Hakutulokset

  1. käyttäjäMinttu

    Kertoisitko tulevalle isälle ennen vai jälkeen synnytyksen?

    No thä? Mikset ois kertonut kun plussasit..
  2. käyttäjäMinttu

    Olisiko ok jos 2-3vuotiaan vanhemmat jatkavat nukkumista vielä 2-4 tuntia sen jälkeen kun lapsi on itsekseen herännyt?

    No ei! Kyl mä teen aina aamupalat ja aamutouhut, ja sitten vähän lepäilen ihan hereillä :)
  3. käyttäjäMinttu

    Mies luvalla vieraisiin?

    Entä jos se miehes rakastuu johonki niistä naiseen jonka kanssa käy harrastamassa seksiä.....?
  4. käyttäjäMinttu

    Meidän kylän nistit

    No ihan oikein oli ihminen kuka tahansa noin tekisikään.
  5. käyttäjäMinttu

    En halua miestäni..

    Sun täytyy miettiä miksi olet samassa tilanteessa kuin edellisen kanssa. Mikä johti edellisessä suhteessa eroon? Miksi olet taas samassa pisteessä? Kannattaa nyt tutkiskella omaa käyttäytymistä. :)
  6. käyttäjäMinttu

    Ehkäisykeino hakusessa, plussat ja miinukset omasta ehkäisystäsi!

    Mulla on mirena-kierukka. Ihan ookoo, mutta vuotoja ei kyl oo vähentänyt..
  7. käyttäjäMinttu

    Mies alko taas ryyppäämään

    helmi...
  8. käyttäjäMinttu

    Jos ei tule anopin tai muun sukulaisen kanssa toimeen..?

    En oo tutustunut ees mutta sanotaanko että en taida edes tutustua....
  9. käyttäjäMinttu

    Kuinka monta lasta teillä on? Kuinka monta teette?

    1 tyttö 3,5v ja 1 poika 1,5v. Ainakin kierukan ajan ei ole toiveissa kolmatta.
  10. käyttäjäMinttu

    3-vuotias lapseni juo tuttipullosta aamulla ja illalla maidon. Kaverini siitä sit märis mulle kännipäisssään

    Siis... Miks sun pitää laittaa ees siihe tuttipulloon tarjottavaksi jotain juotavaa?
  11. käyttäjäMinttu

    Mulla menee HERMOT ton 3,5 vuotiaan kanssa

    Isän kanssa touhuaa? No mitä se sinä touhuat lapsesi kanssa?
  12. käyttäjäMinttu

    Mitä tehdä kun kaikki vituttaa ja pistää niin vihaksi?

    Saanko sanoo jotain piristävää? Mä oon synnyttäny 2 lasta ja tällä hetkellä (No, ennen raskautta paino oli about 60kg) Niin painan tällä hetkellä about 70kg. Ja oon vaa 155cm. Käytä hyväkseksi vaatteita, jotka oikeasti sopii sun vartalolle. Pieni ehostus aamulla tekee myös ihmeitä, ja laittaa...
  13. käyttäjäMinttu

    Taapero ja uusi vauva, saako taapero mennä vauvan sänkyyn ennen vauvan syntymää

    Kyllä varmaan antaisin tutustua siihen pinnasänkyyn vaikke leikin varjolla...
  14. käyttäjäMinttu

    Onko tämä nainen liian lihava

    en nyt sanoisi että ois lihava.... Ehkä ei heidän makuun olllut
  15. käyttäjäMinttu

    Muitajärkisuhteessa / kaverisuhteessa olevia?

    En pystyis. Paitsi ehkä silloin jos jo vauva-aikana (siis jos lapsia olisi.) olisi tilanne sellainen.
  16. käyttäjäMinttu

    Mitä oot mieltä auroran musiikista?

    Iha jees Julma henrin kans laulettuna
  17. käyttäjäMinttu

    Lapsen kaveri tuhosi meidän patjan

    Kyl mä oisin ollut yökaveria kohtaan vähän myötätuntosempi. Pissalle ja sitten kaverin viereen nukkuun. Varmaan ei tuu toista kertaa, mutta tuskin te ees ottaisitte kun jostain patjasta oli kiinni.
  18. käyttäjäMinttu

    Miksi 18 kk neuvolassa terkkarin ja lääkärin tarkastukset eri päivinä?

    Siis me käytiin 1v. neuvollas + rokotukset sen jälkeen. Sit on puolitoista vuotis neuvola eli toi 18kk. Ei oo ollu puhetta kyllä mistään 15kk. Sano vaan että 1vpuol vuotis neuvola varata seuraavaksi.

Yhteistyössä