Hakutulokset

  1. M

    vinkkejä täytekakun tekoon?

    löytyy aivan ihania kakkuja, suussa sulavia :p suosittelen lämmöllä :flower:
  2. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    iso kiitos kommenteista ja näkökannoista :flower: Mukavaa kesää kaikille :)
  3. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    Toki lapsi on tärkeä ja rakas miehelleni, tiedän sen.Optimitilanne olisi lapsen, minun ja mieheni kannalta että me kaikki voitaisiin olla, kokonaisena perheenä, kotona mutta se ei ihan heti onnistu. Ehkä olen ajatellut sitäkin että mieheni sai itselleen 2 vuoden projektin työssään ja se on...
  4. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    no olepa onnellinen ettet kuulu meidän perheeseen! Nyt voit jatkaa kesää hyvällä mielellä kun sinun vaimosi ei käyttäydy näin röyhkeästi |O
  5. M

    "Muki-gallup": Millaisesta mukista joit aamukahvisi/teesi tms...?

    Marimekon punakukkaisesta mukista (mikä lienee sarjan nimi...) jonka sain äitienpäivälahjaksi
  6. M

    G: kesän paras tuoksu

    meri ja grillillä tirisevät herkut :p
  7. M

    Kertokaapa mielipiteenne...3v ja mönkijä?

    mieheni pojalle ostettiin 4 vee lahjaksi mönkijä. Tosi turvallista.... Nyt mönkijä ollut tallissa 8 vuotta eikä sillä ole ajettu kun pari kertaa kesällä. Turhaan tuli sekin hankittua |O
  8. M

    Joko oot Raision Ikeassa

    käytiin lauantaina :) kiva oli käydä. Ruokapaikas oli vaan pieni säätö kun kassa ei osannut lyödä kassakoneeseen palautusta. Jouduttiin hakemaan keittiöstä joku tyyppi (kokki?) joka lopulta päätti että annettaan asiakkaalle eli meille nyt se raha heti sieltä kassasta ja mietitään sitten että...
  9. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    Siipeilen kotona? Pidätkö sinä "vieras" sairaan lapsen hoitoa verrattavissa siipeilyyn kotona? Kun huoli ja murhe lapsesta on kokoajan lähellä niin missä ihmeen vaiheessa sitä kerkeää siipeilemään? Kun istut yön tunteina ambulanssissa tajuttoman lapsen kanssa niin onko se sitä siipeilyä vai se...
  10. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    Miksi mieluummin itse kyseli mallura. Vastaus voisi olla näinkin yksinkertainen ja mielestäni täysin riittävä kuin että rakastan lastani niin kovasti että haluaisin olla hänen lähellään itse ja nähdä itse kun hän (toivon mukaan) päivä päivältä tulee parempaan kuntoon. Mukavaa juhannusta...
  11. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    Olet varmasti oikeassa että mieheni osaa hoitaa lasta mutta en voi sille mitään että olisin mieluummin itse kotona sairaan lapseni kanssa. Niin monta mieltä tästä kuin ihmistä, eikö?!
  12. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    pakko purkaa pahaa mieltäni jonnekin. 2 vuotias lapseni on keuhkokuumeessa (pääsi juuri sairaalasta kotihoitoon) ja mieheni mielestä minun kuuluu mennä töihin. Hän perustelee päätöksensä sillä että töihin pitää mennä koska olen työssä koeajalla (uusi työpaikka) ja ollut jo viikon poissa...
  13. M

    Mammat vm.-72

    äippä -72 ilmoittautuu kanssa. Tyttö 2 vuotta ja toinen lapsi olisi toiveissa mutta mies ei ole asiasta mitenkään innostunut :(
  14. M

    Äidiksi ensikertaa 30+

    33v kun tulin äidiksi. Et ole kuollut sukupuuttoon =)
  15. M

    Minkä ikäinen lapsesi oli kun veit päivähoitoon ja miksi?

    kiitos kannustuksesta =) ja kiva kuulla että olet "säästynyt" nega palautteesta hoidon suhteen. Mulle ei todellakaan ollut helppoa lähteä töihin ja jossain vaiheessa ajattelinkin että mitä rahasta, pääasia että saan olla lapseni kanssa. Siinä vaiheessa kuitenkin kun asuntolaina jäi...
  16. M

    Minkä ikäinen lapsesi oli kun veit päivähoitoon ja miksi?

    kiitos kovasti vastauksistanne :flower: kyselin tätä koska saimme todella paljon negatiivista palautetta lähisuvulta tästä ratkaisusta johon mieheni kanssa päädyimme. Meillä ei vain ollut varaa enää siihen että olisin ollut kotona sillä naurettavalla kotihoidontuella. Nyt tyttö on jo...
  17. M

    G: Ammattisi ja koulutuksesi? =)

    koulutukselta tstotekniikan merkantti ja toimistotöitä teen =)
  18. M

    Minkä ikäinen lapsesi oli kun veit päivähoitoon ja miksi?

    Itse vein lapseni perhepäivähoitoon 1v 4kk:tta ikäisenä. Todella kova pala meille kummallekin mutta pakko oli kun rahat eivät riittäneet kotona oloon.
  19. M

    mitä mieltä kummilapsen vanhemmista jotka...

    tylyä... ilmeisesti tätä on liikkeellä sillä minun ja mieheni kummilapsen vanhemmat eivät puhu mulle eikä pienelle tyttärelleni, enkä edes tiedä syytä. Miehelleni he puhuvat, mikä johtuu varmaan siitä että kummilapsen isä on mieheni veli. Meitä ei myöskään kutsuta kylään eikä he tule meille...

Yhteistyössä