Hakutulokset

  1. G

    Maaliskuiset 2018

    Pääsen varhaisultraan, kun neuvolantäti ei osannut laskea sikiön ikää. Ei haittaa yhtään, koska kerkisin jo kysyä yksityiseltä, niin olisi maksnut 150€
  2. G

    Maaliskuiset 2018

    Onko teillä vielä oieeita? Itsellä rinnat kipeät, mutta ei oikeestaan muuta. Aiemmista raskauksista oksentaminen alkanut heti, joten nyt tuntuu jotenki oudolta kun ei ole oikeestaan oireita. Kokoajan pelkään, että millon menee kesken :/
  3. G

    Maaliskuiset 2018

    Täällä tänään 4+0. Laskettu olis 4/5.3 :)
  4. G

    Toiveena vauva 2017-2018

    Plussa plussa plusssaaa Anteeks hehkutus, mutta olen niin onnellinen tästä pienestä ihmeestä. Nyt vaan toivon että kaikki menee hyvin. Toivottavasti tulisi paljon lisää maalisvauvoja ☺️
  5. G

    Toiveena vauva 2017-2018

    aamulla tuli oksennus... aiemmistakin olen oksentanut rv5-21.
  6. G

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tein aamulla testin ja viivanpaikka tuli, mutta en kyllä luota siihen. Tänään vasta kp21/25. Piti tilata raskauskeijulta niitä digitestejä, jos niillä sais varmuuden :) Hirveä vauvakuume tullut ihan yhtäkkiä. Oireita ollut vaikka minkälaista, rinnat arat, alavatsassa tuntuu paineentunnetta ja...
  7. G

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heips! Eletään jänniä aikoja... kp12/26, ei varsinaisesti yritetä lasta, mutta tulee jos on tullaseen. Ehkäisy ollut satunnaisesti käytössä, eilen tuli oltua yhdynnässä ilman kumia, sit katoin kalenteria, että ei hemmetti mulla on ovulaatio tänään ja tunsin ovulaatio oireita yöllä.
  8. G

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Ja tää ois niin ihme, koska esikoinen ei tod saanu alkuaan ekasta kierrosta :)
  9. G

    <3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

    Heips! Sopiiko mukaan? Toiveissa siis pikkukakkonen :) esikoinen täyttää kohta 2v :) mulla nyt kiertopäivä 21/26 ja eka yk. Tänään tein ovistestin joka näytti selkeetä plussaa :) mites muilla jotka ovat käyttäneet ovistestejä raskaustesteinä? Onko siis miten toiminut? Huomenna teen kyllä ihan...

Yhteistyössä