Cerazette pillerin lopetus ja toiveena raskaus <3

Olen varma et tälläi ketju on jo mutta en jaksa niin hirveästi sitä kaivella..
Eli olisi kiva lukea kaikkien plussanneiden raskauden oireita :)

Itse lopetin pillereiden käytön vajaa 2 viikkoa sitten. Käytin niitä noin vuoden ja on hassua aina kun jäi edes yksi cerazette minipilleri ottamatta ni alko vuotaa mutta nyt ei ole tapahtunut mitään.. :eek:

Tässä on nyt viikon ollut oireina:
- Etova olo
-Väsymys
-Nännin on arat ja välillä aristaa tisukin
-Juilimista, menkkamaisia kipuja alavatsassa ja alaselässä. Paineen tunne ja pömpötystäkin on.
-Jotkut hajut ällöö esim. mieheni hengitys on parin päivän ajan haissut mun mielestä todella ällön makealta ja kun koiramme tulee elkoa ni minun nenään se piski haisee hemmetin pahalta :D niin ja koirallamme on juoksut ja sen haju tuntuu niin pahalta että okko meinaa tulla ja moni muukin tuoksu..
-Rauhallinen olo
-Tiettyjä juttuja en pysty syömään kuten äsken aamuleivältä jäi kurkut syömättä
-Olen pari päivää aivastellut ja vähän ollut tukossa eikä mitään nuhaa/flunssaa ole
-Närästää normaalia enempi ja helpommin miltei kaiken suuhun laittamani jälkeen ja on sellai okkoa ennakoiva ällötys
-Olen todella todella itku herkkä

Lopetimme ehkäsyn siis noin 25.9 ja eilen aamulla tein testin joka näytti negaa :(
Voiko olla niin että kuvittelen kaiken tai että kroppa huijaa vai onko mahollista että testissä ei vain vielä näy mahdollinen plussa ?? :) Äitini kertoi että hänellä oli ollut nuorempana valeraskaus johon oli saanut lääkkeet, hänellä oli ihan kunnon masu kasvanut ja kaikki oireetkin ja nyt mietin että kun niin kovasti pikkusta toivomme että huijaako minunkin kroppa : /

Kuinka nopeasti teillä on tärpännyt cerazette pillereiden lopettamisen jälkeen ?
 
Söin noita samoja pillereitä melkein 5 vuotta. Oireet oli tosi voimakkaat lopetuksen jälkeen. Rinnat ihan tajuttoman arat, voin pahoin, väsytti kovasti yms. Pillerit lopetin maaliskuun lopussa ja heinäkuun alussa plussasin. Nyt menossa rv 22. Tsemppiä, toivottavasti sulla tärppää pian! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minion
Kiitos vastauksesta ! Mielessä kävi myös että voisko johtua pillereistä ja mielikuvituksesta kun en usko että oon raskaana ennen kun sen näkee :D toivon kyllä kovasti ! vaikka kovasti tahdon raskautua ni en kumminkaan ala laskeskelee kiertoa sen kummin tai väkisin yrittämään pikkunen tulee kun tulee <3 Mieheni tossa kyllä jo sanoi että " sä oot jo raskaana" :D ehkä tuo ei kumminkaan ihan riitä mua siitä vakuuttamaan taidan tarvita sen kaksi viivaa ja silti olisin pihalla kun ellun kana ;D
 

Yhteistyössä