Clomien haitat!!!

Minä ja clomi-epätietoisuus jatkuu vain, eli nyt tuli sellainen asia mieleen, että ei kait noista clomeista ole mitään haittaa sikiölle???? Tiedän että raskaana ollessa niitä ei tietenkään saa syödä, mutta voiko se siinä vaiheessa, kun raskaus toivon mukaan alkaa, niin tulla sikiölle jotain kehityshäiriöitä sen kierron clomeista??????? Hui, kertokaa ihmeessä, ettei taas mene yöunet, pliis!!!!!!!!!!! Toivottavasti MAARI huomaisi tämän ja vastaisi, kun Sinulla varmasti on tietämystä tästäkin asiasta, clomit kun on tuttuja sinullekin. :) :heart:
 
maari
tämä varmaa tietoa....tuo mun edellinen kommentti. clomifeeni kerääntyy elimistöön, ei se sieltä minnekään häviä....siksihän clomeja ei saa syödä puolta vuotta kaumpaa. clomeilla myös yleistä valekuukautiset eli raskaana voi olla vaikka clomit.
 
olen monesti juuri miettinyt kun joillekkin saattaa tulla kuukautiset vaikka olisikin raskaana ja sit tietty aloittaa uden clomi-kuurin, jos kerkee vaikka vain yhen tai kaksi pilleriä ottaa ennen ku tajuaa olevansa raskaana, ni millasta haittaa siit sikiölle on?
 

Yhteistyössä