Hakutulokset

  1. L

    Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

    Pikkulinnut (facessa) :) lauloivat että KAS on saanut plussan tikkuun.. Onnea minunkin puolesta! Ja olet tosiaan tervetullut sinne facen puolelle. :)
  2. L

    Cerazette pillerin lopetus ja toiveena raskaus <3

    Söin noita samoja pillereitä melkein 5 vuotta. Oireet oli tosi voimakkaat lopetuksen jälkeen. Rinnat ihan tajuttoman arat, voin pahoin, väsytti kovasti yms. Pillerit lopetin maaliskuun lopussa ja heinäkuun alussa plussasin. Nyt menossa rv 22. Tsemppiä, toivottavasti sulla tärppää pian! :)
  3. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Mä olen niin huono kirjoittamaan tänne. :ashamed: coffeebreak, laitan sulle yv:nä sen sähköpostin, facebookissa tulee oleiltua paljon enemmän! Millon sulla muuten on np-ultra, varmaan ihan näinä päivinä? Marilyn:, juu kolme poikaa on meilläkin. Rakenneultra on kahden viikon päästä, 31.10...
  4. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Delila, isot onnittelut neljännestä pojasta! Näitähän synnytyskertomusta tänne meidän luettavaksi, kun ehdit. Ihanan pienen nyytin olet saanut, voi että.. Itse odottelen varmaankin isompaa tapausta, neljän kilon paikkeilla on meidän kaikki kolme poikaa olleet. Marilynille onnea...
  5. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Täältä peukut facebook ryhmälle! Itse kuulun myös faceryhmään maaliskuisten osalta, ja kyllä tulee siellä enempi kirjoteltua. Kuka perustais ryhmän? Mä olen niin kädetön etten osaa sitä ainakaan tehdä. :D
  6. L

    Neljättä kuumeilevat 2013

    Onnea coffeebreak! Voithan ottaa digit kehiin ja katsoa nouseeko viikot. Ja alku- raskauden ultraan reilun parin viikon päästä. Nyt saa kyllä luvan onnistua sinulla tämä homma! :)
  7. L

    Neljättä kuumeilevat 2013

    coffeebreak, nyt uskon että onnistuu! Olisit niin plussasi jo ansainnut. :heart: Mulla menossa vko 12, ja voi vitsit tätä eloa.. Mutta kärsin kyllä mielelläni, palkinto on niin ihana.
  8. L

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    No hitsi, pitäiskö munkin liittyä siihen face ryhmään.. Ensin kyllä aattelin että tämä riittää, mutta jos tulis enempi kirjoteltua siellä facessa. mesimarjaana, kiva etten ole ainoa "mahakas." =) on mulla YHDET farkut mihin vielä mahdun, muihin ei toivoakaan. Ostin sitten jo yhet...
  9. L

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Niin, ja pikkusukka, mulla sama tilanne. Mies ei pääse millään ultraan mukaan, joka on siis 2.9. Jännittää, jos tuleekin huonoja uutisia - olisi kiva jos olisi toinen tukena. Mutta näillä mennään.. Tsemppiä sinulle perjantaiksi!
  10. L

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Onnea Selina hyvistä uutisista! Kiva että näinkin päin välillä. Tosiaan, aina ei itse voi tietää mikä tuolla masussa on tilanne.. Onko muilla alkanut jo maha näkymään? Turvotustahan tämä tietenkin on, mutta mulla on kyllä pötsi niin jo niin mahtava, ettei sitä paljon kohta peitellä...
  11. L

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille! :hug: Toivottavasti uusi raskaus alkaa pian! Ei ole oikein ollut mitään asiaa, niin ei ole tullut sitten kirjoiteltuakaan. Pahoinvointi on helpottanut, olen jopa jumpassa käynyt tällä viikolla. Jotenkin se helpotti niin nopeasti, että tottakai...
  12. L

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Pelkkää omaa napaa: Tänään oli siis mulla lääkärineuvola, kaikki ok. Ultrallakin vilkaistiin ja siellä se pieni pötkötteli ihan oikeassa paikassa ja syke näkyi. Mitään mittoja ei kyllä ottanut. Pahoinvointi on mulla ihan hirveää 24/7. Oksentanut en ole vielä, mutta se on välillä NIIN...
  13. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Voi jaanino, kuulostaa rankalta. Jaksuja! Joko teidän pojan vointi alkaa olla parempi? Miten vauva, onko jo kääntynyt, tai yritetty kääntää? Diipeli, onnea ultrakuulumisista! On se niin mahtavaa kun saa varmistuksen sille että masussa on elämää. :heart: (.) sain eilen ihan karmean...
  14. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Anteeksi omanapaisuuteni, mutta miten mä voin voida näin hyvin? :O Kun ei ole mitään huonoja olojakaan. Ainoastaan maha välillä vähän sekaisin. Mua niin huolettaa kun tuntuu oikeassa munasarjassa välillä painetta, ja mitä enemmän ajattelen niin sitä enemmän tuntuu... :ashamed: Onneksi...
  15. L

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Ultra-aikojen kerääminen listaan kuulostaa hyvältä! Mulla on ensimmäinen jo 31.7. jos joku haluaa päivittää! Ja onneksi on, mä haluan nähdä että tämä kaveri on oikeassa paikassa. Mulla tuntuu painetta oikeassa munasarjassa, ja olen tietysti kehitellyt kaikenlaista mielessäni. :( Aiemmat...
  16. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Voi, tuhannesti onnea Ruttu! :heart: Mä täällä itken ilosta sun puolesta, mutta mä itkenkin nykyään KOKOAJAN. Ihanaa että kaikki meni hyvin, ja ilmeisen "helposti?" Tuo potilashotelli kuulostaa mahtavalta, kumpa olis mahdollista itsellekin. Vihaan sitä sairaalassa olemista, ja...
  17. L

    **Maaliskuun murut** Heinäkuussa

    Täällä on kyllä niin paljon porukkaa, etten muista kuka mitäkin kirjoitti! :) JOKU kysyi kärsiikö kukaan muu matalasta verenpaineesta.. Täällä nousee käsi pystyyn! Tämä on ollu vaivana jokaisessa raskaudessa.. Inhottavaa, mutta vaaratonta käsittääkseni. Muuten on aika oireetonta, so far...
  18. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    Ruttu, tuo on niin tympeää ettei synnytys käynnisty kerrasta kunnolla! Mulla on _jokaisessa_ raskaudessa ollut kipeitä supistuksia paljonkin, mutta mitään ei tapahdu. Niin varmaan tässäkin kunhan pitemälle mennään. Sinulla vielä pitkä matka sairaalaan, ei kiva juttu yhtään. Mutta, 2cm jo...
  19. L

    Neljättä kuumeilevat TALVI -13 v2

    No nyt rupesi likat plussia satelemaan! Voi hömppää, aivan ihanaa!!:heart: Kyllä se on plussa, vaikka olis vaaleanpunainen. Väriä kuitenkin.
  20. L

    <3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

    ...ja kännykällä kun kirjottaa, niin kannattais tarkistaa teksti tuon automaattikorjauksen vuoksi. Mutta ehkä ymmärsitte mitä tuossa yritin viestiä. :D

Yhteistyössä