loukkaantuisitko tästä ?

Olisi tälläinen tilanne:
Nainen on yrittänyt itsemurhaa lääkkeillä vuosi sitten ja nyt tavannut kivan miehen kenen kanssa voisi olla tulevaisuus. Nainen kaatui ja hänen jalkansa murtui. Jalka on kipeä ja hän valittaa miehelle kun jalkaa särkee. Mies tokaisee "eikai ne lääkkeet auta kun oot jo immuuni niille" lauseella mies viittaa itsemurha yritykseen. Mies siis tiesi siitä. Nainen loukkaantuu erittäin paljon lauseesta ja yrittää puhua miehelle. Mies vastaa että nainen vaan ylireagoi vitsiin ja kysyy pitääkö taas pelätä lääkekaapin tyhjentymistä. Mies ei ymmärrä loukanneensa naista.

Eli loukkaantuisitko kyseisestä tapahtumasta ?
 
törkeetä
No mun mielestä aika törkeetä! Ehkä vaan osasin samaistua tähän sit enemmän kuin muut.. Ei toisten aroilla asioilla löydä! Varsinkaan kun ei oo tilannetta itse aikoinaan ollut todistamassakaan.
 
bud
Loukkaantuisin. Tuossa on kyse niin vakavasta asiasta ja herkästä paikasta sulle, niin ei saisi toinen todellakaan iskeä herkimpään kohtaan. Normaalisti ihmisillä on se raja, jonka yli ei mennä, eikä kaikkea sanota.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
Kyllä mun mielestä oli mieheltä tosi ajattelemattomasti sanottu. Itsemurha on kuitenkin niin iso juttu, että siihen viittaaminen voi olla tosi satuttavaa. Uskoisin, että kokisin tulleeni selkään puukotetuksi ja olisin pahoittanut mieleni. Ja tuntuis ehkä vaikealta luottaa, että saisi mieheltä tukea kun sitä tarvii.

Mites ap nyt tuntuu, haluatko selvittää asiaa miehen kanssa ja oletko valmis antamaan anteeksi ja unohtamaan tän jutun?
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
grwq
Vaikea tietää kun ei tuossa tilanteessa ole ollut loukkaantuisinko. Todennäköisesti vuosi olisi sen verran lyhyt aika toipua että ihan huumorilla en asiaa osaisi ottaa ...mutta loukkaantuminen kertoisi enemmän minusta kuin miehestä (loukkauksesta).
 
gdfsgdsf
Olisi tälläinen tilanne:
Nainen on yrittänyt itsemurhaa lääkkeillä vuosi sitten ja nyt tavannut kivan miehen kenen kanssa voisi olla tulevaisuus. Nainen kaatui ja hänen jalkansa murtui. Jalka on kipeä ja hän valittaa miehelle kun jalkaa särkee. Mies tokaisee "eikai ne lääkkeet auta kun oot jo immuuni niille" lauseella mies viittaa itsemurha yritykseen. Mies siis tiesi siitä. Nainen loukkaantuu erittäin paljon lauseesta ja yrittää puhua miehelle. Mies vastaa että nainen vaan ylireagoi vitsiin ja kysyy pitääkö taas pelätä lääkekaapin tyhjentymistä. Mies ei ymmärrä loukanneensa naista.

Eli loukkaantuisitko kyseisestä tapahtumasta ?
Riitaa huumeidenkäytöstä. Voi lol.
 
Kyllä mun mielestä oli mieheltä tosi ajattelemattomasti sanottu. Itsemurha on kuitenkin niin iso juttu, että siihen viittaaminen voi olla tosi satuttavaa. Uskoisin, että kokisin tulleeni selkään puukotetuksi ja olisin pahoittanut mieleni. Ja tuntuis ehkä vaikealta luottaa, että saisi mieheltä tukea kun sitä tarvii.

Mites ap nyt tuntuu, haluatko selvittää asiaa miehen kanssa ja oletko valmis antamaan anteeksi ja unohtamaan tän jutun?
Yritin puhua hänen kanssaan mutta hä ei ole katuvainen ja laittaa asian minun syyksi eli ylireagoinniksi. Jos mies olisi katuva ja pyytäisi anteeksi tilanne olisi toinen.
 
Yritin puhua hänen kanssaan mutta hä ei ole katuvainen ja laittaa asian minun syyksi eli ylireagoinniksi. Jos mies olisi katuva ja pyytäisi anteeksi tilanne olisi toinen.
Voihan tosiaan olla, ettei mies tarkoittanut pahaa ja ihan puhtaasti vitsaili. Mutta ymmärrän sua. Mun mielestä et ylireagoinut ja sulla on oikeus pahoittaa mielesi. Ja vaikka mies olisikin vaan vitsaillut, voisi silti olla pahoillaan, että tarkoittamattaan loukkasi.
 
"vieras"
Olisi tälläinen tilanne:
Nainen on yrittänyt itsemurhaa lääkkeillä vuosi sitten ja nyt tavannut kivan miehen kenen kanssa voisi olla tulevaisuus. Nainen kaatui ja hänen jalkansa murtui. Jalka on kipeä ja hän valittaa miehelle kun jalkaa särkee. Mies tokaisee "eikai ne lääkkeet auta kun oot jo immuuni niille" lauseella mies viittaa itsemurha yritykseen. Mies siis tiesi siitä. Nainen loukkaantuu erittäin paljon lauseesta ja yrittää puhua miehelle. Mies vastaa että nainen vaan ylireagoi vitsiin ja kysyy pitääkö taas pelätä lääkekaapin tyhjentymistä. Mies ei ymmärrä loukanneensa naista.

Eli loukkaantuisitko kyseisestä tapahtumasta ?
sitänaista! Kuolkoon jos esittää...sinullelle haluu huomioo! ...ei se kuole! onko sinusta sanomaan että että en tykkää!
 
puha
hankala tilanne. Ehkä vähän tahditon kommentti MUTTA paljon suurempi synti on sulla. mikään, toistan siis MIKÄÄN ei ole niin itsekästä kuin itsemurha tai edes sen yrittäminen.
 
Ihmisen on hyvä puhua jos ei tiedä mistä puhuu tai ei ole kokenut itse samaa. Te ette tiedä minun kokemuksia tai syitä yrittää itsemurhaa. Jos sääliä hakisin et tosiaan sitä täältä hakisi... Kiitos vastauksista !
 
"vieras"
Kyllähän sitä itse kukin sanoo asioita ihan ajattelemattomuuttaan jotka loukkaa toista. Varmaan pahoittaisin mieleni tuosta "vitsistä" mutta enemmänkin loukkaantuisin miehen reaktiosta siihen miten hän suhtautui kun yritit asian ottaa puheeksi. Vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole minkäänlaista haluakaan ymmärtää kantaasi asiassa...
 

Yhteistyössä