Hakutulokset

  1. S

    Kh-tuella, miten kulut jaetaan??

    maksat omat puhelinkulut ja 1/5 osaa vuokrasta.. eikä silti ole varaa kampaajaan :- Minä maksoin kht-aikana KOKO vuokran ja mies sitten kaiken muun elämisen. Kyllä aina jotenkin on toimeen tultu.... Niin ja olen silti joskus käynyt myös kampaajalla. :D
  2. S

    Tein kirppiskuorman (hinnoista kyselyä myös)

    Ihan hyvälle kuulostaa, ainakin minä ostaisin noilla hinnoilla B)
  3. S

    Eikö kukaan muu

    Ah, enpä vois tähän kyllästyä. Onneksi (meillä ainakin) on suihku, jossa voi välillä piipahtaa ja taas jaksaa... :D Vielä tähänkin aikaan näkyy mittari näyttävän 26,2 - varjossa B) B)
  4. S

    Nyt on pakko saada valittaa....

    Siitä kyllä siellä jo sanottiin, mutta tollanen kymmenpäinen joukko pitää niin meteliä, ettei muka kuulu sinne asti... Muutenkin paljon ihmisiä, niin siihen keskelle pitää tunkea ja sit juostaan veteen niin kuin maailmanomistajat. |O
  5. S

    Nyt on pakko saada valittaa....

    ..edes jollekin =) Olin tänään lasten kanssa uimarantsulla (kuten TOSI moni muukin...) ja siihen viereen parkkeeras tollasia mopoikäsiä märkäkorvia. ja oikeesti joka toinen, siis vähintään, sana alkaa v:llä. Hienolta kuulostaa!! Ja meidän 3v hoki tuota koko kotimatkan.. ihan kiva. :/
  6. S

    Mä en tykkää näistä palstalaisista:

    Onks joku pakko "tykätä" kaikista..?? Ilman näitä listojakin niinkuin... eihän kaikki nyt muutenkaan tuu toimeen keskenään. Pöh.
  7. S

    Ihan turha gallup: mitäs mieltä olette ihmisistä...

    No, iltaa on aina kiva viettää hyvässä seurassa..kuka sitten mitenkin. Me tehdään tuota samaa vanhempieni veneellä. Siis silloin kun ollaan laiturissa kiinni... :D
  8. S

    Mitäs ootte mieltä mun tatuoinnista? *kuva*

    Nätti kuva, vaikka en tatuoinneista yleisesti pidäkään. =) Siisti.
  9. S

    Turun kupeessa kamala tuuli,oikein myrsky!!!

    Kiva, että jollain on sentään ehjä varjo... =) Meillä tuuli vei niin että ei jääny kuin nysä jäljelle. Roskiin siis :D
  10. S

    Juopotuttaako?

    tossa tilanteessa ehkä ottaisin ihan kaksin käsin....... :whistle:
  11. S

    Paikalla? Lapasta pystyyn =)

    täällä myös :wave: :wave:
  12. S

    Child's Play 2

    nuorena katsottu, ei kiinnosta enää.... :whistle: jos menis nukkumaan ennemmin.
  13. S

    Onko vm-99 retroa??

    ehkä se on sitä "uusretroa"
  14. S

    Miten suhtaudutte kaupan pikkukärryihin?

    Samoin meillä juostaan ja hurjastellaan kärryn kanssa, vaikka kuinka kieltäs. Onpa tuo kaatanutkin sen joskus. Ja ajelee lähimarketissa mummoja nurin sillä.... :D Käytetään kuitenkin.
  15. S

    Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

    HYVIN SANOTTU!! Ja kuitenkin suurin osa täällä on juuri se paras äiti omalle lapselle.. vaikka välillä vähän "hairahtaiskin"... =)
  16. S

    Haluaisin Jehovan Todistajaksi tah

    Kapteeni taitaa olla sitten saanut satikutia asian tiimoilta.... :laugh:
  17. S

    Keksikääs mulle joku hyvä liikeidea tai tienisti ettei tarviis mennä töihin :)

    Mulla vois olla sulle juttu... jolla olen itse ratkaissut "ongelman". yv:llä tavoitat ;)
  18. S

    Haluaisin Jehovan Todistajaksi tah

    nämä nyt ovat kai sen verran henkilökohtaisia asioita, että neuvoja tähän ei pitäisi kysellä palstoilta. sori vaan :kieh:
  19. S

    Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

    *olen tukistanut ja nipannut lapsiani *korotan ääntäni usein *poltin raskausaikana *olen abortoinut kahdesti *lapset siirtyivät 1-vuotiaana turvavyöistuimeen *olen käyttännyt aina kertisvaippoja *lapset eivät ole puistossa tätien kanssa *en ole hankkinut lapsille harrastuksia *juon...
  20. S

    Voi himputin pimputti... Koulukuljetusasiaa (Turkulaiset huom!)

    Itse laitan kuopukseni tuolle samalle reitille 3 v:n päästä, isommat sitä ravaavat. Ei ole paha.. Mutta ap:lle, eniron mukaan kyllä Suikkilasta Vähä-Hiekkilään on 5,1km (tarkempien osoitteiden puuttuessa... =) ) Ja kyllä - se ON liian pitkä koulumatka, varsinkin esy-ryhmäläiselle. Rohkeasti...

Yhteistyössä