Hakutulokset

  1. M

    Miksi täällä harmaat tahallaa haluaa terrorisoida ketjuja ?

    Ihmetyttää suuresti miksi tänne saa kirjoitella ilman rekisteröitymistä kun täällä niin moni kiusaa muita. Todella inhottavaa aloittaa hyvää tarkoittava ketju kun harmaat tulevat pilkkaamaan ilman todellista tietoa. Tietenkään netissä ei kannata ottaa itseensä koska kuka vain voi tulla tänne...
  2. M

    Laihduttamisen A ja O ketju :)

    Moikka ! Olen huomannut, että kevään koittaessa ja kesän lähestyessä täällä on ollut paljon laihduttamiseen liittyviä ketjuja. Moni haluaa rantakuntoon nopeasti tai vain laihduttaa kiloja pois. Itse olen nyt vuoden verran treenannut. Tavoitteena kevyt fitnessvartalo. Eli lihaksinen mutta...
  3. M

    Miten valmistan CM lihamestarin luuttomat grillipalat ?

    Kysymyshän tuli otsikossa. Ajattelin uuniin laittaa ne. Mutta mikä astemäärä ja kuinka kauan ? Voisko laittaa uuniin grilliteholle vai mitä mä teen ?
  4. M

    Salkkareista kysymys

    Mikähän se laulu mahtaa olla mitä matleena lauloi salkkareissa tänään ?
  5. M

    hölmö kysymys...

    Tuntuu hölmöltä edes kysyä mutta kuinka mahdollista on että olisin raskaana kun käytössä on ehkäisykapselit ? Olen kerran ollut raskaana ja nyt on ollut samantyylisiä oireita, eli vatsakipua, huimausta ja tänään olen tuntenut outoja muljailuja vatsassa. Myös paino on noussut ilman näkyvää syytä...
  6. M

    onkos tätä puitu täällä ?

    Koiran ikävä aiheutti tuhansien eurojen tuhot - katso kuva | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi mitäs mieltä olette ? kiva "hymy" koiralla :D
  7. M

    kysymys insuliinista

    Miten insuliini vaikuttaa terveeseen ihmiseen ?
  8. M

    onko halukkaita auttamaan ? :)

  9. M

    olen niin iloinen !

    Menin kihloihin :) <3
  10. M

    ls-ilmoitusasiaa

    Jos tekee lastensuojeluilmoituksen niin kuinka nopeasti perheeseen otetaan yhteyttä ?
  11. M

    masentunut äiti

    Olen erittäin huolissani äidistäni mutten tiedä mitä tehdä. Hän on vakavasti masentunut ja peliriippuvainen. Kaikki alkoi työpaikka kiusaamisesta joka on erittäin vahvaa. Hänen työt pilataan / tuhotaan sekä valehdellaan pomoille. Tästä syystä hän on jo pitkään halunnut saada paljon rahaa...
  12. M

    mies haussa

    Mistä löydän miehen itselleni ? Kaikki tuntuvat olevan idiootteja :/ Mistä itse olette löytäneet sen aviomiehen ? :)
  13. M

    blogiasiaa

    Kumpaa lukisit mieluummin blogia joka käsittelee muotia ja meikkaus tyyli asioita kaiken ikäisille ja kokoisille vai sisistusblogia ?
  14. M

    seurustelu miehen kanssa jonka entinen nainen kuoli

    Tapailen miestä jonka entinen naisystävä kuoli auto-onnetomuudessa. Mies ei itse tätä minulle kertonut vaan kuulin muualta. Mies ei tiedä että minä tiedän tästä. Hän on aktiivinen ja pyytää treffeille usein silti minua vaivaa onko hän yli tapahtumasta. Huhun mukaan hänellä olisi sitoutumiskammoa...
  15. M

    missä koulussa on joulujuhla huomenna ?

    Otsikossa se kysymys tulikin :)
  16. M

    teinien omaa kieltä taas, suomentakaa.

    Mitä tarkoittaa NOOB tai N00B teinien kielessä :D En ymmärrä !
  17. M

    loukkaantuisitko tästä ?

    Olisi tälläinen tilanne: Nainen on yrittänyt itsemurhaa lääkkeillä vuosi sitten ja nyt tavannut kivan miehen kenen kanssa voisi olla tulevaisuus. Nainen kaatui ja hänen jalkansa murtui. Jalka on kipeä ja hän valittaa miehelle kun jalkaa särkee. Mies tokaisee "eikai ne lääkkeet auta kun oot jo...
  18. M

    vaatteen valkaisu

    Voinko valkaista vaatteen joka on 95% polyesteriä ja 5% elastaania ? Jos voin niin millä ? Mekossa ei lue että valkaisu on kielletty.
  19. M

    tanssin superäidit

    Katsoiko kukaan ??! Aivan järkyttävä se tanssi ! Näytti enemmän huonolta strippaukselta kuin lasten tanssilta. Erittäin sairasta...
  20. M

    ja taas tätä Nastolaa...

    Ja taas on Nastolassa uusi lasten sieppaaja ! Että pistää vihaksi ! :X

Yhteistyössä