Hakutulokset

  1. Ansku-89

    Marraskuun mussukat <3 *toukokuussa*

    Heippa! Oon jo pitkään pohtinut liittyisinkö facebook-ryhmään vai en mutta nyt haluaisin kuitenkin liittyä! :) olen taustaillut täällä vain.. Tulisi enemmän kirjoitettua facebookissa kuin foorumilla..
  2. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heeeij piiiiitkästä aikaa kaikille!! :) Mun on kyllä jäänyt jotenkin tää kaksplussan seuraaminen kun liityin siihen facebook-ryhmään.. se käy niin kätevämmin jotenkin, vaikka en tiedä silti onko se "se mun juttu" :D Huomaan että mulla ja Ellue:lla taitaa olla viimisimmät ultrat 16.10.? Niiin...
  3. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Kultapupu: juu ladyvitaa pitäisi ottaa 3tbl päivässä, että sillai tuntuu rasittavalta.. :D Mut jännä että ne minisunit ois nii isoja sitten vaikka lukeeki helposti nieltävä. Kiitos tabletin kuvailusta :) manije Multitabs vitamiinit, onko ne minkä firman,vai ihan multitabs :D osaatko...
  4. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Kivoja ultrakuulumisia! Onnittelut ja halaus tasapuolisesti (: Tää viikko on tähän asti ollut parempi kuin viime (kop*kop* puuta), se nälkä on rantautunut tänne, ja huomaan myöskin että 2-3h välein tulee nälkä! Ja on syötävä! Ehkä siksi osittain kuvotus hävinnyt kun olen yrittänyt syödä...
  5. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    luppa täällä peukut pystyssä! Voimia! Eilen oli jälleen niin huono olo, oli lähellä etten oksentanut ja päätin soittaa pomolle että oon kuumees ja tosi huono olo että olen saikulla nää 2päivää..noh se arvas heti ja kysy suoraan oonko raskaana?! Siinä sit keskusteltii vähän aikaa, kävi ilmi...
  6. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Vu-kuulumiset: olin kuulemma haastava ultrattava, tuntui se gyne etsivän minuutteja ennen kuin löysi lapsiveden ja pienen alkion joka noin 5,7mm! Ja sano että tossa näkys sydämen syke, vastaisi viikkoja 6+2 kun mulla viime menkoista laskettuna 7+2... noh tiiä sitä, ei ihan luotto ollu siihen...
  7. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Ensiksi kiitokset Yönenkelille uudesta pinosta! ( itsekin alkuun luulin etä heinä-elokuussa plussanneet, mutta kun luin muiden kannan tästä sivujen määrästä, niin tämä järjestely vaikuttaa hyvältä! :) ) Miwwi: ymmärsin yskäsi tuossa aiemmassa ketjussa, kiitos. Hauskasti sanottu se apina juttu...
  8. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Kiitos kultapupu ja vemia! Vähän oon saanut jo aatoksia pois kun ollut illan töissä. En soittanut vielä neuvolaan kun aika on nyt tiistaina. Tosiaan sitä tuhrua tuli alkuun tyyliin su + ti ja sitten ke-la akselilla vähän tuli pöksyihin että käytin pikkuhousunsuojaa. Tänään vähentynyt. Kerron...
  9. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Syyskuu hei! Nyt on pakko vähän omanapailla kun pelottaa. Aiemmin mainitsin jo rv 6 viikolla siitä ruskeasta vuodosta, mikä on tietty kai normaalia.. Noh jotenkin koko 6. viikko olin ihan sekaisin , tunnemyllerryksissä ja se tietty huolestutti mua se vuoto, kun sitä ennen olin hyvillämielin...
  10. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Ihanaa Miwwi <3 !! Onnittelut :) Huoh. ON: Ällövaroitus; Itselläni oli alkuviikosta vähän pyyhittäessä "ruskeaa tuhrua", noh eilen ja tänään tuli sitten vähän myös pikkareihin asti, ja tänään paperiin tuli rusehtavan vuodon lisäksi kuivuneempi tummempi hyytynyt "lima tai vuoto", ei mitenkään...
  11. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Kivoja kuulumisia monelta! Kiva :) Ja meitä on tosiaan monta! Iitun emo : "pimpernel-vai-mita-nyt-olikaan-laakkeita" hihii:D ne on primperan-lääkkeitä, aika hauska! Näin edellisyönä jänskää unta, olin aiemmin pohtinut taas että mitä jos tekisinkin vielä yhden digitaalisen raskaustestin...
  12. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Halutaan kyllä jostainsyystä ehdottomasti tietää sukupuoli!! (: Se on jotenkin niin mukavaa kun sitten saa "rauhassa valmistella" tyttöjen /poikien nimiä ja vaatteita yms.. Varmaan pitää mennä johonkin 4D-ultraan mikäli kaupungin puolla ultrissa ne ei näe tai sano kumpaa veikkaavat. Ja...
  13. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    kultapupu huomasin vasta viestisi, hei kiitos tiedoista! Uskon että se voi olla mahdollista, ainakin raskauden loppupuolla.. mutta vielä kun en haluaisi työnantajalle kertoa raskaudesta,... ehkä katson tämän yön miten menee ja harkitse sitten! :) Koska ajattelitte kertoa työnantajalle...
  14. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Miwwi:lle kovasti jaksamisia ja tsemppiä! Toivotaan parasta. Lilleri: sanoisin että uskallat! itse ainakin söin, nehän ovat sitä puhtainta luomua ;)
  15. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heips, ja tervetuloa uusille näin alkuun! :wave: On ollut puhettä vähän pyörryttävästä olosta ja peloista. Uskon että huimaus ja pyörtyminen tosiaan johtuu alhaisesta verenpaineesta, nouset nopeasti pystyyn ja osasyynä lisäksi tietty matala verensokeri.. Itsellänikin on ollut heikkoa oloa, ja...
  16. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Aadalle syvimmät pahoitteluni. Voimia ja taistelutahtoa uutta elämää kohti :hug: Täällä kans väsyttää, eikä epäsäännöllinen 3-vuorotyö edesauto sitä yhtään! Liikunta on osin väsymyksen takia vähän jäänyt vähemmälle, ei vaan yhtään jaksaisi lähteä minnekään! Itse olen ollut palloilulajien...
  17. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Noista ruoka-asioista, mitä saa syödä ja mitä ei raskauden aikana.. Ootteko syönyt inkivääriä? Itselleni tuli alkuviikosta sellanen olo, kun tosiaan olen tässäkin kierrossa joka 2. tai 3. aamu raastanut inkivääriä teehen, ja vielä viikonloppunakin söin sitä, kun luulin että sitä saa syödä, ja...
  18. Ansku-89

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heippa, Täältä ilmoittautuu uusi odottaja! Näitä sivuja on jo kertynyt tovi, että tähän lukemiseen kuluu rattosasti aikaa. Positiivisen r-testin tein 15.8. ja nyt kerkiän (jaksan) vasta tänne odottajien puolle liittyä. Väsymys on ollut lähipäivinä nyt kova, -raskausoire (; Tosin tämä...
  19. Ansku-89

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Saanen ilmoittaa että minut voi siirtää mukana menossa -listalta plussanneisiin elokuussa 15. päivä !!! Ihan uskomaton tunne, en voi uskoa sitä todeksi kun digiin tuli raskaana 1-2, mutta siihen on uskominen. Kiitoksen kaikille tuesta, kommenteista ja tsemppauksesta täällä, toivotan...
  20. Ansku-89

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    OneMore: eka haamu tuli kun menkat oli 2 päivää myöhässä, seuraavana -aamuna oli edelleen haamu mutta minusta se näytti enemmän viivanpaikalta..sitten masennuinkin jo vähän ja olin päivän testaamatta. Ostin tuon digin ja menkat oli 4 päivää myöhässä kun siihen pärähti raskaana 1-2 ...

Yhteistyössä