Hakutulokset

  1. C

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tuli vielä mieleen, että onko teillä ollu jotain outoja carvingseja/mielitekoja? Ite oon aina inhonnu kiiwiä mutta nyt se on ainoita asioita jota pahoinvoinnin keskellä tekee mieli :D
  2. C

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Oioi, kyllä oli eilen ihana kokemus tuo np-ultra - nyt tuntuu oikeasti siltä että meille tulee vauva! Mahaa mulla ei tosiaan ole minkäänlaista, ei edes turvotusta... sais jo tulla,ollaanhan tässä jo 12. viikolla!!! :) muilla vastaava tilanne? Pahoinvoinnin luulin jo loppuneen kunnes se tänä...
  3. C

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Olenpas ollut täältä kauan poissa, huhhuh! :) Paljon on kuitenkin ehtinyt tapahtua sitten viimenäkemän - käytiin ensimmäisessä neuvolassa viikko sitten ja HUOMENNA jo ekaan ultraan vaikka raskausviikkoja onkin 11+2 :) Jännittää kieltämättä tositosipaljon, mutta eiköhän siellä kaikki hyvin...
  4. C

    Tanssi raskausaikana/raskauden jälkeen?

    Kiitos vastauksesta ja näkemyksistä! :) Josko siis ehkä kuitenkin skippaisi syksyn opetukset, kesän voi varmasti kuitenkin touhuilla normaalisti :) Ehkäpä sitten tammikuun lopussa tai helmikuussa takaisin, voi aluksi ottaa vähän iisimmin ja sitten laittaa lisää pökköä pesään...? :) Onko...
  5. C

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Voi teitä, onneksi löytyy kohtalotovereita tuon pahoinvoinnin suhteen! Aamut on kyllä ehdottomasti pahimpia, tänäänkin käynyt jo yökkäilemässä pari kertaa, eikä aamupalakaan tahdo maistua. Pitää katsoa milloin alkaa kertoa muille, ettei jää pahoinvoinnin takia "kiinni" ennen kun ehtii kertoa :))...
  6. C

    Tanssi raskausaikana/raskauden jälkeen?

    Hei! Olen 21-vuotias 5+4-viikkoinen odottaja, ja mietin tässä juuri mitä teen ensi syksyn tanssitunneilleni. Opiskelun ohessa olen siis opettanut showjazzia, balettia ja nykytanssia, ja nyt työnantajani (joka ei luonnollisesti tiedä vielä raskaudesta) on kysellyt, haluanko opettaa ensi...
  7. C

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    LA 6.1 / Camelina / 21v / esikoinen / VKS Tässä nyt siis taidan tänne myös ilmottautua - vihdoin näytti tärppäävän! :) Ei olla ajateltu mennä varhaisultraan, saa sitten nähdä nähtävän varsinaisessa ekassa ultrassa :) Nyt siis viikkoja 5+3 kasassa. Ensimmäinen neuvola on meillä jo buukattu, se...

Yhteistyössä