Hakutulokset

  1. R

    Mies petti luottamuksen taas

    Se että tiedät hänen tehneen jotain sopimatonta, ei todennäköisesti unohdu vaikka lopettaisi sen oikeasti. Epäily jää helposti tai varmasti mieleesi ja se lopulta todennäköisemmin tuhoaa kauniit ajatukset ja lopulta suhteen... Ikävä asia kyllä
  2. R

    Oletko eroamassa?

    Paljonhan sitä on tapahtunut. Mieli parantunut. Molemmat iloisempia kuin pitkään aikaan. Ja olen huomannut kuinka huonosti asiat oikeasti olivat. Niin ja erotaan. Muutto ensiviikolla omaan kotiin :)
  3. R

    Voiko aikuisena vielä rakastua?

    Taatusti voi... Pitää vaan uskaltaa.. .Nuorilla on tietty se etu että on rohkeutta enemmän ja vanhemmalla iällä saattaa olla turhan varovainen... Muttei se poista rakastumisen mahdollisuuksia
  4. R

    Miten selvitä erosta?

    Päivä kerrallaan se tulee helpottumaan. Koita löytää jokin hyvä asia mieleesi (se ei välttämättä ole helppoa) ja keskity siihen. Se voi helpottaa, ainakin minua se helpotti. Onko mahdollista että olette vain kasvaneet erilleen? Kun ymmärsin ettei ero ajatus johdu mistään kolmesta...
  5. R

    Mikä siinä on et eron jälkeen isät ei välitä lapsistaan? ??!!!????!!??!?

    Lapset ala- ja yläkoulussa. Ja kyllä se eli vaimo joka lyhyesti ilmoitti asiasta... Sen jälkeen keskusteltu rauhallisesti ja tultu siihen lopputulokseen että tämä ratkaisu on valitettavasti se oikea
  6. R

    Mikä siinä on et eron jälkeen isät ei välitä lapsistaan? ??!!!????!!??!?

    Mielenkiintoista... Itsellä ero parhaillaan meneillään. Ja mm. lasten asiat olleet puntarissa... Ollaan varmaan outo pari kun meille jotakuinkin selvää että viikko-viikko systeemillä lähdetään liikkeelle. Eropäätös tuli minulle sinänsä täysin yllättäen, mutta kun on keskusteltu asiallisesti...
  7. R

    Oletko eroamassa?

    Itellä auttoi kun aikansa miettii ja pyörittää mielessä, lopulta löysin syyt miksi tähän pisteeseen oli tultu. Ja siten löysin mielen rauhan ja hyvän olon tunteen. Toki alkuun mieli vaihteli paljon. Ei voinut uskoa todeksi. Toinen mikä itsellä aiheutti alkuun ongelmia, oli se seikka että en...
  8. R

    Ero edessä kuinka jatkaa

    Keskusteltu on noin viikon verran, ja mietitty vaihtoehtoja kuinka tästä eteenpäin. Muutto minulla on vielä edessä. Siitä ei pääse mihinkään. Ei kuitenkaan ihan kiire lähteä, puoliso ymmärtää että ei ole helppoa sopeutua. Miltei 11 vuotta yhdessä kerettiin olla. Uusioperhe ollaan joten sekin...
  9. R

    Ero edessä kuinka jatkaa

    Vuoroviikko ajatus mielissämme olikin, vaan töissä tahtoo olla haastavat työajat itsellä, mikä hankaloittaisi lapsen hoitoa :( Toisaalta ei tahtoisi jäädä viikonloppuisäksi... Hankalinta tässä on se että vain toinen meistä haluaa eroa, mutta eipä miule kauheesti jää vaihtoehtojakaan...
  10. R

    Ero edessä kuinka jatkaa

    Pitkä parisuhde takana, jossa on toki ongelmia ollut... Nyt kuitenkin yllättäen toinen osapuoli ilmoitti, ettei tunteita ole enää minkäänlaisia, saati ollut pitkään aikaan. Itsellä tuota tietoa ei niinkään ollut, tai sitten olin ollut huomaamatta merkkejä siitä. 2 lasta perheessämme...

Yhteistyössä