Hakutulokset

  1. M

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Moi, onko ryhmä vielä pystyssä ja pääseekö uusia mukaan ? Olen 21v äiti Helsingistä ja minulla on 1v 2kk poika ja toista odotan syntyväksi lokakuussa :)
  2. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    miten sinne fb ryhmään pääsisi mukaan ? Ja minä myös aion kyllä täälläkin pyöriä varmasti. PottuSäkki minä olen kertonut äidilleni ja yhdelle ystävälleni, mies kertoi isälleen heti. Suvitar89 mullakin on järjetön nälkä kokoajan. Voisin varmaan syödä tauttoa, mutta ei ihan viitsi :D
  3. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    zannukka iso voimahali sinne ja otan osaa :hug:
  4. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Onpas tullut paljon tekstiä taas, täytyy selata lukemattomat sivut läpi kun kerkiää :) Nyt tulin vain pikaisesti poksumaan 5+0:heart:
  5. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Pikaiset kuulumiset päivittelen, eli VU ois 12.3 vasta, mitenköhän jaksan odottaa.. Silloin olis siis rv 7+2 Mulla on varsinkin iltaisin nyt nippaillut aika paljon alamahaa ja järkyttävä pissahätä kokoajan. Tuntuu että aika kuluu toosi hitaasti. Haluaisin vaan äkkiä sen 12+0 viikkoa täyteen...
  6. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Huomenta odottajat :) Onko tietoa mistä PK-seudulla saisi halvimmalla varhaisultran? (.) Meillä esikoinen flunssassa, juuri selätettiin oksennus tauti niin nyt taas kipeenä :( Toivon kovasti, että kerkeisi tuo poika nukkumasn kokonaiset yöt enen vauvan syntymää. Poikahan on siis juuri...
  7. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Terve täällä ilmoittautuu myös yksi lokakuinen odottaja :) Esikoinen on meillä juuri vasta täyttänyt 1 v, joten hieman jännittää tuo tuleva ikäero, vaikka eipä se kai edes ole niin kamalan pieni ero :D Viikkoja on mulla vasta 4+2, mutta oireilut alkoi jo vajaa viikko sitten, oli niin tutun...

Yhteistyössä