Hakutulokset

  1. N

    Luonnonmukainen synnytys -kokemuksia?

    Mä otin esikoisesta pari hönkäystä ilokaasua (mut ei auttanut niin jäi sitten) ja seuraavat kaksi mentiin ihan luomuna. Samalla tavalla tarkoitus tämä neljäskin synnyttää. Mä en hae sillä mitään vuoden mutsi-pokaalia,enkä sen takia luomuna synnytä. Vaan ihan sen takia,etten ylipäätään syö mitään...
  2. N

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    Mulle voi la päivittää 2.8, rakenne uä on 7.3 ja neuvola 18.2 :) Tänne ei ihmeitä kuulu. Masu tuntuy nyt kasvavan oikeasti ja turvotusta ei enää ole. Huono olo on historiaa ja pienet hipaisut tuntuvat masusta :heart: Meillä ei edelleenkään tiesä raskaudesta kuin kaverit :) Rakenneultran...
  3. N

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Mä höpisen kans täällä ja fb enimmäkseen :) kerhoonkin laitoin pyynnön,mut tää tuntuu enemmän omalta :) ONNEA kaikille hyvistä ultrakuulumisista :heart: Täällä huomattavissa samaa kuin muillakin; tein pitsaa eilen ja tänään meinasin oksentaa kun edes haistoin sitä :D Multa on mahan...
  4. N

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Ensiksi pahoittelut suru-uutisia kohdanneille <3 Ja sitten omaa napaa.. En ole jotenkin osannut kirjoitella tänne. Nämä surulliset uutiset saivat niin paljon miettimään sitä,että onko masussa ketään,ja jos on,niin onko kaikki hyvin. Tänään oli nt-ultra ja siellä se rakas oli :heart: kaikki...
  5. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Hei pitkästä aikaa! Mulla lähtee järki mun koneen kanssa,tai itseasiassa koneen laturin. Lapset on tiputtanu sen hemmetin koneen vissiin yhen kerran liikaa lattialle ja ei lataa enää ollenkaan. Kännyllä en tänne kunnolla pääse. Nyt pääsin sit lainakoneella nettiin :D Huh. Siksi siis käymättä ja...
  6. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Helou :) Täällä päivä alkaa samalla millä loppuu,eli oksentamisella :x Huippua! Ompinpahan ettei kannata juoda mehua tyhjään mahaan,se tulee nopsaan pihalle. Koitan tehdä tässä samalla päivitykset etusivulle ennen nukkumaanmenoa :) Painoa mulla on tullut raskauksissa n.25kg per lapsi ja...
  7. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Kolmeen päivään ole kerennyt etusivua päivittää,olettepas te hätähousuja :D Kopioin nyt tuon Ambrosian listan sinne. Kaikki päivät on mulla mennyt töissä,iltapäivät ja alkuillat lasten kanssa ja sitten olenkin joka ilta vahingossa nukahtanut lapsia nukuttaessa kahdeksalta. Ja taas aamulla...
  8. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Iltaa :) En nyt millään muotoa kykene uusia lisäilemään,niin kamala väsytys ja oksuolo. Huomenna teen sen :) Kestoillut olen kahden lapsen kanssa,jatketaan tämänkin kanssa. Ostoksia teen ultran jälkeen. Kaikki on jo myyty :D Huoh. Tänään töissä lähes pyörryin. Jalat lähti alta ihan...
  9. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Päänsärkyä piti vielä kommentoida. Mulla kolmatta päivää järkky hedari. Panadolia oon kiskassu ja se on auttanu. Keskenmenopelko hiippailee täälläkin. Ja pelko että onko kaikki muutenkaan hyvin. Samaa pelkoa ollut jokaisessa raskaudessa.
  10. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Päivitystä taas tehty listaan :wave: Niinuliini_ ja tiitiäinen 6+0
  11. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Kovasti yritin taas uusia lisäillä,edelleen huhuilkaa jos joku unohtui :) Synnytys aavistuksen jännittää. Edelliset olleet melko nopeita ja viimeeksi kätilö oli melko välinpitämätön,näin häntä ehkä 10min koko synnytyksen aikana (olin vajaa 2 tuntia sairaalassa). Mun olo on ollu koko...
  12. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tarkoitin homejuustoa siis :D Ja asia ei kuulukkaan kellekkään muille kuin itsellemme,tietenkää (lasten määrä siis), mutta en viitsi pahoittaa mieltäni "taasko teille tulee lapsi,eihän sulla ole koskaan omaa aikaa,missä välissä kouluttaudut lisää,eikö kolme olisi riittäny"-kommenteilla:/...
  13. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Nyt on taas koitettu uusia lisäillä,tervetuloa vaan :) Muistakaa laittaa punaisella tietoja niin ei mene ohi :) Ruokarajoitukset otan maalaisjärjellä. Aurajuustoa syön kylmänä vain suomalaisena,lakuja ja salmiakkia syön kohtuudella. Mulle muuten neuvolantäti joskus sanoi,että lakua pitäs...
  14. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Järki lähtee tän ketjun kanssa :D En saa jotenkin muokattua otsikkoa? Se muokkaa vaan tuohon eka sivun ylälaitaan sen,mutta ei sillein pääotsikoksi? Plääh! Jos joku osaa niin saa neuvoa :D Lisäilen kohta uudet listalle,kunhan ehdin. Ihanaa kun täällä on muutkin jo painiskelemassa...
  15. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Eli jos tänne jatkettais :) Otetaan vastaan muokkaamisehdotuksia tuohon ylläolevaan juttuun,jos joku muutosta tahtoo :) Ja uudet, lisäättekö punaisella tietonne,niin saan paremmin ne bongattua tekstin seasta,kiitos :) Toivottavasti sinnamon pääsee ultraan ja kaikki on hyvin :heart...
  16. N

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    Joulukuun ketju http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2217094-elokuun-mussukat-joulukuussa-3-a/#post27634247 Teen just muutokset sinne ja lisään uudet :)
  17. N

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    ELOKUISTA VAUVAA ODOTTAVAT[/SIZE] 1.8 Niiu 26v/ ensimmäineni/LS -Silppu- / toinen / hopestar 34v / kolmas /KOS Niinu 24v / ensimmäinen / KYS JeNski91 21v / ensimmäinen / OYS cockerspaniel 20v /ensimmäine / VKS Epa88 24v /toinen / TYKS 2.8 Regalo 29v /ensimmäinen / KYS...
  18. N

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    Päivitystä taas tehty :) huudelkaa jos joku on mennyt ohi! Päivittelen seuraavan kerran sunnuntai-iltana,ennen sitä en koneelle ehdi :) Meillä tärppäsi ensimmäisestä kierrosta. Mä sain ultran varattua 18.1. Siihen tuntuu olevan ikuisuus:O Kuten onkin! Samoin ekaan neuvolaan vielä...
  19. N

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    Listaa taas päivitetty,huudelkaa jos on virheitä. Zanizippin laskettua aikaa ei ollut niin en voinut vielä siun tietoja lisätä? :) Omia oireita on kamala väsymys (nukahdin tänään sohvalle kun lapset katto pikku kakkosta..:o tuota ei oo koskaan sattunut!) ja ajoittainen huono olo. Toki...
  20. N

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    Noniin. Eka viesti muokattu :) Jos laitatte ikänne,synnytyssairaalan ja monesko lapsi tulossa,niin lisäilen ne tuonne kun ehdin. Minä soitin tänään neuvolaan ja varasin ajan, 2.1 on miulla aika. Koitin myös nt-ultaa jo varata,koska täällä ultra-ajat on kiven alla ja pitäis saada töistäkin...

Yhteistyössä