Hakutulokset

  1. O

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oliko se niin, että nää rfsu:t on susia? Kun jotain tuohon tuli, mutta väristä en kyllä ole var ma. Tikku on tosin sen verran kolhuinen, että näinköhän se vaikuttaa jonkinlaisen viivan syntyyn :).
  2. O

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tulin tänne huutelemaan täysin ketjun ulkopuolelta, mutta tarvitsen hiukan apua pro-testaajilta ja vaikka itsekin olen ex-hätähousu, ketjusta huokuva kokemus ylittänee omat kokemukseni :D. Eli: olen aloittamassa minipillereitä synnytyksen jälkeen ja koska ihan siveellisesti ei olla eletty...
  3. O

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Onnea kaikille jo nyyttinsä ulkoistaneille ja tsemppiä ja kärsivällisyyttä vielä odottaville! Noi viimiset viikot ja päivät on kyllä ihan kamalan pitkiä. Mä en meinaa ehtiä tänne enää ollenkaan, mutta jos nyt muutaman sanan kirjottaisin synnytyksestä, kun musta itestä on aina niin kiva lukea...
  4. O

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Mä tulen joskus ajan kanssa lukemaan mistä täällä on viimisen viikon aikana keskusteltu, mutta nyt vain ilmoitan, että poika syntyi 18.2.2014 klo 21.33. Synnytys on loppujen lopuksi aika raju, mutta mitään traumoja siitä ei jäänyt. Käynnistettiin siis vauvan pienen koon vuoksi 38+1. Osastolta...
  5. O

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Babytwo, kannattaa tosiaan soitella sinne synnärille (niinkun varmaan olet tehnytkin, kun sun postauksesta on jo aika monta tuntia :) ) ja kysellä sieltä ohjeistusta. Mulle sanottiin edellisellä kierroksella monen tunnin supistelujen (noin 4min välein) jälkeen, että hyvin voivat vielä pysähtyä...
  6. O

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Kengännauha, noin ittekseen ne lapsukaiset kääntyilee vielä loppumetreillä (just tänään lääkäri kertoi jostain, joka kääntyi 41+0), joten aika yksilöllistä tuntuu olevan se, miten on tilaa kääntyä. Meillä on arvioiden mukaan tuommonen pikkunen kirppu tulossa ja hyvin se vielä (37+5) kieppuu...
  7. O

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Muutama sana täältäkin taas... Vauva oli siis kovin pikkuruinen tässä taannoin, kun neuvolasta laittoivat äippäpoille tarkistukseen liikkeiden vähyyden vuoksi. Tuota kokoa on nyt sitten seurailtu ja käyrillä juostu. Viime viikolla neuvolassa yritin hienovaraisesti sanoa, että tämä vauva EI ole...
  8. O

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Kiva, kun täällä alkaa olla vähän aktiivisempaa! Mä en tosin enää edes lupaa yrittää ryhdistäytyä, kun näköjään kirjautuminen on niin vaivalloista :). Mukana roikun kuitenkin. Kiitos noista imetysliivivinkeistä! Täytyy niihin vielä paremmin tutustua ja tilata jotkut jostain. Huomasin, että...
  9. O

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Huomenia mammoille! Mä kävin siis siellä neuvolassa viime viikolla ja th teki konsultaatiopyynnön sairaalaan noiden vähäisten liikkeiden takia. Tai siis niitä varmaan todellisuudessa on ihan ok:sti, mutta mä en vaan niitä jostain syystä tunne. Terkka lupas soittaa, jos saa jotain ohjeistusta...
  10. O

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Mäkin kävin neuvolassa eilen. Painoa on tullut melkein 9kg, vaikka mä alussa kuinka päätin, etten anna painon tässä raskaudessa nousta :(. Mutta olen sen ihan ansainnut; ruokavalio on kaukana radilaiselle suositellusta. Neuvolassa kaikki siis hyvin. Ainoa asia, joka jäi vähän vaivaamaan, on...
  11. O

    **Maaliskuun murut 2014** tammikuussa <3

    Tuli kamala kiire kirjottamaan, kun Cassy puhui poispotkimisesta :D. Mä kun kuulun noihin päivittäin lukeviin, mutta harvoin kirjottaviin. Yritän siis aktivoitua. Petipuuhat on aika haluttuja, mutta taidetaan molemmat olla nykyisin niin väsyneitä, ettei kamalan usein harrastella. Ja kyllähän...
  12. O

    Kolmatta odottavia?

    Se on oikeastaan hassua, miten kuumeiluvaiheessa asiaa tuntuu olevan niin paljon, että joka päivä täytyy käydä ketjussa päivittämässä kierron vaiheet ja liman määrä, mutta sitten kun on raskaana, kirjottelu jotenkin hiipuu :). Tai ehkä ekaa odotellessa olin vähän aktiivisempi, mutta nyt...
  13. O

    Kolmatta odottavia?

    Hei, mäkin haluun mukaan :). Mäkin kuulun tuonne maaliskuisten ketjuun Cassyputin ja Saraheinän kanssa, mutta aika laiska olen sinne ollut mitään sanomaan. Nyt olen taas saikulla ikävien rytmihäiriöiden takia, joten jospa vaikka yrittäisin aktivoitua :). Mutta siis. Kolmatta odottelen. Aika...
  14. O

    **Maaliskuun murut 2014** marraskuussa

    Piti pitkästä aikaa (miten mä aina alotankaan nää viestit tällä samalla fraasilla :)???) kirjautua sisään vastaamaan Nynaevelle: Eka raskaudessa jouduin sokerirasitukseen kahdesti eikä kumpikaan hälyttänyt. Toisessa kävin kerran, joskus ehkä viikolla 26 tai jotain, ja narahdin. Sokerit ei...
  15. O

    **Maaliskuun murut 2014** marraskuussa

    On taas jälleen kerran mennyt aikaa oikein kunnolla siitä, kun viimeksi tänne mitään kirjottelin. Lukemassa käyn päivittäin, mutta jotenkin en vaan jaksa kirjautua sisään *laiska* :). Olenko ainoa, jolla vauvan liikkeet tuntuu TOSI harvoin? Istukka on ihan edessä ja rakenneultran mukaan...
  16. O

    Maaliskuun murut<3**Lokakuussa**

    Mä en ole piiiiiiiitkään aikaan täällä käynyt, kun tuo fb on niin tosi paljon helpompi. Varsinkin, kun tän palstan uudistuksen jälkeen mun rupupuhelin ei suostu näitä sivuja avaamaan ja aika kaikkeen koneiluun on aika vähissä. Mutta rakenneultra takana ja kaikki vallan mainiosti. Sintti on...
  17. O

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Mä en ole tänne pitkään aikaan kirjotellutkaan, vaikka päivittäin käyn lukemassa. Mun rupukännykkä kun ei anna kirjautua sisään ja kotona harvemmin on tämmösiä hetkiä, että ehtii jotain koneella touhuamaan. Tänään taisi poksahtaa 17+0, mikäli yhtään oon kartalla. Aika kulkee ihan kamalaa...
  18. O

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Voisin myös ilmottautua listoille, kun olen oikeastaan alusta asti tätä ketjua täällä seuraillut. Kolmonen siis tulossa ja la 2.3. Np-ultrassa käytiin tiistaina ja kaikki siellä hyvin, eikä mikään hälyyttänyt seulan suhteenkaan, vaikka ikää onkin jo huimat 39.v. Aika pikkuisilla ikäeroilla...
  19. O

    40+ so what wol.13

    Esteri, kai nuo oilitestit ehkä samaa rataa vahvistunee, kun r-testitkin sillä erotuksella, että niistä voi raskautta oikeasti epäillä vasta menkkojen alkamisen aikoihin ja sillonkin ne on raskaanaollessa tosiplussalla (edellisessä raskaudessa testasin ja plussakierrossa kontrolliviiva jäi kovin...
  20. O

    40+ so what wol.13

    Työt sotkee mun palstailua niin, etten ehdi kun pikaisesti muiden kuulumisia puhelimesta tirkistellä. Puhelin ei anna mun kirjautua sisään, joten se siitä kommentoinnista sitten :(. Nytkin vaan pikaisesti vastaamassa Mur-murin kysymykseen, että kai se oli 18.6. kun se plussaksi laskettava tuli...

Yhteistyössä