Hakutulokset

  1. N

    moi, ketään pulsseista tietäviä..?

    oon ollu päivystyksessä aika moneen otteeseen tän angiinani kanssa, ja nielurisojen jotka on päätetty leikata, koska aina antibioottikuurin jälkeen alkaa kuume nousta. siellä täytetään aina sellanen lappu, jossa on kuume, mitä kipu tai kuumelääkettä on kotona ottanut, ja tajunta, pulssi...
  2. N

    Nyt menee hermo, mies unohti tuoda minkä tahansa lehden kaupasta....

    ja ajatuksia pitäis saada muualle yhden kamalan asian vuosipäivän lähestyessä, tykkään esim raskaus tai äitiysblogeista kunhan ne ei ole miten nyt sanoisin.. -tänään me syötiin ekan kerran sormiruokaa ja nukuttiin 5h putkeen.. realistisia kuvauksia arjesta, apteekin lehtikin on luettu...
  3. N

    Katylinalle...

    lähetin sulle vielä viestin, toivottavasti edellisetkin on tallessa, kysy vaan jos on vielä jotain..kuumehouruissa oli tää viimenen kirjotettu.
  4. N

    Monennella raskausviikolla aloitte voida pahoin?

    ja milloin se loppui, jos loppui. Olisin kiitollinen vastauksista.
  5. N

    Kaikki ovat varmaan korviaan myöten täynnä lahjakeskusteluja....

    Mutta veljeni meni tänään sitten kihloihin. Tyttöä en ole ehtiny tapaamaan ja juhlatkin pitävät jo uutenavuotena. En keksi yhtään mitään lahjaa..tytöstä olen nähnyt vain kuvan, kaunis kuin morsian. Minut ja mieheni on sinne kutsuttu, emme millään ennen helmikuuta päästä käymään. Turha ketju siis...
  6. N

    Onko kukaan syönyt kohteliaisuudesta mitään tänään?

    Siis jos olette olleet vaikka vanhemmillane. Minä täällä miehen lapsuudenkodissa olin jo unohtanut miten kamalaa on janssons frestelse. Joku suomalainen nimi sillä varmaan on, en tiedä sitä.... mukavaa joulun jatkoa
  7. N

    Te, keillä on lapsia jotka uskovat joulupukkiin, joko hysteerinen jännitys on päällä?

    Minulla kun ei vielä lapsia ole niin se on vain suloista mielestäni. Jos lapsenne uskovat, tuleeko pukki ennen ruokailua vai sen jälkeen? Ja jos sen jälkeen niin malttavatko syödä rauhassa? Toivon että vieraille lapsille lähettämäni lahjat tuovat heille iloa. Hyvää Joulua kaikille!
  8. N

    Rikkinäinen joululahja....

    eli sain oikein kauniin kirkkoa "muistuttavan" posliini teekannun lahjaksi, kaikki muuten hyvin, mutta se on keskeltä rikki. Lahjan lähettäjä kysyin pidinkö siitä ja tuliko se ehjänä. Sanoin että melkein, kunhan liimaan sen kiinni keskeltä, eihän sitä raaski käyttöön ottaa. Hän alkoi kysymään...
  9. N

    Tunnetteko mukavia muslimeja? Onko kenelläkään tätä ongelmaa...

    että keskustelussa ei päästä oikein mihinkään. Meillä on sellainen kauppa missä myydään mausteita ja haen sieltä aina kun riisi loppuu uuden paketin. Tässä kerran halusin kysyä paria asiaa. sanon aina as salam aleykom= rauha olkoon kanssasi, ja tämä myyjä sanoo jotenkin samoin. Sitten kysyn...
  10. N

    Olen toinen nimimerkki kuulemma venakko milanalle. kertokaa jokainen kiitos syynne, sitten

    lupaan poistua häiritsemästä siloiteltua arkeanne, mammat. En ole mielestäni mitenkään verrattavissa häneen. Ainoastaan aika avoin.
  11. N

    Kummityttöni kasvusta......

    Te olette suurinosa olleet pienten lasten vanhempia, edes joskus, minua huolettaa rakkaan kummityttäreni kasvu. hän on ihan kohta 2v ja painaa alle 7kg ja on pitkä tyttö, nlassakin huolestuttu miinuskäyristä tai jostain... mutta äitinsä, ihana ihminen muuten, väittää tietävänsä että 90...
  12. N

    kun lapsi katoaa...

    välillä harvoin myös täällä lapsia häviää, murhataan jne. En kuitenkaan ole koskaan nähnyt että lapsen vanhemmat tulisivat mediaan vetoamaan tyyliin "jos jollain on meidän x antakaa hänen tulla kotiin" Englannissa tämä on sääntö, ja se vielä tapahtuu usein poliisin tiedotustilaisuudessa. Pidän...
  13. N

    omaa aloitusta el löydy

    what am I to do? voiko omat aloituksensa nähdä jostain, en osaa kyllä hakea sitä. tia ps olin tiellä tietämättömällä n 7t, mutta aloituksesta ei saanut riitaa joten....se on hävinnyt..
  14. N

    kukaan muu, anyone else?

    onko kukaan muu tässä tilanteessa että joululahjat, ne pakolliset on ostamatta, koti koristelematta suurilta osin. tuolla tungoksessa hajoaa minunkin pää,olen liian suomalainen jo. Onneksi ruokailut on sitten appivanhempien luona ruotsissa. mitä ihmettä , äidille...? he ovat tottuneet että...
  15. N

    Ketään muuta jota ahdistaa tämä sama asia?

    Jouduitteko miettimään keille kaikille lähetitte joulukortin, se facebookin tekstari tänä vuonna käytän joulukorttirahat siihen tähän tuohon ei onnistu...siellä on erillisiä korttiliikkeitä ja minusta kyynisestä suomalaisesta tuntuu että niillä kilpaillaan, keneltä tulee hienoin kortti. Entäs...
  16. N

    Kenelläkään samaa ongelmaa.......liikaa esineitä.

    Taas kun tuossa pyyhin pölyjä niin huomasin ettei kirjahyllyymme tule ikinä mahtumaan kirjan kirjaa......siellä on kihlajaislahjamme, kalliita kynttilänjalkoja merkki joku villeroy, saman sarjan maljakoita, teekuppeja, englannissa saatuja hääliikkeissö teetettyjä teekannuja, jopa hopeinen...
  17. N

    Kiitos kaksplussan äideille ja naisille!

    Minä kyselin teiltä mitä antaa ystävälleni 30- v lahjaksi, englantilainen ystävä, halusin antaa suomalaista. Sain niin ihania vinkkejä jokaiselta mutta päädyin siihen marimekkoon ja muumimukeihin 2 kpl. sitten oli joku pentikin koriste. Sain sitten sähöpostia Gemmalta, että häntä tuskastuttaa...
  18. N

    Muita naisia jotka tykkäävät jääkiekosta, tuntevat jotenkuten säännöt.....

    Olen heitä kyllä tuolla halleilla nähnyt vaikka olenkin vain 2 krt käynyt katsomassa sm-liigaa. Viime keväänä kävimme suomi-venäjä- ottelussa. En kannata oikein kumpaakaan koskaan heti aluksi. Katson kummat pelaavat puhtaammin ja yrittävät kaikkensa. Maalit sitten ovat joskus niin...
  19. N

    Petyin vähän kun en saanut mieheltä mitään joululahjaa.. oli muutenkin surullinen oli jouluna 2006

    Tultiin kotiin, mies ehdottaa että mennään puistoon. Ei huvittanut muu kuin kuuma kylpy.. no, ajattelin että kun noin inttää.. olimme puistossa ja ensin huomasin sen kynttilämeren, sitten astelin kauemmaksi ja näin mitä kynttilöillä on kirjoitettu "will you marry me, biscuit?Biscuit miehen...
  20. N

    Täällä joku tietää..mikä laulu?

    Savonkielinen polkkamainen huvittava laulu, josta tuli hitti netissä ainakin kansainvälisesti. Silloin asuin englannissa kun muistaakseni siitä osia tule T-mobile puhelimen mainokseen. Suomalaisena olen aina ollut ylpeä ja tein kaikille selväksi että tämä on suomesta!!! he marisvat jo ennen...

Yhteistyössä