Te, keillä on lapsia jotka uskovat joulupukkiin, joko hysteerinen jännitys on päällä?

Minulla kun ei vielä lapsia ole niin se on vain suloista mielestäni. Jos lapsenne uskovat, tuleeko pukki ennen ruokailua vai sen jälkeen? Ja jos sen jälkeen niin malttavatko syödä rauhassa? Toivon että vieraille lapsille lähettämäni lahjat tuovat heille iloa. Hyvää Joulua kaikille!
 
öh
Miten olen ymmärtänyt, että sinulla on lapsia? Mielestäni olet jossain ketjussa sanonut, että muutit Suomeen lastesi takia, kun täällä parempi kasvattaa heidät tms...
 
ei ole jännitystä kun on ollut jo pakettien jakoa tuossa hetki sitten. Toki se jännitys tuossa alkaa varmaan huomenissa kuumottelemaan. Pukki kolkuttelee oveen ruokailun jälkeen ja jaksaa syödä hyvin kun vieraita on syömässä ja mukavaa seuraa.
Hyvää joulua myös sinulle.
 
Minulla kun ei vielä lapsia ole niin se on vain suloista mielestäni. Jos lapsenne uskovat, tuleeko pukki ennen ruokailua vai sen jälkeen? Ja jos sen jälkeen niin malttavatko syödä rauhassa? Toivon että vieraille lapsille lähettämäni lahjat tuovat heille iloa. Hyvää Joulua kaikille!
Kysytkin vielä onko jo jännistystä..muuta oo ollukaan ja pahenee vaan kunnes koittaa se hetki. Töissäkään mukuloille muu enää päähän mahdu kun joulupukki ja paketit. Ja juu, se tulee ennen jouluateriaa tänävuonna. Kokeillaan josko menis paremmin silleen. Ei sitä tenavaa saa edes syömään ennen pukkia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: newbie
Vielä ei ole kovinkaan jännittyneitä, mutta huomenillalla voidaan jo antaa jonkinmoinen tilannearvio. Uni on varmasti tiukassa :)

Toki kokoajan jotain jouluista tehdään ja joulusta puhutaan paljon, mutta ei vielä sellaista "mä en kestä, vielä niinjaniinmonta päivää"-hysteriaa ole vielä ollut.

Suht rauhallista on :xmas:
 
Vielä ei ole kovinkaan jännittyneitä, mutta huomenillalla voidaan jo antaa jonkinmoinen tilannearvio. Uni on varmasti tiukassa :)

Toki kokoajan jotain jouluista tehdään ja joulusta puhutaan paljon, mutta ei vielä sellaista "mä en kestä, vielä niinjaniinmonta päivää"-hysteriaa ole vielä ollut.

Suht rauhallista on :xmas:
Kiva, onneksi anoppilassakin on sentään kaksi lasta.. se on parasta nähdä se silmien tuike ja ikkunassa ravaaminen.
 
silakka harmaana
Jep. Meillä 3v on koko joulukuun kysellyt joka kerta kun joulukalenterin luukku on avattu että jokos se pukki jo tulee. Hän samalla katselee vimmatusti ympärilleen ja katse päätyy ovelle, että tuolta se pukki sitten varmaan kohta tulee... :D

Ja jos ja kun joku koputtaa ovelle hän veikkaa tietysti joulupukkia. :)
 
"yx vaan"
Meillä vielä yllättävän rauhallista, päiviä kyllä lasketaan. Meilläkin pukki tulee hyvissä ajoin ennen ruokailua... viime vuonna ei ruoka juuri maittanut kun piti joka rasahdusta kuunnella :D
 
halipupu harmaana
Meillä on aika tavallinen meno, mutta varsinkin illalla nukkumaan mennessä aaton läheisyyden tunnistaa, kun ei millään lapset malttaisi mennä nukkumaan ja itsellä pinna kiristyy, kun alkaa väsyttää.

Lahjat avataan tietenkin vasta ruuan jälkeen, ei noita enää lahjojen saamisen jälkeen syömään saisikaan ja kun ovat sen alusta asti oppineet, niin menettelee kyllä. Onneksi ovat oppineet pikkihiljaa syömään jouluruokia, joten aikuisetkin ehtii syödä ja kun lapset on syöny, voi heille keksiä jotain pientä tekemistä mm. keitäpä mummille joulukahvit jne...
 
Kyllä meillä vähän jo odotellaan pukkia, muttei mitään hirmuisesti kuitenkaan. Huomen illalla on jo varmaan ihan erinlaista, mahtaakohan nukkua ollenkaan :D Meille ei kyllä pukkia tänävuonna tule, kun on vähän erinlainen joulu. Meillä pukki käy sinä aikana, kun ollaan mun äidillä syömässä :)
 

Yhteistyössä