Hakutulokset

  1. Katy Johanna

    kännissä

    jip jip
  2. Katy Johanna

    Ihastusta ilmassa <3

    Ihanaa, kun poika puhuu mun kanssa (vielä) ihastuksestaan. "Seukkaavat", ovat molemmat 12 v. Keskusteltiin äsken pussaamisesta, vielä ovat halailulinjalla, kun jännittää pussaaminen. Puhuuko teidän lapset äiteen kanssa näistä asioista yleensä? En usko, että tytär puhuu, kuhan tulee siihen ikään...
  3. Katy Johanna

    Viikkoraha

    Minkäikäiset lapset teillä saa viikkorahaa ja paljonko? Edellyttääkö se jotain? Saako eri-ikäiset lapset eri määrän?
  4. Katy Johanna

    Mielikuvitus saa siivet

    Miehä pelkään pimeää ja kaikkea mikä siellä liikkuu. Mies on reissussa ja olen yksin lasten kanssa. Asutaan semmoisessa paikassa, mikä vetää myös varkaita puoleensa. On käyny ihan päiväsaikaankin nimittäin. Aina kun mies on poissa yön yli, oon korvat hörösillään ja kyttään ohiajavia autoja...
  5. Katy Johanna

    Jatko-opinnot

    Opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi. Kiinnostaisi jatkaa vielä opintoja tämän jälkeen, mikä vaatisi hieman minun poissaoloani pari päivää viikossa. Opinnot jatkuisivat 1,5 vuotta. Miehellä nihkeä vastaanotto, minkä toisaalta ymmärrän, mutta nämä opinnot kiinnostaisivat todella ja tunnen...
  6. Katy Johanna

    Murrosikä

    Miten helkkarissa vanhemmat selviää siitä menettämättä ite järkeään??? :stick: Ja tää on vasta alussa meil.. Aaaaargh!!! :x
  7. Katy Johanna

    Italiaan

    Onko Pohjois-Italiassa käyneitä? Oisko vinkkejä, mitä kannattaisi huomioida tms? En ole muutenkaan matkustellut paljon.
  8. Katy Johanna

    Aaargh päiväunet (turhis)

    poika siinä iässä, että ei enää meinaa nukahtaa päikkäreille, vaikka tarvitsisi kuitenkin. Tänäänkään ei nukahtanut, paitsi pikkukakkosen aikaan sohvalle, ja tais vetää sit jo yöunia, senverran sikeesti nukkui. Nyt sit ei meinaa nukahtaa yöunille...ysiltä jo alotettiin. Ai et mie inhoon tätä...
  9. Katy Johanna

    Minkä ikäisinä muiden pojat

    ovat alkaneet käyttää dödöjä tai muita "hajusteita"?. Itse ostin pojalle lahjaksi melko tuoksuttoman dödön, mutta huomasin eilen, että oli vissiin käyny "lainaamassa" iskän hajua kylille lähtiessään. Ilmeisesti täytyy tuoksua jo vähän miehisemmälle.. :D poika kohta 12v.
  10. Katy Johanna

    Henkisestä iästä tuli mieleen..

    Poikani 4 vee halusi pyöräilemään ja mentiinkin sitten läheiselle pyörätielle. Aikani ihmettelin ohiajavien autoilijoiden huvittuneita katseita, kunnes tajusin. Kolmevitonen äitee viilettää onnellisena tyttärensä potkulaudalla.... Ehkä mä sitten näytin muitten silmissä hassulta, mulle toi oli...

Yhteistyössä