Elokuun mussukat joulukuussa <3

ELOKUISTA VAUVAA ODOTTAVAT[/SIZE]






1.8
Niiu 26v/ ensimmäineni/LS
-Silppu- / toinen /
hopestar 34v / kolmas /KOS
Niinu 24v / ensimmäinen / KYS
JeNski91 21v / ensimmäinen / OYS
cockerspaniel 20v /ensimmäine / VKS
Epa88 24v /toinen / TYKS


2.8
Regalo 29v /ensimmäinen / KYS
Emmi4 23v / kolmas / KHKS
Satiu / ensimmäinen

3.8
Niinuliini_ 25v / neljäs / MKS
Zanizipp 22v / ensimmäinen / KAKS

4.8
surtiK 33v / toinen / KYS
hellokitty- 25v /toinen /KYS

5.8
Kemai 25v / kolmas /TYKS
jeennaa
Taru81 31v / ensimmäinen / HYS
UniUnna 33v / toinen /TAYS

6.8
Otsoni / SatKs
Syysmyrsky / toinen / SatKs
Tirppuli / Ttoinen / SatKs
hansteri 31v / neljäs / KAKS
Tammitähti 31v / neljäs / OYS

7.8
Ensimmänen 28v / ensimmäinen /OYS
Kista 22v / toinen / KH KS
Pamsku 22v / ensimmäinen / EKKS
astrolabe 32v / kuudes / PKKS

8.8
sinnamon 27v / ensimmäinen /
Avaruuskissa 34v / kolmas / JS
Nelli79/ toinen / VKS
A.R 24v /ensimmäinen

9.8
mariijja 27v / toinen
huiskishaiskis 34v / viides / EKKS
Llinndda/18v/ensimmäinen

10.8
Pikkusukka 35v / kolmas / KOKS
Mena77 35v / toinen / VKS
sydänx3 25v / kolmas /LS /
Pippurihäntä 35v / toinen

11.8
Elo yllätyksen 30v / viides / NKL
Punnabis/26v/ensimmäinen

13.8
Victoria78/toinen/TYKS

14.8
Ambrosia85 27v / ensimmäinen / HYS
Viuh_ti 25v / toinen / LPKS

15.8
Fanning 27v / toinen
Nenja
Hanskibanski
Virpsu 31v / kolmas / OYS
Kamomilla/toinen/KÄT

16.8
Buster84 28v / kolmas / KOS
marjo. 22v/ toinen / K-PKS
AnnuLiisa 25v / esikoinen / TAYS

17.8
Kuumeilevax5/ viides i/KAKS
Diinu 24v / kolmas / KAKS
Pumpulinen 25v / neljäs / TYKS

?
Vinku85
Buster84
Nemppis/21v/TAYS tai VAS


Tulossa:

Ultrat:

12.12 VU Regalo
14.12 VU Pamsku
14.12 VU Tirppuli

17.12 VU Zanizipp
17.12 VU Avaruuskissa
17.12 VU Emmi4
17.12 VU minsi
17.12 VU UniNunna
18.12 VU Ensimmäinen
18.12 VU Otsoni
19.12 VU Epa_88
19.12 VU hansteri
20.12 VU Pippurihäntä
20.12 VU Niiu
20.12 VU Pippurihäntä
21.12 VU Nelli79
21.12 VU Piika83
21.12 VU Pikkusukka

27.12 VU hanskibanski

31.12 VU Punnabis
31.12 VU Victoria78

2.1 VU Ambrosia
2.1 VU Diinu
2.1 VU Mena77

8.1 VU poppaliin
11.1 VU Fanning
15.1 VU jeennaa
18.1 NP Niinuliini_



VU = Varhaisultra, NP = Niskapoimu-ultra, RU = Rakenneultra,



Neuvolat:

17.12 N mariijja
17.12 N Emmi4
17.12 N Kemai
19.12 N Niiu
19.12 N Pippurihäntä
19.12 N Avaruuskissa
21.12 N Pamsku

31.12 N cockerspaniel
31.12 N minsi
31.12 jeennaa
2.1 N A.R
2.1 N UniUnna
2.1 Niinuliini_
3.1 Victoria78
03.1 N Ensimmäinen

7.1 N surtiK
7.1 N marjo.
8.1 N astrolabe
10.1 N Ambrosia

17.12 N Tirppuli





Synnytyssairaalat ja niiden lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus
[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sparkling
Eli jos tänne jatkettais :) Otetaan vastaan muokkaamisehdotuksia tuohon ylläolevaan juttuun,jos joku muutosta tahtoo :)
Ja uudet, lisäättekö punaisella tietonne,niin saan paremmin ne bongattua tekstin seasta,kiitos :)

Toivottavasti sinnamon pääsee ultraan ja kaikki on hyvin :heart:

Uusille plussanneille onnea ja tervetuloa ketjuun mukaan! :heart:

Omaan napaan ei kuulu oikein uutta,samaa pahaa oloa jos ruokailusta liian kauan ja maha näyttää iltaisin jalkapallolta :)

Te joilla on ennestään lapsia:
Minkä ikäisiä lapsenne ovat? :)
Itselläni 8v,3v ja 1,5v :)
 
:wave: Onko täällä muita, joilla rintojen aristus loppunut tai muita oireita jäänyt pois ? Itellä nyt kolmas päivä eikä rinnoissa tunnu niin pahalta kun alkuun, hiukan arat mut ei läheskään sitä mitä ne oli.. Pahoinvointikin jäi siihen yhteen kertaan, äklöä oloa kylläkin tänään ollut ihan riittävästi mut silti nuo oireiluiden poisjäänti hiukan mietityttää.. Ainut mikä ei ole jäänyt pois, on pieni muotoista menkkakipuilua ja vihlaisukipuja aivastaessa..
Tein jopa raskaustestinkin, viiva ilmestyi heti ja oli ihan musta :D ! Ei siis ainakaan haalistumisesta ollut pelkoa.. Eikai se auta muu, kuin odottaa siihen tiistain ultraan :) !

Niinu ja nokare 5+4 :heart:
 
Tulen heti merkkaamaan itselleni uuden ketjun :) En kylläkään ehdi nyt sen kummempia kirjoittelemaan, peti kutsuu. Huominen työpäivä ei kauheasti inspiroi, mutta ehkä se siitä.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille elokuisille!
 
Pitää muuten varmaan ensi kuun pino laittaa toisella nimellä? Maaliskuiset ovatkin näköjään mussukoita...

Olisko vaikka Elokuun e.... No empäs nyt keksinytkään...... :LOL:

Kääks, tänään varataan varhaisultra!
 
Kiitos Niinuliini uudesta ketjusta :)

Niinu88 käsittääkseni alussa oireilu voi vaihdella aika paljon päivittäinkin ja välillä voi olla oireettomia päiviä ja se on silti normaalia. Vahvasti sulla ainakin on hormonia testiviivan perusteella :)
 
Niinu88 itsellä kanssa oireet tuntuivat loppuvan kuin seinään. Eilen vielä kaupan kassalla meinasin yökätä, kun jostain sain nenääni homeen hajun, mutta sen jälkeen ei niin mitään. Rinnat vaikuttaa normaaleilta, mahaa ei vihlo eikä kramppaa... Tosi oudon tuntuinen olotila. Mitenkähän tässä pystyisi keskittymään aivan johonkin muuhun kuin itseensä? Meidän kuopuksesta minulla ei kyllä ollut mitään oireita, ehkä tämä on vain sitä.
Nyt jos lähtisi töihin ja muutenkin starttaisi uuden viikon, niin kohtahan se on jo mennytkin :)
Iloista mieltä kaikille pakkaspäivään!! :xmas:

Pikkusukka ja vielä nimetön kaveri 4+2
 
Ihanaa joulukuuta kaikille! :xmas:

Niinuliini_lle kiios uudesta ketjusta :flower:

Kohta on joulu :) Millasia jouluihmisiä täällä on? vai onko :D

niinu88 ei tosiaan kannata olla huolissaan tosta oireiden katoamisesta, mä oksensin esikoista odottaessa vaan kerran, kuvotusta oli melkein koko ajan. ihmiset ja raskaudet on niin erilaisia.

(.) turvottaa, kamalaa. etoo ja väsyttää :) voisin vaan nukkua, lisäks Poitsu kävi yöllä läpi levotonta eilistä ja päätti herätä jo 6.00 MIKSI?! esikoinen tosiaan kohta 1v. kaapissa oli vielä yks cb digi ja vähän aikaa joutu oottaa ja sain raskaana 3+, että nyt saa loppua testaaminen. Ihanaa kun tuli lunta, ehdin jo kyllästyä siihen kuraan :D

 
Huomenta!
Mulla on ennestää edellisestä liitosta tässä kuussa 12 v täyttävä tyttö ja tästä nykysestä liitosta on huomenna 9 kk täyttävä tyttö :heart:

Raskausoireista mulla ei oo mitää oireita vielä.Paitsi kauheet ilmavaivat,mut en tiiä onko ne sit raskausoireita vai muuten vaa :D Tota kakkosta ku odotin ni just tällä kiertopvänä tein testin siks et suussa maistu suoraan sanottuna paska kokoajan,nyt ei oo sellastakaa.Eilen väsytti kyl iha sikana mut en mä tiiä onko sekää mulla raskausoire,ku mua nyt väsyttää aina.Oon viel nii pirun huono nukkuja,herään jokaseen pienempäänki ääneen =/
 
Elokuun epelit? ;)

Mä käyn nyt lukemassa tätä ketjua, mutta en vielä uskalla mukaan listoille..... taikauskoinen ehkä... : / Ilmoittelen sitten, kun alkaa tuntua todellisemmalta. Kai se on ihan normaalia tässä kohtaa (kaks päivää plussaamisesta) kokea epäuskoa. Tänä aamuna pelästyin, kun rinnat eivät tuntuneet herätessä niin aroilta, mutta nyt ne tuntuu taas. Ihme vahtaamista.

Varasin alkuraskauden ultran yksityiseltä 20.12. Silloin pitäisi kaiken järjen mukaan olla 6+5 ja syke voisi ehkä näkyä.... Halusin päästä tarkistamaan, onko mitään meneillään jo ennen joulua, jotta sitten voisi asiasta mainita isovanhemmille.

Ei kyllä mene oikein kaaliin, että raskaana oltaisiin ja henkisesti ajattelen menkkojen alkavan vielä hetkellä millä hyvänsä. Eiväthän ne edes ole myöhässä kuin kaksi päivää vasta :)!

Mulla on ennestään 2003 syntynyt poika, edellisestä elämästä. Tätä ensimmäistä yhteistä ehdittiin miehen kanssa toivoa keväästä alkaen. Ikää löytyy 35 ja 34 ja miehelleni tämä on eka kerta, kun vaimo on raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Namida
Pippurihäntä joo toi epelit on hyvä! Tais olla viimevuotisissa elokuísissa.. Tau siis vuoden 2012 elokuiset.. :)
Kirjoittelet täällä meidän kanssa ja ilmottaudut listoille, silloin, kun siltä tuntuu :)

Mulla on ihan kamalia masukramppeja.. Tekis vaan mieli maata kotona sohvalla, niin ei koskisi...
 
Kiitos Niinuliini uudesta pinosta!

Mulla on myös vähän vaihtelevasti oireita, osaa tuntuu että kehittelee henkisesti, ainakin ennen plussaa ;) Mahakivut on täällä loppuneet mutta sellainen pieni ällötys on edelleen. Ekasta raskaudesta ei tosiaan ollut missään vaiheessa mitään oireita niin tietää että niinkin voi olla.

Pippurihäntä, täällä myös samaa epäuskoisuutta ja koko ajan odottelen että menkat alkaa kuitenkin että tää oli vaan joku väliaikainen onni. Mut kyllä se ohi menee tää olo, ainakin ekassa raskaudessa helpotti sen ekan ultran jälkeen.

Meillä varhaisultra 21.12 ja saatiin se sairaalan puolesta koska on lapsettomuushoidot taustalla. Tosi ihana päästä sinne niin vähän rauhoittuu sitten oma mieli. Ei aiota kertoa kyllä varmaan vielä kovin laajasti asiasta koska pelko keskenmenosta on aina olemassa niin helpompi vaieta siksikin.

Mulla tosiaan ennestään 1,5v lapsi joka takaa sen että ei tule sellaisia tyhjiä mietiskelyhetkiä mitä ekassa raskaudessa oli kun pystyi kauaksi aikaa uppoutua fiilistelemään raskautta ;)
 
Äänestän kanssa epeleitä :D

Täällä on vatsaongelmat helpottaneet, onneksi. Ehkä voisi taas hetkeksi huokaista helpotuksesta. Kyllä tuntuu, että se varhaisultra on vielä valovuoden päässä kun sinne on nyt kaksi ja puoli viikkoa. Taidan hankkia vielä yhden digin ja tehdä sen torstaina, että näkisi sen tekstin "Raskaana 3+".

Menkkajomot ja kohdun kouristelut on alkaa olemaan takanapäin, nyt tulee kouristus ehkä vain kerran päivässä. Tissit on taas niin kipeät, että appiukkoa oli eilen hankala halata kun teki mieli irvistellä kivusta. Suihkussa käydessä huomaa, kuinka kovat nämä rinnat nyt on, ei tunnu ollenkaan omilta. En valita, ihanaa kun on oireita :D Ällöä esiintyy edelleen välillä, mutta ei varsinaisesti okseta. Torstaina tulee 6+0, eikös sitä sanota, että niillä viikoilla huono olo yleensä iskee?
 
Täältä löytyy ainakin yksi jouluihminen ! :wave:

Odottavan aika on pitkä. Viikonloppu tuntui ikuisuudelta. Epätietoisuus on niiiiin syvältä!

Tänään pääsee soittamaan neuvolaan, josko pääsis hCG:n seurantaan kun oli se arvo perjantaina sen verran matala :/ Sairaalalta odotan myös puhelua/kirjettä varhaisultrasta, joka pitäisi tällä viikolla tehdä. Jos siellä kaikki hyvin, niin sitten vasta varaan neuvolaan aikaa. Ennen sitä en halua varata, jos joutuiski sit hetimmiten peruumaan :/

Raskausoireita kylläkin löytyy.. Mulla on totaalisesti kadonnut ruokahalu, kun oksettaa jatkuvasti. Alavatsan nipistelyä on myös sillointällöin (kovaa kipua ei sitten perjantain jälkeen ole ollut kun lääkärissä kävin), Tissit vaikuttaa erilaiselta ja varsinkin nännit on kosketusherkät. JA.. Täällä myös vatsa sekasin milloin mitenkin :D

Nii ja epelit on hyvä =)
 
Niiu: Mulla alko esikoisesta nimenomaan 6+ viikoilla öllötys ja sitä kesti kuukauden. Sitä ennen ei ollu kauheesti mitään muutaku menkkatuntemuksia. Nyt näyttää vähän samalta, mutta ehtiihän tässä.

Pamsku: Parhaat ideathan kierrätetään aina ;)
 
Huomenta! Piti tulla pelkkää omaa napaa mainostamaan nyt. :D Täällä on ihan hillitön väsymys ollu koko aamun.. ensin en saanu yöllä unta ja nyt sitten silmät ristissä napotan koulun penkillä. Kävin aamulla verikokeissa. Jos nyt vaikka saa tietää varmaksi raskauden (tai että itse jo uskoo). Alkuraskauden ultra on 17.12 ja sekin jo jännittää.

Zanizipp ja masuasukki 5+2
 
Hei suuri kiitos Niinuliini :lle uudesta ihka omasta pinostamme!

Mä kans sanon et toi Elokuun epelit olis hyvä! :)

Tänne ei omiin oloihin oikeastaan ihmeitä, mahaa välillä juilii, rinnat kipeät ja turvonneet + ummetusta. :D Alkuraskauden ultran tilasin yksityiseltä Varsinais-suomen lääkärikeskuksesta ja se on 19.12. sillon olis sit vissiin viikkoja 7+6 jos oikein laskin.

Pakkanen on kiristynyt yö aikana ja nyt on jo -18,5! Huh! Onneksi ei ole pakko lähteä mihinkään kun koirakin on niin vilukissa että tekee tarpeensa mielellään takapihalle nopsaan :)

Epa ja nimetön
 
Ihanaa, meillä on oma pino!

Vaikuttais siltä, että oli ihan hyvä ku varasin sen lääkärin tälle päivälle. Mä en o yöllä nukkunu ku max 4h jatkuvan ellotuksen takia, sekä jatkuvan janon ja vessassa ravaamisen takia.
 
Elokuun epelit on hyvä =)

Hei ootteko kaikki jo varannu ekaa neuvolaa??Jos ootte ni mille viikoille ootte sen saanu?Mä en oo viel varanu ku katoin kakkosen kortista et vasta viikolla 9+ ollaa oltu eka kerran,ja kummiski soitin heti neuvola-aikaa sillo 4+ viikolla ku sain tietää...
 

Yhteistyössä