Hakutulokset

  1. 1

    sodastream pullon vanheneminen :D

    Kuinka moni mahtaa jättää pullon käytöstä viimesenä käyttöpäivänä? ja mitä sil sit muka tapahtuu kun vanhenee? juur huomasin mun pullon vanhentuneen ja varmaankin alle 50krt vasta käytettykkin. Eikai se ny oikeest vähäsel käytöl vanhene en jaksais kyl uskoo :D
  2. 1

    lapset ja kotityöt mitä mieltä?

    Kun musta tuntuu että nykyajan lapset eivät tee enää ollenkaan kotitöitä :O en ymmärrä millä vanhemmat kuvittelevat lasten oppivan kaiken kun kotona ei sit opeteta. Eli siis siivoomisen perustaidot, ruuan laitto, vastuu, ja samaan voi yhdistää tienaamisen jalontaidon ei se raha puussa kasva...
  3. 1

    sen miljoonanen kerran taas raskausoireista? :)

    Eli mul oli tos jokunen aika sitten todella paha pahoinvointi ja kaikki rasvat ja vahvat hajut yökötti. Nyt on jonkun aikaa tuntunut jomotusta rinnoissa samanlaista kun maidon noustessa ja nännit valmiudes koko ajan :) maha oli hieman kipeä sillon ""kiinnittymisen"" aikana (eli jos näin päässyt...
  4. 1

    mercilonia käyttävät/käyttäneet.. ja alavatsaoireet..

    Itse oon ennen raskautta syönyt ja koskaan ei oo mitään oirei tullu eli sopinu täydellisesti. Mut nyt melkeen vuoden käytön jälkeen kun oon aina 3laattaa putkeen syönyt on alkanut tulla koko ajan limaistavuotoa ja kolmannen laatan aikana alkaa tiputtelee. Tiputteluun nyt koitan kyl et syön vaan...
  5. 1

    vauvakuume. mahtaiskohan koskaan...

    Mies suostua. Ekan yhteisen kanssa käytiin kiivas keskustelu siitä pidetäänkö lapsi vai ei. Suostui siihen että pidetään. Silloin vetosi rahatilanteeseen ja liian nopeaan etenemiseen. Nyt mietin suostuiskohan mies vielä toiseen suunniteltuun tietty ja kunhan saadaan talous kohilleen. Onkohan...
  6. 1

    hölmö kysymys mutta voisko olla epilepsiakohtausta?

    Eli poika 1v on jo jonkun aikaa saanu sillon tällön sellasen hetken kestävän ns. säikähtämiskohtauksen. Vapisee/tärisee samal taval kun säikähtävä ja sen jälkeen vetää ihan jäykäks ja alkaa huutamaan tai siis itkemään. Mut mietin myös että onko normaalia kun hänen selkänsä sillon tällön mut ei...
  7. 1

    toinen ilta jo :/

    En mä mikään pihtari oo mutta silti en halua mennä samaan aikaan nukkuu jotta mies ei vahingoskaan hyvittäis kiukutteluaan "iltapuuhil". :( Onhan se törkeet varsinkin kun on taukoa taas ollut mut ittel sen verran paha mieli tosta kiukuttelusta että ei kiitos. Huoh.. olis sen yhen illan...
  8. 1

    miten te teette ruskeankastikkeen? :)

    Multa on nyt paristi sitä kysytty ja yksi kaveri jopa kysyi hieman ihmeissään että teenkö kastikepohjan itse.. :O eli mä teen niin että sulatan margariinia paistinpannul siihen suolaa ja sit sopivasti vehnäjauhoi, ruskistan välil enempi välil vähempi, sit kun sopivan väristä laitan kylmää vettä...
  9. 1

    hei te joilla pillerit pettäneet..

    miten huomasitte asian? oliko oireita tuliko menkat ym? ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi ja kun ittellä mercilon käytössä ja epävarmuus päällänsä eli testiä tänään ostelemaan menossa..
  10. 1

    vertaistukea tupakoinnin lopetukseen?

    eli olen harkinnut ja yrittänytkin lopetusta mutta ei vain onnistunut. monenlaista tavoite palkintoakin olen ajatellun että sitten voin ostaa kun olen sen verran säästänyt lopettamalla :) viimeksi kun yritin käytin laastaria ja ekana päivänä pääsi monet itkut kun oli niin vaikeaa toisena päivänä...

Yhteistyössä