Hakutulokset

  1. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    nyt vasta kerkesin ja muistin tulla päivittämään. Eli vettä aloin lorahtelemaan sunnuntaina 12.1. aamulla ja päivän olin kotona, tays siin menin illasta 8 maissa ja ottivat minut sisään koska matkaa meiltä sairaalaan on yli tunti. Yö sairaalassa kului niin että heräilin supistuksiin, mutta...
  2. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Taitaa meidän pieni nyt syntyä :) koko aamun valutellut tasasesti lapsivettä, muttei vielä supista joten kotona saan olla ja ootella
  3. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Pinsuli, mun kaks ekaa lasta on tosiaan syntyneet vuorokauden sisällä siitä kun limatulppa on menynt, kovasti toivon että sinullekin näin käy ;) Itse tiputtelen vieläkin verta vain eilisen äitipolin jäljiltä, pari hassua pientä supistusta ei muuta. Noista lasten syntymisistä Tine...
  4. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Pinsuli kyllä se siittä ja vauva sinulla nyt on kuitenkin varmasti sylissä piakkoin, vielä ne viimeiset hetket. Oltiin muuten eilen samoihin aikoihin tuolla äippäpolilla sitten varmaan, saas nähdä oltasko käynnistyksessäkin sitten keskiviikkona :whistle: . Eikös se sinunkin sairaala Tays...
  5. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Hei! Kotona taas, tänään oli paino/käynnistys kontrolli. Paino arvio vauvalle "vain" 4200. Mahataudin takia olin aika voimaton joten sovittiin että jos ei ala syntyyn nyt itsekseen niin ensi keskiviikkona suoraan käynnistykseen aamulla. Aika kovakouraisen ronkkimisen teki ja auki olen 3...
  6. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnittelut vauvan saaneille :flower: ! Huomenna on tai olisi ollut kokoarvio/ ehkä jopa käynnistys mutta ei...minä olen oksennustaudissa ja tää on kyllä ihan kamalaa :headwall: Poksumaan tulin...rv 40+0
  7. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Täällä on tämäkin mamma vielä :) tai en tiä hymyilyttääkö enää niin. Huonosti nukuttuja öitä täälläkin, juurikin niin että vähän väliä herää vaikkei olisi sen kummempaa syytä edes, havahtuu vaan hereille. Supistaa, painaa :) ja vali vali. Tuntuu niin väärältä toisaalta valittaa yhtään, saan...
  8. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Muitakin on joilla ollut uneton yö, myös täällä supisteli yöllä :) . Nyt on hirmu outo olo ja hiki on koko ajan :) alaselkää ja alavatsaa jomottaa ja selkeä kipu tuntuu kohdunsuulla, silti en usko että syntyisi vielä... mutta lähemmäksi sitä tämä varmasti vie :) . Käynnistys todennäköisesti...
  9. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Ooasis, onnea pikku prinssistä! Onneksi olette nyt kotona :heart: Tuo ettei saa imettää on kova kolaus kyllä, itse en ole saanut imettää ja mahdollisuudet siihen että tätä lastakaan saisin on aika pienet. Sääli. Ja kun koittaa imettää niin sairaala-ajat venyy omalla kohdalla sen takia. Ja...
  10. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Näinpä. Meillä poijan isosisko on vuotta vanhempi tai oikeastaan melkein kahta vuotta vanhempi, mutta ovat siis peräkkäisillä luokilla koulussa ja tämä innosti poikaa koulua alottamaan. Eskari on meilläpäin koulun yhteydessä ja sai sen vuoden sitten rauhassa tutustua ja lämmitellä ekaa...
  11. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Minullakin on jo yksi loppuvuoden poika =) tai no poika on syntynyt ihan vuoden viimenen päivä ja on nyt ekalla. Meni kouluun ajallaan ja on pärjännyt tähän asti tosi hyvin =) . Sanoisin että kyllä sen sitten tietää kun sen koulun aika on että onko lapsi kypsä sinne =) . Ajattelin jo viime...
  12. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnea vauvansa saaneille :flower: Minä sain ajan kontorolliin mutta vasta ensi vuoden puolelle. Tänään oli kuitenkin lääkäri ja taas totesi samaa asiaa että iso on vauva. Täälläkin vauvan pää kolisee mennessä :) , sattuuhan tuo. Kipuja, verenpaine koholla ja rauta-arvot alhaalla, ei mikään...
  13. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Pisang: itse kanssa sairastin tuollaisen taudin juuri jossa kaameaa kurkkukipua, mutta minulla auttoi bafucin. Niitä saa syödä raskaana ollessa ja puuduttaa kurkkua ja vei kivut kyllä mukavasti pois.
  14. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Elviida Onnea :flower: Ja niin poksun : 37+0 :heart: Tänään neuvola ja sf mitta kasvaa uskollisesti viikoille ollen tänään siis 37 =D eli yli sen yläkäyrän taas ja omalla kohdalla tämä on kyllä ollut aina yhteydessä isohkoon vauvaan. Sain lähetteen nyt sitten painoarvioon. Tänään on...
  15. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Hurjan nopeasti aika nyt kuitenkin kuluu =) . rv36+3 ja eilen neuvolassa kaikki hyvin, sf mitta 36, vauva on oikein päin. Omaa napaa...selkä on katkeamaisillaan, ja turvotus valtava vaikka kuinka söis ja koittas liikkua. Joka päivä on pirusti hommaa, vaikka tuo sänky vain kovasti...
  16. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Täällä vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt ja olo on sen mukanen. Liikkuminen on aika hankalaa, mutta kyllä se tästä. Lapsi kastetaan. Itse en kuulu kirkkoon, mutta mies kuuluu ja kaikki muutkin lapset on kastettu. Mutta isompana saavat kyllä erota kirkosta jos haluavat, tämä oli vain...
  17. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Pinsuli: Juu, siis nuo arviot olivat toisesta lapsestani tehtyjä päivää ennen synnytystä rv 41+4 eli siis todellakin koko arviot voi heittää ja pahasti :p . Vauvan suuri koko huomattiin vasta salissa vesin menon jälkeen eli arviot ovat vain arvioita :) .
  18. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Onnea Rasavilli :flower: Painoarvioista itse voisin sanoa sen verran että toinen lapseni arvioitiin alle 4 kiloiseksi ja sekä esikoisesta että toisesta lapsesta arvio oli etten synnyttäisi juurikaan yli 4 kilosta lasta. Arvio oli ultrattu arvio ja käsiarvio. Syntyipä kuitenkin alakautta...
  19. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Poksuu 34 =) ! Sairaalakassi: Itse otan mukaan: kameran sukkia ( tays sin sukat on ainakin ihan karseita niinkin pieni asia kuin omat sukat tuo hyvää mieltä) omat tossut minä rakastan flanellihousuja joten sellaiset on aina kulkeneet myös sairaalaan mukana omat pesuaineet/deodorantti...
  20. H

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Marraskuussa**

    Enpä päässytkään muokkaa tuota ylläolevaa omaa tekstiä niin lisään tekstiä näin eli piti sanomani että vaikka vauvat on ollut isoja niin sokereissa ei ole koskaan ollut mitään häikkää itsellä eikä vauvoillakaan :)

Yhteistyössä