Hakutulokset

  1. H

    Follikelin koko

    Moikka, olin eilen follike ultrassa kun haaveillaan 3 lapsesta, 3 kpl letroilla oli isoin 9mm, nyt eilen oli isoin 22mm ja toinen 15-16mm, tämä satiin menopurilla aikaan. eilen illalla pistin irrotuspiikin nyt alko taas se paniikki et jos se pienempikin on irronut niin sillohan on taas tupla...
  2. H

    Menopur läöke

    Mulle aloitettiin eilen menopur lääke, jotta saadaan 1 rakkula kasvamaan. Nyt mennää vuoropäivillä 112 ja 75. Onko jollekin käynyt niin et vuosien jälkeen on tullutkin hyvä vasta vaikka taustalla on pcos, isommalla annostuksella saatiin 7 vuotta sitten tuplat.
  3. H

    Ovulaatioinduktio

    Moikka, onko täällä joku saanut hyviä kokemuksia tosta inositolista? Gyne suositteli sitä että voisi kokeilla metformiinin kanssa. Itellä taustalla pcos ja kolmas olisi nyt toiveissa. Mietinnässä myös se että kuinka kauan yrittää nöillä ennen kuin ottaa letrot käyttöön, siihenkin kirjoitti reseptin.
  4. H

    Pcos ja uusi raskaus

    Ollaan miehen kanssa mahdollisesti yrittämässä vielä kolmatta lasta, kuinka helppoa tai vaikeaa se saattaa olla kun takana yksi raskaus ja synnytys. Oi-hoidosta syntyi tuplat vuonna 2016. Ja kauanko kannattaa yrittää ihan luomusti?
  5. H

    Pcos ja uusi raskaus

    Haluaisin tietää sen että tuleeko helpommin raskaaksi vaikka on pcos? Meillä hoidoilla syntyneet 2v kaksoset ja vauvakuumetta puskee uudestaa.. lapset saivat lopulta alkunsa oi-hoidolla vaikka oltiin jo menossa ivf hoitoihin.
  6. H

    Kuumeilua tuplaraskauden jälkeen

    Itellä ehkä pukkaa pientä vauvakuumetta tällä hetkellä. Meillä 2v2kk ikäiset tuplat ja jotenkin tekisi mieli saada vielä pikkusisarus heille. Itellä taustalla pcos eli lasten saaminen ei oo kovinkaan helppoa, ennen tuplia pitkä tie ennen kuin saatiin heidät alulle. Kevyillä hoidoilla lopulta...
  7. H

    tyksissä hoidoissa olevat

    Saariin miehen kanssa lähete jatkotutkimuksiin tyksiin kun on lasta yritetty jo reilu vuoden päivät. Haluaisin tietää että tyksissä kauheat jonot näissä lapsettomuusasiossa vai saako ajan suht nopeasti kun se aika sinne joskus tulee? ja millaisia lääkäreitä siellä tyksissä on?
  8. H

    yli vuosi yritystä takana

    Haluaisin kysellä sellaista asiaa että mulla on todettu 2009 pco ja kaikki mahdolliset oireet siihen myös täsmäävät ollaan jätetty ehkäsy pois elokuussa 2011 kävin helmikuussa 2012 gynellä johtuen ihan siitä kun kuukautisia ei tule ilman hormoneja ja sillo kirjotti reseptin ja käski jatkamaan...
  9. H

    yli vuosi yritystä takana

    Haluaisin kysellä sellaista asiaa että mulla on todettu 2009 pco ja kaikki mahdolliset oireet siihen myös täsmäävät ollaan jätetty ehkäsy pois elokuussa 2011 kävin helmikuussa 2012 gynellä johtuen ihan siitä kun kuukautisia ei tule ilman hormoneja ja sillo kirjotti reseptin ja käski jatkamaan...

Yhteistyössä