Hakutulokset

  1. O

    sain tänään tietää ?

    kuinka voitte olla noin lapsellisia:D:laugh:
  2. O

    sain tänään tietää ?

    jaaa :D
  3. O

    Onko eläimet vaistonneet raskautta? ennen + tai sen jälkeen?!?

    olen raskaana mutta menen lenkille koirani menee virelläni hiljaa ja ei verä yhtään :D elikkä vaistoaa
  4. O

    sain tänään tietää ?

    okei tajuan teidän juttuja :D mutta isä on mukana kuvioissa ja vanhemmat ja kummit ja sukulaiset :D ei syytä huoleen ihmiset :D en ole teini :D
  5. O

    Outo vatsatauti.. vai sittenkin raskaana?

    mulla on samoja ongelmia :D vatta koko ajan kipiä ja raskaus testi näytti perjantaina positiivistä ja maanantaina negatiivistä :D voinko tehä 2viikon päästä uuden testin jos silloin näyttäisi positiivistä
  6. O

    voiko lääkärin raskaustesteihin luottaa

    juu sama äiti mutta vauvakuume on kova :) että silleen
  7. O

    voiko lääkärin raskaustesteihin luottaa

    elikkä perjantaina kävin lääkärissä tekemässä raskaustestin joka näytti positiivistä :) mutta maanantaina näytti negatiivistä :( missä vika ! voiko niihin luottaa vai oliko keskenmeno :( vastailkaa äidit :) itella syntyisi pienokainen maaliskuussa :D mutta vaikea uskoa että synttyy kun testit...
  8. O

    saan vauvan synnttäri lahjaksi :D

    onko kukaan saanut vauvaa synttärilahjaksi! ite vauvani syntyy 19.3.2013 silloin olisi minun synttärit :D ihana lahja
  9. O

    sain tänään tietää ?

    kiitos teille ! päätimme mieheni kanssa pitää lapsi <3 piean saan tietäää tuleeko poika vai tyttö :D
  10. O

    sain tänään tietää ?

    moikka kaikki äidit! sain tänään tietää että odotan lasta mitä teen teenkö aportin vai pidänkö lapsen :) o olen pian 18vuotta mutta onko minusta vielä äidiksi :) en pystyisi luopua omasta lapsestani :)
  11. O

    Mielestanne sopiva aika lapselle?

    kuuntele syndäntäsi :) ite olen 17vuotta ja kauhea vauvakuume :) voisin sanoa että ite haluan lapsen 18vuotiaana :D minulla on kauhea kasa vauvan vaateita ja leluja että kyllä me lapsi hankittaan pian :D
  12. O

    vonko tulla raskaaksi ???

    moikka haluan tietää voiko tulla raskaaksi jos harrastaa seksiä niin ettei mies saa orgasmia :) voiko tulla raskaaksi jos ei ole päästänyt sisälle :) tuntuu oudolta mutta minulla on vatta koko ajan kipiä pitäisikö tehdä raskaustesti :D en voi vielä olla raskaana koska olen vasta 17vuotta :/...
  13. O

    odottava äiti ? auttakaa äidit

    olen 18vuotta ja raskaana ! kysymys kuulu äidit? 1. oliko raskaus tunteelista ja ihanaa elämää ? 2 kuinka paljon maksoi lääkärikulut ja neuvolat 3. pitäisikö asiasta jutella lääkärin kanssa? 4 . oliko odotus pitkää ja tuskalista aikaa? AUTTAKAA ÄIDIT ASIOISSA ? MITÄ EN TIEDÄ

Yhteistyössä