Hakutulokset

  1. S

    Onx täällä maanantait pelkkää laihdutusta?

    jokatoinen alotus koskee laihdutusta. Joo joo, ois itelläkin ylipainoa, mutta arvatkaa avaanko noita laihdutusketjuja, en. Masentavaa, keksikää nyt jo jotain muuta, tai keskittäkää se aihe yhteen ketjuun. Onko maanantai joku läkisääteinen laihdutuspäivä vai!
  2. S

    Cla FIgurel 80+kromi

    Te joilla on käytöstä kokemusta, kuinka olette ottaneet ne kolme kapselia? Aterioiden yhteydessä? Kaikki kerralla vai yksitellen päivän mittaan? Minkälaisia tuloksia on tullut? Itse olen nyt muutaman viikon syönyt ja ainakin maha toimii paremmin. Söin näitä joskus syksylläkin tovin aikaa, ja...
  3. S

    lääkkeistä

    mitä kaikkia lääkkeitä on jotta saisi kierron tasaantumaan? ja ovulaation mahdollisuuden mahdollisimman suureksi? kuinka moni on raskautunut pelkillä tämän tyyppisillä lääkkeillä? tuttava on lääkäri, mutta häneltä en halua asiaa kysyä, mutta hän voisi kuitenkin kirjoittaa lääkkeet minulle.
  4. S

    Myydään luomu: hirssiä, tattaria, quinoaa, amaranttia, riisi

    Eli myydään seuraava paketti nopeimmalle. Itsellä uhkaa jäädä kaappiin vanhenemaan kun poika parani homeopatian avulla niin nopeasti vilja-allergioistaan. Tuotteet on siis lähes yksinomaan luomua ja kaikki pakkaukset on avaamattomia. Koko paketti hintaan 32 Eur (eli hinnaksi tulee vain 2...
  5. S

    Mitä teette hiihtolomalla?

    Meneekö ihan perheen parissa?
  6. S

    MYYN PV:n CD rompun...

    alkuperäispakkauksessa. Rompussa naarmu,mutta toimii. hinta 27? sis pk.. laita meiliä.. citrus30@jippii.fi
  7. S

    Lantio pienemmäks?

    Millä saa nopeasti pömppämasun pois ja lantion pari senttii pienemmäks? Synnytyksestä nyt reilu kuukausi, kiloja ei oo jäljellä kun 2, mutta peppu on levinnyt ja masu pömpöttää. Ei olis varaa uusia koko vaatevarastoa, kun ei noi vanhat kuteet viä mahdu...ja kun on kesäkin tuloillaan, ois kiva...

Yhteistyössä