , kuin odottava äiti, kun maha pullottaa. Ei oikein kiinnosta. ystävätär ois lainannut pukunsa, kun peilin edessä kotin, niin oli hieman ahdas ja kuin raskaana, niin siihen jäi.

Ei sais olla näin lapsellinen löytyyhän niitä omaakin kokoa.

Mitenkähän mur-mur:in sessun haku sujuu.

Ottis miten menee ??
 
  • Tykkää
Reactions: Pieni Tähtönen
paulanna kiitos sanoistasi. Minullekin ihan liikaa tuo makea maistuu ja heti rapsahtaa pari kiloa lisää :( niin väärin.. mulla vaan meinaa ottaa jo niveliin tämä paino taakka ja alaselkään eli pakko jo tehä jtn. Tosin tippuihan se vast`ikään sen muutaman kilon ja nyt on hyvä jatkaa. Imetys huomioiden tietty tässä laihdutus asiassa ja terveellisesti syöden.

Uudi kiitos sanoistasi. sama juttu mulla, että paino kertyy mahaan sekä peppuun mutta jalat pysyy tikkuina, hurjan näköinen yhdistelmä :LOL:
mulla kyllä kans häirittee tuo uimapuku asia : / mulla on yks iso uimapuku mutta niin räikeän värinen, ettei sillä uskalla mennä sinne, vastako sitä oliskin kaikkien silmätikkuna ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi

Yhteistyössä