Hakutulokset

  1. Heilanga

    Helmivauvat 2015

    Heippa pitkästä aikaa! Oon kyllä lukenut mielenkiinnolla teidän muidenkin kuulumisia, mutta itse en oo vaan saanut aikaseks kirjotella. :) Täällä siis poju 2kk ja 3pv. Käytiin lääkärillä viikko sitten ja mitat oli sillon 5420g ja 61cm.pitkäksi pojaksi häntä sanovat. Ja kyllähän ne 62 housut...
  2. Heilanga

    Helmivauvat 2015

    Heissan! On tää aika vaan mennyt ihan super nopeaa. Poika on jo 3vk! Kasvua on tapahtunut tosi kivasti, viime viikolla punnituksessa oli painoa 3600g. Syntymäpainohan oli 3200 ja kun päästiin sairaalasta painoa oli enää 3026g. Pituuttakin on vissiin tullut, kun 56cm housut alkaa olemaan...
  3. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Oli pakko tulla kertomaan. Mua ei kyllä hevillä päästetä. Eilen tyksissä tutkittiin tikit, ne oli kunnossa. Kohtu ultrattiin, ei näkyny ihmeempiä. Joten kotiin vaan ilman lääkkeitä. Noh, onneks neuvolassa oli lääkäri paikalla...mulla nousi aamulla lämpö, polttelut alamahassa ja vuoto haisi...
  4. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Hei. Jospa tässä automatkalla kirjoittaisi tuon oman kokemuksen synnytyksestä. Eli mullahan meni ne vedet su-ma välisenä yönä. Supistuksia odoteltiin maanantaina ja tiistaina kun ei mitään kuulunut alotettiin cytotec. Ekat supoarit alko joskus neljän jälkeen 20min välein. Sain toisen cytotecin...
  5. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Eilinen päivä meni niin pökkeryksissä, että päivitetään siis nyt. Poika syntyi eilen aamulla. Kokoa oli 3200g ja 53cm. Synnytyksestä voin tulla kertomaan lisää paremmalla ajalla, mut sanotaan nopsaan, että huolimatta vauvan väärästä asennosta oli synnytys aika helppo. Tsemppiä kaikille jotka...
  6. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Nopiaan taas omanapailen. Täällä ei sitten supistuksen supistusta saatu aikaan eilen ja tänään sitten alotettiin se lääkitys jonka nimeä en nyt taas muista. Nyt on muutamia suppareita saatu aikaan. Lääkäri veikkaa mun olevan yöllä salissa, mut kätilöt ei lupaa niin paljon. Eli saas nähdä...
  7. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Nopea päivitys. Lapsivedet meni aamuyöstä. Tää tyyppi päätti vissiin sittenkin syntyä luomusti. Jee!
  8. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Jaahans. Vihdoin meidän kuu! :) Täällä siis kuu aloitettu osastolla. Vihdoin tajusivat, että mun kroppa ei kestä tätä raskautta enää ja nyt sitten huomenna käynnistetään! Jee! Aika epäkypsästä tilanteesta lähdetään, kun en oo kun sormella auki ja kohdunsuukin on vissiin sittenkin takana ja...
  9. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea kampiakseli. Mua kiinnostaa muuten sitten kuulla miten teiän kissat reagoi vauvaan, kun itselläkin täällä tämä kattimus on. :) Omanapaa senverran, että tuli oltua sairaalassa sisällä pe ja la välinen yö, mutta pääsin pois kun paineet tasantu. Nyt oon sitten seurannassa noista...
  10. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea blackpearl. :) Kävin tänään verikokeissa ja samalla sitten poikkesin neuvolaan, kun ajattelin, että mun verenpaine mittarissa on joku vika. Alapaine huiteli 107:ssä. Noh, onneks menin. Kerkes mittaan paineet kattomaan protskut ja kohollahan ne. Nyt ootellaan sitten tyksistä puhelua...
  11. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Hui himskatti kun on nykyään jännää luettavaa täällä! raputyttö ja mukipuu on ollut varmaan jännät paikat yöllä. Täällä se verenvuoto tyrehty. Pyyhittäessä tulee vielä sellasta vanhaa ruskeaa verta. En tiiä oisko gyne raapassu limakalvon rikki, kun otti sitä streptokokki vai mikä kökki...
  12. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Pippurihäntä: Sitä määkin oon lukenu, et se vuoto vois siihen alkamiseen viitata. Sen unohdin mainita, että kohdunsuu tai joku on johtoviivassa..mitä semmonen tarkoittaa? Niin ja kiinnittynytkin on. :)
  13. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Ihanaa! Ensimmäiset vauvelit syntyneet. Onnea molemmille! :heart: Täällä takana synnytystapa arvio. Perjantaista edistystä sen verran, että paikat oli pehmenneet ja sormen verran ollaan auki. Nyt mua vaan säikäytti tää verenvuoto....mut vissiin normaalia näin loppuraskauden sisätutkimuksen...
  14. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    chshr TN on nimikirjaimet. On vaan niin hankalaa, kun kaikki on itselle uutta ja lääkärin ulosanti on aivan surkea. sinikuu ihan samoja tuntemuksia täälläkin. pippurihäntä mä muistelinki, että sullahan niitä paineita on seurailtu.. Tänään paukku uudet lukemat 98/ 145. Ne kyllä laskee...
  15. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Jestas kun täällä eletään jo jänniä hetkiä! :) sadana oi kun oon kade, tietäispä itsekin, koska tämä veijari suotaa ilmaantua. :) Eilinen päivä meni taas Tyksissä. Verenpaineet mulle tod, koholla. Nyt sitten lepoa vaan, lääkkeitä en saanut...enkä kannustavia sanoja siitä, että tämä kaveri...
  16. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Heips. möykkyliini hui kauhia, säikäytti varmaan kunnolla. Onneksi kaikki oli kuitenkin kunnossa. Kyllä sitä vaan täytyy olla näillä keleillä super varovainen. ph ihana masu. :) Kävin sitten neuvolassa ja olen taas yhtä kysymysmerkkiä. Mulla oli ne proteiinit vai mitkä lie niin...
  17. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Heissuli kaikille. :) Heti alkuun noista liikkeistä, että ei oo enää niin kovin suuria. Lähinnä potkuja tonne ylämahaan ja pyllyn työntöä läpi mun mahan...tai siltä se ainakin tuntuu. :) Lääkärissä ultrattiin just ja sanos vaan, et vauvan pää on jo alempana kuin istukka. Mullahan toi...
  18. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Hellurei. Mä oon kans alkanut seuraamaan tammikuisten jaksamisia. :) kyllä mäkin valituksista huolimatta toivoisin tämän vielä kyydissä pysyvän ainakin siihen täysaikasuuteen. Sit oon kyl aatellu tehdä kaikennäköisiä kommerverkkejä, jotta hää tulis edes ajallas ulos. :) toivoa sopii, eikö? ;)...
  19. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Heissan. Kirjoittelu on täälläkin jäänyt vähän vähiin, kun ei oikein muuta kuulu kuin särkyä, särkyä ja särkyä... :( Tänään kävin neuvolassa... Tyksi on kuulemma antanut toiveen, että vasta rv38 olis synnytystapa arvio..noh, tämä mun neuvolatäti totes, et hän kyllä laittaa, mut jo rv37...
  20. Heilanga

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Mä soitin kelaan kun mulla luki sama teksti. Ei liity kuulemma meiän verotuksiin vaan joku heidän ensvuoden määräyksiä koskeva juttu. Kuulemma joulukuun puolessa välissä saadaan tiedot...se on vaan joku ihme kelan paperihässäkkä.

Yhteistyössä