Hakutulokset

  1. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Voi miten aika on taas hurahtanut. Meidän pikkuinen on kohta jo kaksi kuukautta ja n. 60 cm pitkä. Ensimmäiset vaatteet ovat jo menneet pieniksi. Ihana kuulla, että Burmalla kaikki on nyt hyvin ja prinsessat on saatu kotiin. Toivottavasti sinulla on siellä apujoukkoja tarpeeksi, että saat...
  2. pikkukintsu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa uudet ja tsemppiä kaikille hoitoihin. Tulin pikaisesti ilmoittamaan että terve tyttö syntyi meille 14.11. Hän on tänään kuukauden ikäinen. En osannut edes raskaana ollessa kuvittelemaan miten ihanaa oman lapsen saaminen on. Toivon sydämestäni, että te kaikki onnistuisitte!
  3. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heippa kaikille, Nyt vasta ensimmäistä kertaa kirjauduin sisälle viime viestin jälkeen. Tyttö on tänään kuukauden ikäinen ja ensimmäinen flunssa alkaa olla kohta ohi. Muuten on jo jonkinlainen rutiini muodostunut ja yöt saamme nukkua yhdellä syöttöheräämisellä. Menimme silloin päivää ennen...
  4. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Meidän tyttö syntyi 14.11 sektiolla. Laitan lisää jossakin vaiheessa. Terve 10 pisteen tyttö. Täällä ollaan jo ihan rakastuneita pikkuiseen.
  5. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heippa pitkästä aikaa! Täällä on 8 päivää laskettuun aikaan, ja lääkärikäynnit ja muut tarkastukset ovat nyt viikoittain. Seuraava heti huomenna. Viime viikolla oli ultra ja kaikki näytti hyvältä. Pää ei vaan ollut vielä laskeutunut vaan löytyi sieltä tavanomaisesta paikasta istukan takaa...
  6. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    SS, joo sairastaminen on täällä ylipäänsä kallista. Ihmisillä on pahan päivän varalta pankissa isot säästöt, koska sosiaaliturva ei kata kaikkia ihmisiä ja lakkaa kattamasta heti, jos joutuu työttömäksi. Sinulla oli hyvät ultrakuulumiset, ehtiihän niitä kokoja vielä mitata. Kyllä kai sitä rahaa...
  7. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    SS, älä huoli, katsoin juuri omista muistiinpanoista, että aloin tuntea liikkeitä vasta vko 19 sen verran selvästi, että tiesin varmuudella, että ne olivat niitä potkuja. Aiemin olin silloin tällöin tuntenut niitä, mutta en välttämättä joka päivä. Eikä töissä ollessa ollut aikaa...
  8. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kuulostaa pelottavalta Burma, toivottavasti ei nyt sentään pahinta. Miten nyt sitten jatketaan? Seurataan vaan tilannetta, vai miten? Elinas onko väsymykseen mitään syytä, muuta kuin raskaus? Saatko nukuttua? Minusta tämä viimeinen kolmas on ollut tähän asti paras ja vihdoin tunnen, että jaksan...
  9. pikkukintsu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Veera_M, jotenkin nimimerkkisi tuntuu tutulta. Siitä lähtien kun sain tietää omien munasolujeni ennenaikaisen lopahtamisen, mietin itsekseni ehkä vuoden näitä juttuja, mutta tulin siihen tulokseen, että lapsi ei ainakaan tule perimään omia ja minun sukuni sairauksia. Luovuttajat tutkitaan ja...
  10. pikkukintsu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervetuloa Onni ja Unelma! En muista kovin montaa palstalaista, joka olisi käynyt ko. Tallinnan klinikalla. Enemmän on Tarton Eliten kävijöitä, mutta tällä hetkellä ei kai ketään.On myös ollut Riiassa käyneitä ja nykyään tuo Tsekki taitaa olla "kuumin" paikka. Itse kävin kerran Tartossa hoito...
  11. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Toivottavasti kääntyisivät pian, Burma. On varmaan tukala olo kun päät ovat palleaa vasten. MInulla täällä tuttu sai juuri keisarinleikkauksella ivf-alkuiset kaksoset, tytön ja pojan. Olivat kyllä molemmat pää alaspäin, mutta eivät sitten kuitenkaan antaneet synnyttää alateitse. Hän kertoi, että...
  12. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heippa pitkästä aikaa! Kaikilla näyttää menevän hyvin. Täällä vietetään kolmen päivän lomaa, jonka jälkeen sitten kuusi päivää töitä. Olemme käyneet ultrassa tässä välillä ja pikkuinen vilautti meille ensimmäisen kerran puolikkaan kasvoista ujosti istukan takaa. Saimme katsella kurkistuksia...
  13. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Ihan jännitti tulla tänne katsomaan, mutta onneksi sai huokaista helpouksesta koska elinas:llä olikin hyviä uutisia. Jos istukka on todella siinä kohdunsuulla, se voi vuotaa yhtäkkisesti paljonkin. KIva oli nähdä myös Burman kuulumisia. Pääasia on, että kaikki oli hyvin. Olihan täälläkin...
  14. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Maria73, Täällä äitiysloma on kai virallisesti 4 kuukautta, mutta yksityiskohdat on vielä selvittämättä. Mahdollisesti voin pitkittää sitä sitten palkattomalla vapaalla, jos tilanne näyttää siltä. Lisäksi minulla on vielä pitämättä avioliitto-loma, joka on 10 päivää. Otan varmaan sen ensin, ja...
  15. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hyvä kuulla, että tilanne on tasoittunut SS:lla. Tulethan Elinas sitten kertomaan ultrakuulumisia. Täällä on rintojen kasvu rauhoittunut. Kasvaako koko vielä sitten synnytyksen jälkeen? Tietääkö joku? Toistaiseksi olen selvinnyt lisäämällä jatkopalan ympärysmittaan ja siirtymällä ennen hiukan...
  16. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Näin lauantaina Solakka Silakan viestin, ja tänään pidätin hengitystä kun odotin sivun latautuvan. Näyttäisi siltä, että vuoto ei ole voimistunut ja raskaus jatkuu. Voin vain kuvitella miten olet ollut siellä sydän syrjällään. Jospa syy löytyy tosiaan näistä lääkkeistä. Menisi nyt äkkiä pari...
  17. pikkukintsu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    esemila minulle lääkäri sanoi, että siinä on pelivaraa mille päivälle siirto tehdään. Olisin itse silloin halunnut torstaina, mutta hän päätti päiväksi vasta seuraavan viikon tiistain, jos nyt muistan oikein. Ehdin siinä välillä lentää kotiin ja käydä viikonloppuna vielä punttiksella ja jumpassa...
  18. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Kiva, että tulitte kaiki tänne puolelle. Maria, onhan täällä onneksi ilmastointi sisätiloissa, muuten olisi ihan mahdotonta olla töissä, tai yrittää nukkua yöllä. Kiva kuulla, että vauvamassu on jo ilmestynyt. Solakka Sinikka, näiltä palstoilta olen saanut sellaisen käsityksen, että joillekin...
  19. pikkukintsu

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Solakka sinikka täällä kyllä ymmärrettiin se lahjasolutausta kerrasta, mutta kuitenkin taustatietolomakkeeseen kyseltiin kaikenmaailman tietoja minun ja sukuni sairauksista... Lääkäri merkitsi luovuttajan iän ensin sairaskertomukseen, mutta pyysin poistamaan tiedon ja koko merkinnän jälkeenpäin...
  20. pikkukintsu

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Solakka Sinikka ja elinas, onnittelut ja tervetuloa tuonne raskautuneiden puolelle juttelemaan. Ei ole tällä hetkellä mikään aktiivisin ketju, mutta uskon, että monet lukevat sitä kuitenkin, ja tulevat kommentoimaan jos tarvetta on. Itse ainakin kaipaisin juttukavereita pikkukintsu 25+3

Yhteistyössä