Hakutulokset

  1. S

    Mitä muutoksia elämässäsi on tapahtunut sen jälkeen kun aloitit palstailun

    Mulla oikeastaan melkein kaikki. Mutta muutos on parempaan suuntaan, ehdottomasti. =)
  2. S

    Yleensä en vartavasten katsele lasten pukeutumista, mutta eilen vähän huvitti...:-D

    Kun tulin töistä, näin noin 4-5-vuotiaan pojan kahden aikuisen seurassa, pojalla ei ollut yllään mitään muuta kuin pelkät shortsit ja kengät, ei siis paitaa. Sitten vähän ajan päästä tuli vastaan suunnilleen 3-4 v. poika aikuisen kanssa-toppahaalari päällä. Hanskoja ei ollut, mutta päässä oli...
  3. S

    Nokia Lumia 620, miten siirretään puh.nrot vanhalta sim-kortilta uuteen?

    Minä yritin kauan, nyt mies yrittänyt tossa mys, valittaa että bluetooth-yhteys vanhan ja uuden puhelimen välillä katkeilee koko ajan. Vanhaa sim-korttia ei voi laittaa uuteen, koska on iso kortti, uudessa pieni. Osaako kukaan tekniikan ihmelapsi neuvoa? =)
  4. S

    Kuvaketju-kamalimmat teinityylit! Varoitus: älä avaa jos et halua nauraa! :-D

    Kuka uskaltaa laittaa kaikkein karseimman teinikuvansa ikinä? Minä voin aloittaa. Saa nauraa ihan vapaasti, nauran tälle kuvalle itsekin. Jotain ihan JÄRKYTTÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! :laugh: Ja tuo ilme. Nuo hiukset, korvikset, meikki, APUAAAAAA! :xmas: Kuka on yhtä rohkea? =) Tuossa...
  5. S

    Lukisikohan kukaan runoblogia?

    Lueskelin eilen vuosien varrella kirjoittamiani runoja, ja tekisi mieleni julkaista niitä, mutta tiedän etten saa aikaiseksi minkäänlaista opusta, vaikka edes omakustanne-runokirja on ollut haaveenani noin 25 vuotta. Runoja on arviolta pari-kolmesataa. Lukisikohan kukaan blogia jossa olisi...
  6. S

    Miksi Suomessa kaupoissa on todella hyvät valikoimat eineksiä, jos niitä ei juuri kukaan syö?

    Ainakaan tämän palstan perusteella? :D Amerikkaa lukuunottamatta monissa maissa (näkemäni ja kuulemani perusteella) on eineksissä paljon suppeammat valikoimat kuin Suomessa. Kuka ne kaikki syö? Yksin asuvat miehet? Ne kaikki euron mikropizzat ja kumisen makuiset mikroateriat, onhan...
  7. S

    Parhaimmat & pahimmat kokemukset lapsenne/lastenne päiväkodeista?

    Meillä lapsen tämänhetkinen päiväkotiryhmä hlökuntineen on aivan ihana, kaikki on juuri niinkuin pitääkin. :heart: Mutta eräs päiväkoti jossa lapsi oli onneksi vain pari kk, oli aika järkky, vielä kaiken lisäksi eka päiväkoti jossa lapsi oli. Heti kättelyssä olivat jättäneet katsomatta...
  8. S

    Sain äsken erittäin tiukkasävyisen puhelun joltain naiselta...:-D

    Nainen kertoi että minulta on tullut viime keskiviikkona viesti jossa sanotaan "käykö studiolla klo 12?" Kysyin mikä hänen numeronsa on, hän kertoi sen. Kerroin että minä olen laittanut viestin väärään numeroon, minun tarkoittamani nro poikkesi yhdellä nrolla siitä nrosta johon viesti oli...
  9. S

    Tässä vasta ihan alustavasti pohdiskellaan koiran hankintaa-mitä suosittelet?

    Sen verran kriteerejä, että pitäisi olla suht pienikokoinen ja kilttiluonteinen seurakoira joka tulee lasten kanssa toimeen eikä hauku pahemmin.
  10. S

    Käyttääkö kukaan värillisiä piilareita? *kuva*

    Minä sain nämä tänään, ja tykkään. :heart: Feikiltähän nämä näyttävät, mutta se ei haittaa, kun pääasiassa viihdekäyttöön tulevat. =)
  11. S

    Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka eivät voi ymmärtää että joku ajattelee jostain asiasta eri tavalla kuin he?

    Täällä ainakin kirjoittelee ihan jatkuvasti ihmisiä jotka ovat esim. jostain lasten kasvatukseen liittyvästä asiasta jotain mieltä, ja ihan tosissaan ihmettelevät mikseivät kaikki ajattele/tee samoin kuin he, koska hehän ovat oikeassa. Ovatko ihmiset oikeasti noin suppeakatseisia? Mikä siinä...
  12. S

    Kertokaa lapsistanne, joilla on todettu kielellinen erityisvaikeus (ent. dysfasia)

    Siksi kyselen, että omalla pojalla on epäily tuosta lievänä. Jos lapsenne ovat jo kouluikäisiä tai peräti aikuisia, olisi kiva kuulla myös miten heillä elämä on muuten sujunut. Ja ovatko olleet päiväkodissa/koulussa integroidussa vai tavallisessa ryhmässä, vai onko ollut oma avustaja...
  13. S

    Vaatemerkkejä värikkäiden vaatteiden ystäville

    Omia suosikeitani: Smash tuotteet netistä | Uudet mallistot Zalandossa Anna Field tuotteet netistä | Uudet mallistot Zalandossa Desigual tuotteet netistä | Uudet mallistot Zalandossa Nuo ovat kaikki laiskuuteni vuoksi samasta nettikaupasta, mutta löytyy muualtakin. Ja lisää...
  14. S

    Lauantain kuvaketju

    Kuvia, aihe vapaa. Minä aloitan. Rakennettiin pojan kanssa muovailuvahasta tällaisia. :) Poikani, 3 v. 10 kk pelleilee Minä juuri äsken Ja olisi mukavaa jos kerrankin yritettäisiin pitää tämä ketju ilkeilyvapaana, jooko? Ne joilla on tarve veetuilla, voivat vaikka...
  15. S

    Voittajasuosikkisi Voice of Finlandissa?

    Gary Revel Junior :heart:
  16. S

    Espoon Ison Omenan Citymarketissa sinkuille omat ostoskorit <3

    Piristävin juttu lehdessä piiiiiiitkään aikaan. Piti heti aamulla laittaa muutamalle sinkkukaverille vinkki asiasta. :D Sinkut saivat omat ostoskorit – "kaupan versio rusettiluistelusta" - Kotimaa - Helsingin Sanomat
  17. S

    Minkä kokoisia nelivuotiaita lapsia?

    Lapsesi/lastesi 4 v. mitat. Minun poikani on vasta 3 v. 10 kk, mutta olen melko varma että 4 v. mitat tulevat olemaan 110 cm / 19 kg. Lähinnä kiinnostaa se, että kuinka paljon on omaani isompia lapsia.:)
  18. S

    Lapsen ensimmäiset pikkulegot, olisiko hyvä setti?

    Lapsi 3 v. 10 kk poika, Duploilla on leikkinyt tähän saakka. Varmaan paras olisi joku ihan peruspakkaus? https://prisma.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/prisma/lego-peruspalikat-palikkarasia Lisäksi rakennuslevy, vai tarvitseekohan sellaista...
  19. S

    Kirjoita synnyinkaupunkisi murteella, muut saavat arvata kaupungin.

    Miä voin alottaa. Vaik miä en oo siäl asunu koht 23 vuotee, ni silti miä heti kuulen jos joku jossaa puhuu samaa murretta. Ykskii nainen meiän töist on asunu muual jo 30 vuotta, silti miä heti kuulin et se on samast suunnast ku miäkii. Ja miä luulen vähä et toi nikki Eemin ja Nooan äitikii on...
  20. S

    Suosikkisi Voice on Finlandissa?

    Minun on Gary Revel Junior ja Regina Chevakova.

Yhteistyössä