Hakutulokset

  1. P

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Olenko ainoa jonka tissit on kasvanu nyt jo huomattavasti et pitää mennä ostaan istuvammat rintsikat, pakko käyttää urheiluliivejä...
  2. P

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Meitähän on muutama loppukuun synnyttäjiä :) LA 28.3.2014 / Postimerkki / 23 / esikoinen
  3. P

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Monellako viikolla ootte käynyt lääkärissä ekan kerran? Ite sain neuvolasta ajan elokuun loppuun jolloin tulee rv 10 täyteen.
  4. P

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Täällä uutukainen odottaja. Viikonloppuna pärähti plussat tikkuihin :)
  5. P

    Mammoja Tampereelta?

    Ja minä olen vasta raskauden ensivaiheilla :)
  6. P

    Vauva Haaveissa 2013

    kaislanen oijoi toivottavasti vahvistuu! Pidetään peukkuja :D Täällä on tullu kamalasti viestejä kun viimeksi kävin, olen yövuoroputkessa... Kroppa sekaisin joten pieni veikkaus että menkat tulee myöhässä.
  7. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Oih mitä plussatuulia, onnea kaikille! Mulla menossa kp21, mitään oireita ei ole havaittavissa. Lauantaista lähtien oon nukkunut niin huonosti ja ollu kovassa työputkessa että oksat pois!
  8. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Täällähän on jännät paikat! :D Oon ollu hieman kuutamolla kun on ollu töitä niin paljon. Ollaan menty ilman testauksia, spontaanisti ja täytyy myöntää et kivaa on.
  9. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Slallu toivotaan tammivauvaa! :D Tsemppiä kaikille!
  10. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Kyllä oireet meni yövuorojen piikkiin. Tein testin aamusta ja oli nega. Mutta onneksi kohta saa ovista bongailla :D
  11. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Mää oon niin harhaluuloinen kun voin vaan. En tiedä pitäiskö laittaa yövuorojen piikkiin... Jotenkin noista pienistä menkoista jäänyt semmoinen "oonko mä sittenkin raskaana?", ollu vähän semmoinen etova olo kun on nälkä.
  12. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Sitä minäkin aloin miettiä, tein negan kun testasin.
  13. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Mulla loppu menkat ku seinään. Kaks päivää tuli silleen semirunsaasti mut nyt hanat tais mennä kiinni. Outoo.
  14. P

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Ihana asenne! Ryhdympä samaan :D Mulla on nyt kp1/24, kaapista löytyy ovistestejä kahdelle viikolle.
  15. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Kp1/24 Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa alkoi yhtäkkiä vuotamaan. Näin kävi mutta optimistisella mielellä uuteen kiertoon!
  16. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Rinnat tuli toissapäivänä kipeiksi. Mutta se voi myös ennustaa että menkat olis alkamassa, viime kierron mukaan kohtalokas päivä on sunnuntai. Apua, kauhea jännää!
  17. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Kiitos Kaislanen! Juu minäkin pidän peukkuja Slallulle ku kierto aloitettiin samaan aikaan. Toivotaan ettei tätiä näy! :)
  18. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Tilasin lisää ovistestejä. Jotenkin ollu niin pessimistinen tunne ettei tälläkään kertaa onnistunut, yritän nyt vain odotella menkkoja. Huomenna on dp9. Jos lauantaina ei menkkoja kuulu niin sitten teen testin. Aamulehdessä oli juttu että pessimistit elävät optimisteja pitempään, voi kakka.
  19. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Mulla on menossa kp15/25 Jonkinnäköinen ovis bongattu sunnuntaita, nyt vähän jännittää. Yritän olla ajattelematta asiaa mutta kuitenkin sitä sisällään toivoisi et olisi ihanaa jos nyt nappais!
  20. P

    Vauva Haaveissa 2013

    Tervetuloa joukkoon! Slallu, olkoon onni myötä meillä tässä kierrossa!

Yhteistyössä