Hakutulokset

  1. K

    En jaksa enää

    Olen 8-kuukautisen lapsen äiti. Lapsi syntyi keskosena viikolla 34 ja raskaus oli aika vaikea jatkuvien supistelujen ja raskaan työn takia. Olin yksin raskaana, koska lapsen isä asuu ulkomailla ja meillä oli vain lyhyt suhde. Omat vanhempani asuvat kaukana ja minulla ei ihan lähiverkostoa oikein...
  2. K

    Tunteet lasta kohtaan

    Haluan kysyä apua liittyen tilanteeseen, jossa ei ole enää lapsen isän kanssa. Kuinka olette tunteneet lasta kohtaan tai ovatko tunteet koskaan projisoituneet lapseen? Itselläni on ollut haastavaa. En ole miehen kanssa enää yhdessä ja tapahtumat jotka johtivat raskauteen eivät todellakaan...
  3. K

    Odottajia tai pienen lapsen vanhempia Porin seudulta?

    Olisi mukava tavata avarakatseisia odottajia tai pienen lapsen vanhempia Porin seudulta. Rakentelen kotia nyt tänne Poriin ja odotan ensimmäistä lastani yksin. Voit olla itse missä tilanteessa vain, mutta ehkä sellainen vähän avoimempi katsomus asioihin eikä halu tuomita asioita helpottaisi...
  4. K

    Porin seudulla yksin odottajia?

    Hei! Odottelen yksin vauvaa, syyskuussa syntyvää. Tilanne on ollut aika haastava, emme ole vauvan isän kanssa yhdessä enkä tahtoisi tunnustaa isyyttä enkä varmaankaan niin teekään. Isä on ulkomailta kotoisin, ja välillämme on ollut tosi vaikeitakin juttuja enkä oikein luota häneen pienen vauvan...

Yhteistyössä