Hakutulokset

  1. H

    raskaustesti

    Vähän pöhkönä kyselen, että testaanko huomenna kun (ICSI) siirto tehtiin keskiviikkona 2.5 puolelta päivin? Vai voinko tänään jo tehdä raskaustestin iltasella? Hippu
  2. H

    Onko uusia?

    Hei, Ajattelin nyt kirjoittaa kun sain kerättyä rohkeutta, jotta uskaltaisin kysellä onko muita ihan ensikertalaisia..? Täällä palstalla voi lukea kaikesta hoidoista, lääkkeistä ja fiiliksistä, mutta mitään en tunnu ymmärtävän vielä. Eli hakusessa sellaisia, jotka ovat vielä ymmällään asioiden...
  3. H

    Meilailukaveria??

    Löytyisköhä täältä meilikaveria 19-v äitille, mulla on 4kk:n ikäinen poika. Oon tosiaan nuori, mut saa kirjotella minkä ikäset vaan. Ois kiva saada vähä piristystä ku meinaa välillä olla vähä yksinäistä. hippu_87@luukku.com
  4. H

    Sektio KYSissä pelon takia

    Onko kellään kokemuksia sektiosta kysissä pelon takia? Itse sain sinne ajan ensimmäisen ajan pelkopolille vasta huomiselle, jolloin viikkoja on jo 36+4! Tuskin minulla on tässä enää aikaa varailla uutta käyntiä, kun tämän saamiseenkin meni monta viikkoa. Miten helposti sektiopäätöksen sitten voi...
  5. H

    Clomien haitat!!!

    Minä ja clomi-epätietoisuus jatkuu vain, eli nyt tuli sellainen asia mieleen, että ei kait noista clomeista ole mitään haittaa sikiölle???? Tiedän että raskaana ollessa niitä ei tietenkään saa syödä, mutta voiko se siinä vaiheessa, kun raskaus toivon mukaan alkaa, niin tulla sikiölle jotain...
  6. H

    PCO(D), apua ?????!!!

    Hei ja apua pyytäisin teiltä!!! Olen ollut tuolla vauvakuume puolella ja onneksi löysin tieni tänne,koska täältä varmasti saan teiltä neuvoja surkeuteeni. :( Vaivanani on ollut maaliskuusta pillereiden jätöstä asti todella pitkä kierto ja soitin gunegologilleni ja tänään olin ultrassa ja sain...
  7. H

    Asuuko kukaan Hesan keskustan tuntumassa?

    Nyt en hae mielipiteitä maalla asuvilta (kärkkäitä kommentteja siitä miksi ei missään nimessä kannata asua kaupungissa) vaan heiltä, jotka asuvat tai ovat asuneet pitempään Hesan keskustan lähettyvillä (eli kantakaupungissa) ja lapsiperheenä. Miten kaupunki huomioi lapsiperheet, millainen...

Yhteistyössä