Hakutulokset

  1. heebah

    Mitä mieltä mun päivän asusta? :)

    Kiva asu =)
  2. heebah

    Mtä mieltä nimestä Aurora?

    Nätti nimi =)
  3. heebah

    Nestemäinen vai jauhemainen pyykinpesuaine?

    Sekä että oon käyttänyt. Tällä hetkellä nestemäinen.. Btw. ainakin Sertolla on jauhemainen ilman zeoliittia jossa on hyvä huuhtoutuvuus =)
  4. heebah

    Apua! Facebook!

    Ihme juttu, just olin pelaamassa yhtä peliä siellä ja kommentoin kaverille.. ei mitään vikaa mun facebookis :)
  5. heebah

    Apua! Facebook!

    Toimii ainakin mulla.
  6. heebah

    Onko maalla elämä minkälaista verrattuna kaupunkielämään?

    Aikaimoinen lista. Itse en allekirjoita tuosta kuin tuon erilaisuuden, esim. homot, transut yms. vois monen silmä levätä liiankin kauan maalla =) Sitten se että sanotaan usein asiat suoraan, niin kuin ne on, mutta kyllä poikkeuksiakin löytyy.. Sekä suurkaupungissa asuneena että nyt n. 2000...
  7. heebah

    Miehen ostokset

    Ruokaa..
  8. heebah

    Huomenna maksulliselle!

    Hyviä panoja, kerro sit miten meni!
  9. heebah

    Kimurantti kysymys huutavasta vauvasta. Toiminko oikein?

    Jos mies ei hoida lasta koska lapsi huutaa ja sinä tukahdutat huudon tuolla tavoin niin kannattaisi ottaa oikeasti yhteyttä sinne neuvolaan. Tuo kuulostaa jo lastensuojeluilmoituksen paikalta.. Sun pitäis puhua siellä nlassa tuosta muta toisaalta sieltä saatetaan ottaa yhteyttä sossuun..
  10. heebah

    Kimurantti kysymys huutavasta vauvasta. Toiminko oikein?

    Vauvat huutaa, se on tosiasia. Sanotaan etteivät kuitenkaan koskaan turhaan. Sulla on iso käsi, vauvalla pieni suu. Jotenkin tulee mieleen tukahduttaminen, inhottaa vaan ajatella. taidat kuitenkin epäillä teetkö oikein kun täältä kyselet ja sukusikin on sitä mieltä että teet väärin.. Kysy...
  11. heebah

    Kimurantti kysymys huutavasta vauvasta. Toiminko oikein?

    Miksi laitat käden suun eteen? :O Rauhoitella ja hyssytellä voi muullakin tapaa.. mielestäni toimit väärin..
  12. heebah

    Montako tuntia teidän koirat öisin pidättää? Siis kuinka monta tuntia on iltapissan ja aamupissan välissä?

    Meillä käydään iltalenkillä joskus kasin aikoihin mutta koira pääsee vielä ennen meidän nukkumaanmenoa takapihalle pisuille niin mitähän siitä tulis.. ehkä joku 7-8 h, joskus toki kauemminkin.. mut useimmiten noin. Jaksais pidättää kauemminkin mut yleensä tehdään aamulenkki jo heti kun nousen...
  13. heebah

    Legendaarinen kysymys!

    Eipäs, kuin just toisinpäin =)
  14. heebah

    Legendaarinen kysymys!

    Tietenkin tasaiselle, ei sinne imukuppipuolelle :D
  15. heebah

    Minkä ikäisenä menit kihloihin, entä naimisiin?

    Ollaan seurusteltu 6 vuotta, kihloihin mentiin v.2010 jolloin olin 28. Ensi kesänä olisi suunnitteluasteella olevat häät jolloin tulen olemaan 31 tai 32, riippuu ajankohdasta.
  16. heebah

    Kumpi teistä on ulkonäöllisesti "korkeampaa tasoa"

    Kumpikin ollaan korkealla :D
  17. heebah

    Arvaa monesko rv ?

    Heitän hatusta et 14?

Yhteistyössä