<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

Kiitos, ehkä, kai, mahdollisesti.. Tein toisen testeistä nyt aamulla, kuvaa löytyy tuolta "Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2" ketjusta. Kaipa niissä jotain näkyy. Joten lisää testejä kaupasta tänään ja sitten seurantaa joka aamu ja sormet ja varpaat ristissä, että siellä jotain olisi ja pysyisi mukana. Ihan liian aikaisin tuli ehkä testattua, nyt jännittää, että tulee sitten suuren suuri pettymys, kun on ehtinyt jotain hailakkaa väriä siellä testissä nähdä..
 
Mie siirsin sinut Sona82 tuohon RKTT:n. :) Varovaiset onnittelut jo.

Kuljin äsken apteekin ohi kaksi kertaa. :D Oon päättänyt että testaan vasta torstaina aikaisintaan. Etten vaan joudu pettymään. Mies väittää että miun maha on turvonnut, mutta niinhän se turpoo aina ennen kuukautisia. Mutta ei kyllä huomattele yleensä tai huomaa. Hmmmm...
 
**************Tiistai 26.2.2013************



Äiti yhdelle..............tyttö 11/11..................kp 14/30-31...........yk1
Susimieli................poika 12/11...................kp 9/26-27................yk1
Penni79....................tyttö 7/12..................kp 24/25-26.............yk2
annis81...................poika 1/11....................kp 8/30...................yk3
yöperhonen...........poika 12/12.....................kp 11/30..................yk2
SnowFlakes..............tyttö 7/10.....................kp 12/28................yk 1
Anna-79..................poika 6/11...................kp 26/30.................yk 6
muumi90...............poika 03/12...................kp 44/30-35.............yk2
Nyytti88..................poika 09.......................kp 49/32.................yk9
Mary Jane..............poika 07/11...................kp 29/28.................yk3
äiti -07....................tyttö 01/07....................kp 9/28-30...........yk15
Kolibrinkukka...........poika 03/10..................kp 19/28-30..............yk3
Venla84...................tyttö 04/12...................kp ??.......................yk?
Lilypie.......................................................kp ?/30-32..............yk4
Matti Katikainen.............tyttö 04..................kp ?/30-50..............yk6
Sofia_.................................08.................kp ??/26...................yk1
Chiara.....................poika 4/11..................kp ??/28.................yk 1

RKTT :heart:
Sona82(yk6)

JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 12
Sona82 dpo 11


TAUSTAILIJAT
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Manije
Bambini
Wuf
Shaitanja

PLUSSANNEET
Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Mietin koko illan ja aamun että tekisinkö tänään testin, onneksi niitä ei ollu varalla kaapissa. Minä niin toivon että oisin jo raskaana, ensimmäinenkin jotenkin vauhdilla nyt kasvanut ja toinen saisi oikeasti tulla milloin vain. Viime yö meni ilman herätyksiä (nukkuu kyllä välissä, mutta kaikki nukutaan niin tosi hyvin) ja päivällä alkanut nukkumaan yhdet 3h päikkärit, kävelee, syö itte. Vuoden siis nytten.
 
Jännitys jatkuu kp24/25-27. Eilen oli sitä pienen pientä tuhrua jonka huomasi vessassa käydessä, samanlaista tuli ekassa raskaudessa kp23 (eli kenties ns. kiinnittymisvuoto), ja silloinkin ovistesti oli plussa kp 14. Viime yönä heräsin kauheaan supistelun tunteeseen joka tuntui samalta selässä kun synnytyssupistukset alussa. Kesti ehkä 5 min ja loppui.Menkat siitä eivät alkaneet.. Saas nähä onko joku napannut kiinni ja pysyykö kyydissä..
 
Iih! Onnea niiskunenä!! :)

Mä niin jänskään loppukiertoa, tuleekohan oireita tai peräti plussaa. Onneksi meillä on jonkun verran menoa n. dpo 7-9 aikoihin niin en kerkiä niin kuumottelemaan oireita.

Ihanaa kun tulee kevät! Ah! Ulkoa kuulu kun vesi tippuu räystäiltä!
 
Unohtui vielä laittaa että menossa on kp 9 ja oviksen lähestymistä ennakoi kyllä olo, mies on niin ihana, voisin kiehnätä siinä koko ajan! Mulla alkaa tää näihin aikoihin ja kp 13-14 palautuu olo normaalimmaksi, tän viitisen päivää ei tarvi kyllä "väkisin tehdä" vauvaa, ihan ilokseni ;)
 
Onnea niiskunenä!:flower:

Tänään kp14.. Tuntemuksista päätellen, ajattelin että ovis ois ollu tuossa kp10 tienoilla tai sit mä kuvittelin vaan :D Noh, joka tapauksessa pupuillaan varmuuden vuoksi vielä loppuviikko, haittaahan siitä ei oo :)

Täälläkin ihana auringonpaiste ja niin keväinen fiilis!
 
Onnea niiskunenälle!! :heart:

Siirryn taustailijoihin ainakin toistaiseksi.. kp28 muuttui kp1:een ja rupesi sen verran ketuttaan, että poistun nyt vähäksi aikaa, lopetan stressailun yms. toivon mukaan..

Plussa onnea kaikille!!!
 
Heippa! Ajattelin liittyä ketjun jatkoksi omalta osaltani. Meillä alkoi epävirallisen virallisesti tässä kuussa yk 1 ja tällä hetkellä kp 17/30-31. Epävirallisesti siksi, että mies on pannut vähän hanttiin, vaikka varsinaisesti ei olekaan :D Meillä on 12/11 syntynyt poika jolle nyt olisi toiveissa hommailla pikkusisarusta :saint:

Toivotaan, että me ollaan käytetty hyvin tämän kierron ovulaatio, yritys on ainakin ollut kova, heh. Pillereiden lopettamisesta on aikaa 2,5 vuotta ja synnytyksen jälkeen ehkäisynä ollaan käytetty kondomia ja nyt järjettömän vauvakuumeiluni seurauksena sekin on jäänyt lähiaikoina pois. Olen raskausoireillut tässä kuussa ja testejäkin kerennyt muutaman kuluttaa, kun oli niin oudot menkat ja ihmeellisiä tuntemuksia mutta negaanegaa... Ilmeisesti olen sitten vain lihonut kun alavatsakin pömpöttää oireiden lisäksi :D

Plussaonnea!
 
**************Keskiviikko 27.2.2013************



pupup.....................poika 12/11................kp 18/30-31...........yk1
Äiti yhdelle..............tyttö 11/11..................kp 15/30-31...........yk1
Susimieli................poika 12/11...................kp 10/26-27.............yk1
Penni79....................tyttö 7/12..................kp 25/25-26.............yk2
annis81...................poika 1/11....................kp 9/30...................yk3
yöperhonen...........poika 12/12.....................kp 12/30..................yk2
SnowFlakes..............tyttö 7/10.....................kp 13/28................yk 1
Anna-79..................poika 6/11...................kp 27/30.................yk 6
muumi90...............poika 03/12...................kp 45/30-35.............yk2
Nyytti88..................poika 09.......................kp 50/32.................yk9
Mary Jane..............poika 07/11...................kp 30/28.................yk3
äiti -07....................tyttö 01/07....................kp 10/28-30...........yk15
Kolibrinkukka...........poika 03/10..................kp 20/28-30..............yk3
Venla84...................tyttö 04/12...................kp ??.......................yk?
Lilypie.......................................................kp ?/30-32..............yk4
Matti Katikainen.............tyttö 04..................kp ?/30-50..............yk6
Sofia_.................................08.................kp ??/26...................yk1
Chiara.....................poika 4/11..................kp ??/28.................yk 1

RKTT :heart:
Sona82(yk6)

JÄNNÄILIJÄT :popcorn:
Muumi -90 dpo 13
Sona82 dpo 12


TAUSTAILIJAT
Miona
Lumihippu
LeGu
Hellurei81
NiQ
Kaneli83
Ihanamami
Manije
Bambini
Wuf
Shaitanja

PLUSSANNEET
Helmikuu 2013
Laala (yk9), Pörrö (yk3), Tagzy, Bethany, Jau11 (yk1), Niiskunenä(yk5)

Tammikuu 2013
Kirskis, eskapismi (yk2), Kulkuriina (yk11), Pauki (yk8), Lempo (yk4), Viida (yk3)

Joulukuu 2012
Carriina (yk1), syysmyrsky (yk2), Bambini (yk4), Nöhvi1 (yk16/yk3)

Marraskuu 2012
iseeyou (yk3), nanna_ (yk1), kaneli83 (yk2/kkm), Vaniljainen (yk1), Crassula (yk3), Epa_88, Kista (yk4)

Lokakuu 2012
aronoele (yk2), Papunen84 (yk2), Wilma79 (yk2), emiliainen (yk1), karma (yk1), Lilleri82, nannamamma

Syyskuu 2012
ReVe (yk1), neiti bee (yk3), Tiuku Tuikkunen, muffi (yk1), hiirunhenkäys (yk5)

Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6), Salliina85 (yk4), haave2 (yk2)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)

Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)

Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu 2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi


KADONNEET
Hyppy
shiili
hiulu
Aura08
mineea
Ruttunaama
annamay
sanyo
Johann8
Henja
tyttelii


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
niiskunenä Paljon onnea plussasta! :) Tarrasukkia matkaan!
Mä voin kyl päivitellä ainakin yhtenä päivittäjänä:D Jos muista halukkaita ei löydy!

Tervetuloa uusille:)

Omaa napaa Lentoaika rajoitus koski näköjään sassin lennoilla vain niitä joilla alle 4 viikkoa laskettuun aikaan. Tai jotain.
Yritys jatkuu aktiivisemmin seuraavalla kierrolla jos sitä edes tulee.. Oviksen pitäs olla kait huomenna mut eilen ja tänään ollut jo kosteutta alhaalla, rinnat kipeet ja ala mahaa kipuilee. Ilman ehkäsyä oltiin viimeks sunnuntaina ja nyt jänkättää et tärppääkö näin pienestä.
Tarkoitus olis siis tämä kierto vielä yrittää olla raskautumatta kun jos niin kävis niin olis rv:t elokuun reissussa jo aika suuret pitkälle lennolle. Mä en niin usko ensimmäisen kierron raskautumiseen mut mies oli sen verran paniikissa et oli parempi jatkaa näin:) Ehdotteli jopa kälkiehkäsyä tuon sunnuntaisen jälkeen mut sanoin et siihen en suostu kun kuitenkin oltiin tietoisesti lähetty yrittään..

Pirun vaikeeta muuten tää kännyllä surfaaminen:D
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Oi ihanaa, paljon onnea niiskunenä! :heart: Mä toivon kovasti, että pääsen kohta liittymään seuraan :)

SnowFlakes hieno juttu, että yritys pääseekin jatkumaan! :)

Uusille tervetuloa :wave:

ON: Täällä ollaan ilmeisesti edelleen raskaana.. Jotenkin mä oon nyt tositosi epävarma koko hommasta. Nyt dpo12, viimeksi alkoi vuoto tälle päivälle. Testannut olen nyt joka aamu siitä dpo9 illasta asti. Viiva tulee joka kerta, mielestäni aika samanvahvuinen on ollut nyt parina viime aamuna. Ja kovin hitaasti piirtyy testiin. Testiajan kuluessa kuitenkin. Koitan itselleni vakuutella, että nyt on vielä tosi aikaista, että ei siihen nyt mitään superviivaa voi vielä saadakaan, mutta kyllä silti ahdistaa.. Ei osaa vielä oikein iloita. Ja kuitenkin sitten päässään suunnittelee jo miljoonaa asiaa, joten kovaa ja korkealta pudotaan, jos kesken menee.

Oireita riittää, näköjään sama homma kun esikoisen kanssa, alkaa ihan samantien oireet. Pahoinvointia hetkittäin, väsyttää järkyttävän paljon, tissit painaa miljoona kiloa, liivit kun ottaa illalla pois niin auuuu. Vatsa on turvoksissa ja menkkakipuja tulee ja menee hetkittäin. Ollaan ystävän luona kyläilemässä Keski-Suomessa ja likka valvotti viime yönä kun vissiin vähän liian jännää oli reissata ja leikkiä täällä.. ei auta tähän väsymykseen yhtään.

Mutta mutta, eipä se kai auta kun odotella, että alkaako vuoto vai vahvistuuko viiva. Toivotaan parasta!
 
Omaa napaa: kp 10 ja (yökkis varoitus) limaisempaa alkaa olla. Ovis lähenee joten tänä iltana olisi suuret suunnitelmat "tehdä vauvaa". Me ajateltiin että poikaa voisi koittaa siirtää omaan huoneeseen nukkumaan, olisi ihanaa saada meidän ona makuuhuone ja sänky taas meidän käyttöön. Me asutaan siis pienessä kolmiossa ja omahuone löytyy pojalle jos vaan raskitaan laittaa.
 
Heips! Sopiiko mukaan? Toiveissa siis pikkukakkonen :) esikoinen täyttää kohta 2v :) mulla nyt kiertopäivä 21/26 ja eka yk. Tänään tein ovistestin joka näytti selkeetä plussaa :) mites muilla jotka ovat käyttäneet ovistestejä raskaustesteinä? Onko siis miten toiminut? Huomenna teen kyllä ihan oikeen raskaustestin :) oireita on ollu pahoinvointia, huimausta, päänsärkyä ja ikenien verenvuotoa (esikoisesta oli myös koko raskausajan). Iik, oon niin malttamaton.
 
Onnea plussanneet!!! :flower:

Ja tervetuloa uudet!!!

Täällä yritetty olla ajattelematta koko kiertoa mutta minkäs teet...
Susimieli Mä oon jo jonkun aikaa lukenut noita sun tekstejä ja oon aatellu et onko mussa joku sivupersoona joka käy täällä kirjottamassa... :LOL:
Mä nimittäin tänään vessassa aattelin et miten paljon voi limaa tulla, yök :)
Mutta niin suosittelen makuukammarin pyhittää vain teille, vauvanteko on mukavampaa ;)

Meillä siis tosiaan ovis taitaa nyt kolkutella ovella ja mies aloittaa tänään viikonlopun vieton joten tietää ainakin miten illat hyödynnetään.
Tosin nyt on tullu semmonen tunne et jos vaikka pari kierrosta täs menis ja sitten...ei tulis loppuvuoden lasta :)
Ehkä tää ajattelutapa saa mut rauhottumaan näiden yritykertojen kasvaessa.

Nyt oon jo pari kk vetäny aamusin berokkaa, omegaa ja foolihappoja...joten toivotaan niistä olevan jotain apua.
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Onnea plussanneille! Täällä alkoi uusi kierto, kuten odottaa sopii kun ei olla vauvantekohommiin arjen kiireiden ja jatkuvan sairastelun keskellä ehditty. Minut saa seuraava päivittäjä siirtää taustailijoihin, jotenkin tuntuu siltä ettei tämä nyt kuitenkaan taida vielä olla meillä ajankohtaista. Aurinkoista kevättä kaikille ja lapsilykkyä! :p
 
Tervetuloa uusille!

Susimieli Suosittelen kans muksun siirtämistä omaan huoneeseen. Parani meillä ainakin yöt, tyttö nukkunut omassa huoneessaan jo 8kk asti:)

omaa napaa taas Ovis olis laskureiden mukaan tänään mut olin eilen kyl kipeempi ku nyt. Eilen myös vähän lipsuttiin ehkäsystä:D

Tietääks kukaan mitä tarkottaa lääkärin epikriisissä tuosta kysta jutusta et oli yksi 18mm follikkeli ja kummallakin puolella pienempiä follikkeleitä. Ja tää oli siis viime perjantain käynnillä kirjoitettu epikriisi.

Nyt en pysty päivittään kun tass kännyllä kirjoittelen mut ehkäpä illalla:)

Ihanaa kun on kohta viikonloppu:D
 
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
äiti-07 :D

Mä oon nyt sitä greippimehua juonut tän kierron, kp 11 nyt enkä kyllä huomaa mitään hirmu vaikutuksia tosta greipistä, kai se vielä ehtii. Pupuitu ollaan vuodon loppumisesta lähtien joka toinen päivä. Mies on ihan varma että tärppää heti tässä kierrossa mutten uskalla edes haaveilla että kävisi niin hyvä tuuri.

Äää. Tässähän alkaa kohta kaiketi olla ovis käsillä. Eli ensi viikolla voi alkaa jo tunnustelemaan "kiinnittymis oireita" :D voi ei. Mulla on nyt jotenkin aika neutraali olo, en jotenkin voi uskoa että tulisin näin pian raskaaksi, että toistaiseksi ei oo tullut kroppaa kauheesti kytättyä ja sitä paitsi, tällä tahdilla siellä luulisi olevan simppoja sopivasti odottamassa munasolua, että herran haltuun ja sillain. Parin viikon päästähän sen näkee onko tärpännyt (iiik! Aika jännä ajatus :D).
 

Yhteistyössä