Hakutulokset

  1. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka kiva kun uusiakin liittynyt mukaan ketjuun :) Mulla nyt jo kp 29/28-30 ja jännän äärellä elellään o_O Viime kierto oli 28pv joten eilen oletin menkkojen alkavan mutta eipä oo näkyny..Positiivisen ovistestin sain silloin kp14 eli nyt siis dpo14. Olen nyt mökkilomaa viettelemässä ja mukana...
  2. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mun serkku myös sai vastikään vauvan, en ole vielä livenä nähnyt kylläkään, eiköhän siinä taas vauvakuume lisäänny 100% :p Eilen sain jopa ovistestiplussan JEE! Tänään oli selvästi hailakampi jo sitten viiva. Miten tuo dpo siis määritellään? Onko se ovistestiplussa päivänä dpo 0 vai ? o_O Nyt...
  3. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ihanaa että plussia tullut <3 Onnea kaikille,ihana juttu Oon kyllä tosi aloittelija tän palstan kanssa,varsinkin puhelimella heh en osaa esim korostaa kenenkään nimimerkkiä tms,täytyy ehkä vähä opetella.. Mulla nyt kp13 eikä ovistestit ole näyttäneet MITÄÄN,siis pitäiskö tässä vaiheessa jo...
  4. S

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heissan kaikille! Uusi kuumeilija ilmoittautuu :) Ilman e-pillereitä oltu lähes vuosi,josta 3kk aktiivista yritystä oviksen aikoihin tähtäämällä. Munasarjakipujen vuoksi olen menossa lääkäriin parin viikon päästä koska epäilen endoa :( 2 lasta on ennestään exän kanssa ja nyt haaveissa mun ja...
  5. S

    PCO/Endo-epäily. Mitä oireita teillä ollut?

    Moikka kaikille,eksyin tänne kun olen ihmetellyt ettei raskautta kuulu vaikka olen ollut ilman pilleriehkäisyä vuoden...Lääkärin varasin nyt kun kaksi viime kiertoa on ollut aivan hirveitä, jo ennen menkkoja alkanut kamala kipu ja paineentunne varsinkin toisen munasarjan kohdalla ja pahimmillaan...
  6. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    En uskonut tähän ketjuun enää ikinä kirjoittavani mutta nyt on pakko. Kävin monen muun tapaan läpi HELVETIN näiden sikiöseulontojen vuoksi ja vaikka "lopputulos" olikin terve,tuntuu että yhä käyn läpi sitä henkistä traumaa! Ihmettelen suuresti miten selvisin viime talvesta ylipäätään...
  7. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Heippa kaikille jälleen! Ilokseni saan ilmoittaa hyvät uutiset meidän osalta eli täysin terve poikavauva meille syntyi vajaa viikko sitten :heart: Meillähän oli siis tuo niskaturvotus 2,8mm josta saatiin riskiluvuksi 1:130. Veriarvoissa ei ollut meidän tapauksessa mitään poikkeavaa eikä...
  8. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    LEPPÄKERTTU1: Minkälainen tilanne teillä siis oli ennestään,jäitte ilmeisesti seuloissa kiinni? Jos saa kysyä,minkälaisia riskilukuja jne teille annettiin? Minä en mennyt siihen lapsivesipunktioon,ja nyt kadun. Olisi pitänyt vaan mennä niin homma olisi ollut sitä myöten selvä! Ja nyt oma...
  9. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    IDEH: Voi kuinka ikäviä uutisia saitte :( lähetän voimahalin! Me tosiaan käytiin siellä rakenneultrassa ja kaikki oli ok! Sikiö vastasi täysin viikkoja,mitään downiin viittaavia markkereita ei löytynyt eikä myöskään mitään sydänvikaan viittaavaa. Tottakai tiedän ettei 100% varmuutta ole...
  10. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    KOKKELI:Voi ei,ikävää kun tuli huonoja uutisia :( Alkaa yhä enemmän vaan kaduttaa ettei menty siihen lapsivesipunktioon kun näitä juttuja lukee..ei nuo ultrat kyllä taida kertoa mitään "varmaa". Minulle kyllä sanottiin että rakenneultran jälkeenkin on optio mennä siihen punktioon jos tilanne...
  11. S

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Moi kaikille! Olen uusi foorumilla ja suoraan vaan tänne joukkoon tummaan :/ Eli olen 29v ja toista lasta odotetaan,LA on 10.3. Esikoisen kohdalla näitä seuloja ei vielä ollutkaan ja sen enempiä ajattelematta seuloihin sitten menin..Ensin oli tosiaan tuo np-ultra 12+4 ja siinä samalla...

Yhteistyössä