G: Ammattisi ja koulutuksesi? =)

Eli siis lähinnä sitä kyselen, että teetkö sitä työtä, johon sulla on koulutus?


Mun koulutus on ravintolakokki ja lastenohjaaja.
Ja lastenohjaajana työskentelen, kunhan hoitovapaalta töihin taas palaan.
Kokkina en ole ollut.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla on kondiittorin ammattitutkinto sekä pph:n ammattitutkinto, ja pph:na olen
Minullakin kondiittorin ja pph paperit :D
Tällähetkellä hoitovapaalla, mutta tarkoitus jatkaa pph:na joskus kunhan tuo masuasukki on syntynyt ja vähän kasvanut
Siis ootkohan sä yks tuttu ihminen? Oulussa asutko?
 
Miuski harmailee
Mä olen yo-merkonomi ulkomaankaupan osa-alueelta sekä sosiaalikasvattaja. Noita merkonomin hommia en ole yhtään päivää tehnyt, sosiaalipuolen töitä olen paiskinut yli 8 vuotta. Nyt olisi tarkoitus päivittää koulutus sosionomi AMK:ksi (vaikka se sinällään ei tuo yhtään pätevyyttä tms. lisää).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Graafikon koulutus, graafikon töitä olen tehnyt koko pienen urani. Nyt kotiäitinä ja kun aikanaan työelämään taas siirryn, niin alan on paree vaihtua :D
Ja kohta tähän tulee joku näsäviisas sanomaan ettei kotiäitiys ole mikään ammatti :xmas:
 
Turkilmas
Mä olen leipuri, yo-merkonomi ja opiskelen tällä hetkellä tradenomiksi. Ja kaupallisia hommia olen tehnyt 16-vuotiaasta asti, eli myyntityötä tavalla tai toisella.

Työpaikka on kaupan osastovastaavana, saas nähdä mitä sitten äippäloman jälkeen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Graafikon koulutus, graafikon töitä olen tehnyt koko pienen urani. Nyt kotiäitinä ja kun aikanaan työelämään taas siirryn, niin alan on paree vaihtua :D
Ja kohta tähän tulee joku näsäviisas sanomaan ettei kotiäitiys ole mikään ammatti :xmas:
Shit, no niin tietennii :headwall:

Ei kai se sitten vissiin ammati ole, muttä sitä työtä mie nyt kuitessii teen.

Ei ku shit taas :headwall: Eihä se ollu työtäkään :D
 

Yhteistyössä