Minkä kokoisia nelivuotiaita lapsia?

Lapsesi/lastesi 4 v. mitat. Minun poikani on vasta 3 v. 10 kk, mutta olen melko varma että 4 v. mitat tulevat olemaan 110 cm / 19 kg.

Lähinnä kiinnostaa se, että kuinka paljon on omaani isompia lapsia.:)
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;28174969:
Meidän esikoinen nyt 3v 10kk ja mitat 110cm ja vähän alle 20kg. Tiedä sitten ehtiikö enää kovasti kasvaa neljävuotis neuvolaan.
On näköjään omani kanssa muitakin yhtä isoja. Oltiin vähän aikaa sitten synttäreillä jossa oli 5-6 v. lapsia. Oma lapseni ei ollut siellä lähellekään pienikokoisin. :D
 
On näköjään omani kanssa muitakin yhtä isoja. Oltiin vähän aikaa sitten synttäreillä jossa oli 5-6 v. lapsia. Oma lapseni ei ollut siellä lähellekään pienikokoisin. :D
Meidäkin poitsu on kerhoryhmässään muita päätä pidempi. Näyttää kuin olisi eksynyt väärään ryhmään :D Onko teidän pojalle annettu kasvuennustetta, että kuinka pitkäksi mahtaa venähtää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;28175011:
Meidäkin poitsu on kerhoryhmässään muita päätä pidempi. Näyttää kuin olisi eksynyt väärään ryhmään :D Onko teidän pojalle annettu kasvuennustetta, että kuinka pitkäksi mahtaa venähtää?
Ei ole annettu. Itse olen tehnyt pituusennusteita netissä, on tullut 185-187 cm.

Ja ilman muuta minukin poikani on ryhmässään kaikkia muita päätä pidempi. Viisivuotiaatkin ovat kuin kirppuja hänen rinnallaan. :D
 
Kurjenkello harmaana
Tuplapojat olivat 108 cm 17,5 kg ja 110,5 cm 17,4 kg, pari viikkoa ennen 4v synttäreitä.

Kasvuennusteesta meillä on sanottu vähän sunttaa antavat mitat, isoveikka jäisi vähän alle esikoisen (195 cm) ja pikkuveikka 185-190 cm. Mene ja tiedä, miten käy. Esikoinen oli 4-vuotiaana 107 cm 19 kg, koko ajan ollut siis lyhyempi kuin nuo tupla-apinat, ja silti venähti lopulta melkoisen pitkäksi!
 

Yhteistyössä