Hakutulokset

  1. minskuinen

    Du och jag-kerho

    En löydä tätä kyseistä lastenvaatekerhoa googlettamalla... Vieläkö mahtaa olla olemassa?? Tuttavani lapsi aikoinaan käytti ja olivat aivan ihania ja nyt olisi ihanaa saada hankittua vaatteita sieltä omalle pikkuiselle.
  2. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Hei!! Tänään käyty suunnittelukäynnillä ja huomenna pistän Procren debotin. 18.11 on eka ultra ja silloin sitten mietitään jatkoja. Tämä piikkimkuulemma aiheuttaa mussa vaihdevuositilan eli alunperin suunniteltu lyhyt hoito on vaihtunut pitkäksi IVF viikolla 49 Taysissa.
  3. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Eli eikö sulku vaikuta punktioihin.
  4. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Me mennään vaan punktioon Taysiin vain punktioon muuten meidät Epshpssä
  5. minskuinen

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei!!! Itse olen aloittamassa marraskuussa ekaa IVF hoitoa, ja katselin, että monella on tärpännyt ekasta hoidosta <3
  6. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    eli, kuinka tuo käytännössä menee siis ensinhän ennakoidan hoito tietylle viikolle ja sitten viikkoa ennekö tulee tarkat ajat taysista???
  7. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Hei! Jouduimme siirtämään vkolle 47 suunniteltua hoitoa parilla viikolla eteenpäin eli vkolle 49 tai 50. Uusi suunnittelukäynti meillä lokakuun lopussa. Jännittää! Me käymme punktiossa ja siirrossa taysis, muuten hoidetaan Seinäjoella :)
  8. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Hei!!! Me tulemme IVF hoitoon Taysiin ja hoitoa suunniteltu vkolle 49 tai 50. Ihanaa ollut lukea kokemuksianne täältä.
  9. minskuinen

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei!!! Onko teillä kenelläkään tietoa, miten Taysin poli on suljettu joulun aikaan, kun meidän hoidot niin mennessään voi osua tuonne??? :(
  10. minskuinen

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei!!! Täällä alkoi lesken elämä, kun Eurooppa kutsui miestä ja aamulla alkoi hänen työmatkansa. Ikävä jo valmiiksi hurja ja tuntuu että marraskuun alkuun, jolloin tuon takaisin kotiin saan, on järettömän pitkä aika. sitten pääsemmekin tosi toimiin eli sitä kaikkea odotellessa Lokakuun 16...
  11. minskuinen

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei! Täällä kanssa yksi, jolla suunnittelukäynti myös takana. Tosi toimiin päästään lokakuussa ( mies ulkomailla töissä) joten seuraavat 2kk odottelen. Kiertoni on säännöllinen joten eka ivf vkolla 46. Ihana lukea kokemuksianne <3
  12. minskuinen

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Minä oon kans hoitsu. Ihanaa että meitiä on täällä <3
  13. minskuinen

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Hei Kaikki!! Ja anteeksi aluksi hiljainen hetkeni, mutta rakas tätini nukkui pois vain 62- vuotiaana kaksi viikkoa sitten ja hautajaiset olivat nyt viikonloppuna. Hän oli minulle erityisen läheinen, ja tajusin hetken jo miettiväni, kuinka kiitollinen pitäisi muistaa olla myös siitä jo...
  14. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Hei Toivounelma! Kyllähän nuo miehen työt haasteeksi tekevät lähinnä venyttävät hommaa, mutta toinenpuoli sitten on myös se, että hän on 2kk putkeen myös paikalla ja käytettävissä. Enemmän todellakin itse koen haasteeksi oman kaksvuorotyöni, mutta asian takia kannattaa nämäkin haasteet kohdata...
  15. minskuinen

    Kokemuksia Tayssista?!

    täällä myös Seinäjoen lapsettomuuspolilta olemme menossa IVF Taysiin ja kaikki mahdollinen kiinnostaa :)
  16. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Elokuulle meni suunnittelukäynti, sillä mieheni on ulkomailla 2kk jaksoissa töissä, ja nuo sulut yms, siis osuvat pahasti sitten seuraavan vapaan ajalle. Kyllä se loppuvuoteen menee, kun ei heti elokuussa varmaankaan hommiin päästä eli lokakuu voi olla aika liki :) Onko täällä muita Seinäjoen...
  17. minskuinen

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Hei!!! Vihdoin ennätin tänne iltavuoron jälkeen teille kertomaan meidän kuulumisia eli tosiaankin kävimme nyt ensikäynnillä polilla perjantaina ja käynti oli kaiken kaikkiaan aivan ihana kokemus mieheni sekä minun mielestäni. Aivan ihana lääkäri ja todella empaattiset hoitajat <3 Mieheni...
  18. minskuinen

    Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

    Hei!!! Tulen kertomaan perjantaina, kun olen viisaampi. Tarvitsee aktivoitua muutenkin. Perjantai jännittää ja fiilikset ovat pelonsekaisen odottavat. Ihanaa, että täältä löytyy tukea. Olette ihania <3
  19. minskuinen

    Taysin asiakkaat ***

    Täällä myös Seinäjoen ks asiakkaita, joilla suuntana Tays ja ivf. Ihana löytää kanssasisaria.

Yhteistyössä