Hakutulokset

  1. Z

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Heh, pakko vielä lisätä, että alkaa huvittamaan tuo oma teksti kun kuumeisesti pohdiskelen mistä johtuu. Eiköhän mulle riitä ymmärrys siitä, että mieli ei nyt toimi ihan samaan tahtiin. Toissijaista se, miksi tulee tyhmältä tuntuvia kysymyksiä ja mikä on täsmävastaus sille miksi pelottaa...
  2. Z

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    cannes: En todellakaan osaa sanoa mistä tämä reaktio nyt sitten johtuu, mutta kiitos sanoistasi. Rauhoitti vähän tuo, että kyllä se mielikin kerkeää mukaan. Samaa olen ajatellut itsekin. Mulla vaan ei ole koskaan ollut mitään ongelmia omassa pääkopassa ulkonäön suhteen. Olen aina pyrkinyt...
  3. Z

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Heippa rallaa kaikille! Käyn sillon tällöin lukemassa teidän kuulumisia, jotenkin vaan aina yhtä kivaa kuulla miten raskaus muilla sujuu kun on kuitenkin itsekin saamassa helmikuussa oman pienokaisen. Joskus aikasemmin oon tänne jotain valitellut ja esitellyt kysymyksiä, mutta kyllä mä muutakin...
  4. Z

    Jokos tästä on tapeltu?

    No. Voihan se hyvinkin olla että tässä on YKSI selitys lihomiseen johtaneista syistä. Eihän kaikki tutkimukset tarkoita sitä, että joka ikinen toimisi näin, ei joka ikinen perhe, jossa on yksi lapsi, anna liikaa huomiota ainokaiselleen mutta uskallanpa väittää, että kun huomio ei jakaannu lasten...
  5. Z

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Moikka! Hei kun te puhutte noista "tyttö oloista" ja "poika oloista" niin mua kiinnostaa kuulla mitä näihin oloihin sitten sisältyy :) Olisi kiva etukäteen arvuutella kumpikohan sieltä olis tulossa. Itsellä pahoinvointi loppunut lähes kokonaan, väsymys lisääntynyt, mutta mielialat (ihme...
  6. Z

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Voi että on elämä ihanaa kun ei ole moneen päivään oksentanut ku pelkästään ihan aamusta! Ihan luksusta kun ei tarvitse koko ajan olla pää pöntössä ja voi suunnitella päivää vähän enemmänkin :) Mielialatkin ovat jonkun verran tasoittuneet. Toivottavasti pahin vaihe on nyt ohi ja kun viikkojankin...
  7. Z

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Täällä yksi uusi plussannut (rv 8+4) laskettu aika 22.2. Aika paljon ollut pahoinvointia ja vatsavaivoja. Oksentelen tuon tuosta ja mikään ruoka ei tahdo pysyä kunnolla sisällä. Mielialat vaihtelevat todella radikaalisti ja alakuoisuus on yleistä. Aloin oikeastaan epäillä raskautta kun alkoi...
  8. Z

    Maalismammat 2013 :)

    Itselläni laskettu aika helmikuussa, mutta pakko kysäistä että onko muita vaivannut ihan järkyttävät ilmavaivat raskauden aikana? Nyt menossa rv9 ja ilmavaivat ovat aivan järkyttäviä. Ei ihan oikeasti naurata, kun haisen todella pahalle. Ikinä ei ole pierut lemunneet näin paljon (joo o voi...

Yhteistyössä