Hakutulokset

  1. S

    alkuraskaus ja lihoominen :(

    No, mullla on tullut jo 30 kg....menen synnyttämään noin parin viikon päästä. Olin myös juuri treenannut itseni huippukuntoon muutamia vuosia ennen raskautta. Arvaa ärsyttääkö..... :mad: Mutta ei tälle minkään voi- mulla oli kamala hiilarihimo ekat 6-7 kk ja turvotusta sekä väsymys sitä laatua...
  2. S

    raskausoire?

    Soita neuvolaan tai synnärille asiasta ja kysy ammattilaiselta. itsellä ollut samaa tunnetta sekä tässä että edellisesssä raskaudessa-syytä en tiedä. En voi silti sanoa, että kyseessä sama oire.
  3. S

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    I. Painoa n. 8kg, vauva 2750 g rv 41 2. painoa yli 30 kg, vauva 4050g rv 41 Kaverin vauva syntyi just, painoa oli vauvalla n. 3200g ja äidille kuitenkin painoa tullut lähes 30 kg eli vauva silti normikokoinen :)
  4. S

    Ei- toivottu elämä

    Kiitos sanoistasi. Olet oikeassa. En vain tiedä mitä ne helpottavat ratkaisut olis nyt? Ja neuvolassa puhuin ihan rehellisesti tunnelmistani- mikä oli tulos? Joka kerta olin entistä ahdistuneempi kun lähdin neuvolasta; th puhui ensin abortista, sitten adoptiosta!!!!! Vaikka ilmoitin suoraan jo...
  5. S

    Ei- toivottu elämä

    Hei kaikille! Kerron hieman omaa tarinaani. Tulin täysin yllättäen (huolimatta ehkäisystä) raskaaksi syksyllä, samaan aikaan kävin kamppailua henk.kohtaisessa elämässä muutenkin. (En viitsi kaikkea avata tässä, kohta joku tunnistaa). Kun asia selvisi, itkin ja huusin. Tiesin, etten kykene...
  6. S

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Luomusti onnistui ja vieläpä "vahingossa"- ei tosiaankaan ollut tarkoitus... Tässä on tosiaankin sulattelemista. Ikää 45 ja vauva tulossa kesällä. Oli aikamoinen järkytys. Haluaisin kovasti kuulla miten synnytykset ja vauvan hoito ja jaksaminen ovat muilla yli 40 äideillä menneet?

Yhteistyössä