Hakutulokset

  1. S

    Raskaana?

    rtestivahvisti epäilyt, raskaan siis.
  2. S

    Raskaana?

    Reilun viikon verran on tuntunut kohdussa yhdestä ja samasta kohdasta pistemäistä "kipua", ei sinällään satu mutta tuntuu. Tästä aloin sitten miettimään että voiko tuo tunne tulla kiinnittyneestä alkiosta? Onko muut kiinnittymisen tunteneet tunteneet jatkossa samassa kohdassa tuollaista...
  3. S

    Imetyksen lopetus ja hormonimuutokset

    poistettu turhana
  4. S

    Positiivinen testi, liian hailakka viiva

    Tuli semmoisia tuntemuksia (parina yönä närästystä, jota ei ikinä ole ollut muutoin kuin raskaana, maha on ollut turvoksissa muutamana iltana, iltapäivisin viikon ajan huono olo, kolme päivää semmonen olo että menkat alkaa jne.) ja päädyin tekemään testin. Tulos positiivinen, värillinen viiva...
  5. S

    Supistukset rasituksen yhteydessä

    Rakenneultran tehnyt lääkäri määräsi mulle 2viikkoa saikkua. Helpottaa aika paljon kun ei tartte nyt stressata sitä miten pystyy työt hoitamaan. Kiitos kaikille vastauksista ja neuvoista, toivottavasti tästä olisi apua muillekin saman asian kanssa painivalle :)
  6. S

    Supistukset rasituksen yhteydessä

    Rakenneultran tekee äitipolin lääkäri, jossa asian otan puheeksi. Se on onneksi jo maanantaina. Kuulostaako noi kävellessä tulevat kivut kipeiltä supistuksilta vai onko vaan jotain lihaspistoksia? Kiitos rohkaisevista vastauksista!!!
  7. S

    Supistukset rasituksen yhteydessä

    Kiitos kun vastasit! On ollut niin vainoharhainen olo että olenko mä turhaan paniikissa, ja se että jollain toisella on saikkua määrätty, tuntuu rohkaisevalta. Rakenneultra ensi viikolla, jonka lääkäri tekee, niin siellä otan vielä puheeksi. Ei tämä asian turhaan murehtiminenkaan pitemmän päälle...
  8. S

    Supistukset rasituksen yhteydessä

    Eli nyt menossa rv19+6 ja pari-kolme viikkoa oon tuntenut supistuksia. Alkuun alkoi niin etten niiden älynnyt edes supistuksia olevan, vaan sitä että vauva vaihtaa sentoa tms. Tuli siis levossa ja rasituksessa. Nyt sitten reilun viikon on alkanut tulla aika tiuhaan rasituksessa supistuksia...
  9. S

    Miltä raskauden pitäisi tuntua?

    Kuten jo otsikosta käy ilmi, niin tahtoisin tietää miltä raskauden pitäisi tuntua. Itselläni on nyt menossa 7+3, viikko sitten ultrassa näkyi sydän ja kaikki hvyin. Olen siis todistetusti raskaana, tai olin ainakin vielä ultratessa. Ultrapäivän aamuna tuntui kohdussa (?) vihlontaa ja tuntui...
  10. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Jep, päivitystä :) Eli nuo kuvat on tod.näk. dpo9, dpo10 tein selvän plussan ja dpo11 digi raskaana 1-2 :) Hyvää joulunodotusta kaikille ja plussia joululahjaksi jokaiselle!
  11. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ^Kiitti, samaa mieltä minäkin :) Takana aiemmin syksyllä varhainen keskenmeno, ja tuloksettomia yrityksiä, joten toivon tämän alkavan vahvistumaan. Plussaonnea kaikille!!
  12. S

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei! Onnea kaikille plussan testanneille!! Nyt tarttis tulkintaa mun testeille.. Kuvissa sama testi, mut eri kuvat ja toinen on vähän käsitelty ja eka suoraan kamerasta. Aijaa.com - 11448770 Aijaa.com - 11448771 Dpo9 saattaas olla menossa, oviksen tarkkaa päivää ei ole tiedossa, mut...

Yhteistyössä