Hakutulokset

  1. H

    TURKULAINEN VANKIKARKURI

    Miäs karkas vankilast, misä hää ol lusinu viisitoist vuat. Hää murtautus yhten talo ja haki siält raha ja asei, mut löys vaa aviopari nukkumas. Hää kisko miähen sänkyst ja sito hänet tuali. Sit hää sito naise sänkky, suutel hänt kaula ja men vessa. Vankikarkuri olles vessas miäs sano vaimolles...
  2. H

    APUA!!!! Euroshopperin peruna-sipulisuikaleista....

    Ohjeessa lukee: Kypsennä kerralla vain n.neljännes pussin sisällöstä. Kypsennä kuumalla lämmöllä pannulla paistinlastalla käännellen 8-10min. Keittoihin ja patoihin: Lisää ruokaan jäisenä kypsennyksen loppuvaiheessa. Anna kypsyä 4-5minuuttia!! ÖÖÖÖÖ, siis kun laitan kiusaukseen, kauanko annan...
  3. H

    minkä ikäisille järjestätte lastenkutsuja, ja

    mitä ohjelmassa? meillä poika täyttää 2kk päästä 9v, mäkkärissä ollaan pidetty kahdet, ja tuntuu, että nuo 9v synttärit olis jo liian lapselliset pitää mäkkärissä. onko teillä joku rajana, että minkä jälkeen ei enään lastenkutsuja? tuttavilla on ollut 10v rajana.
  4. H

    Todistus

    Hei! Onko jollakulla sellanen esim. Pro-seremonioilta tilattu todistus isolle sisarelle? Jos joku sellasen omaa, haluaisiko hän kertoa mulle vinkkiä, mitä siinä lukee. Teen itse todistukset kummituksille, mutta toi ison sisaren todistus kuulosti hyvältä, mut en tiedä mitä sinne runoilla...
  5. H

    Lomittajista

    Löytyykö ketään muita kenen mies on navetoissa lomittajina? Itsellä 3vuotias tyttö ja puoli vuotias poika. Miten te saatte arjen kulumaan? Minulla mies tekee usein pitkiä päiviä kun lomituspaikat niin kaukana kotoa ettei kannata välissä käydä kotona. Onneksi taas saa sit useamman päivän vapaata...
  6. H

    anopista

    Olenko ainut joka kärsii näin lapsellisista ajatuksistaan..nimittäin anoppi ärsyttää. Ja kaiken lisäksi mikä ärsyttää on rahan käyttö. Tuli mieleeni kun kävin eräässä lastenvaateliikkeessä ja myyjä sanoi,että tässä olisi isovanhemmille hyviä joululahjavinkkejä. No,meillä ei anopille sellaista...
  7. H

    Toivoa?

    Eli tarina menee näin: Perjantaina neuvolan lääkäri totesi ultrassa tuulimunan rv 9+3. Nyt tänään menin sairaalalle ja siellä lääkäri paremmilla laitteilla löysi sikiön. Mutta se ei vastannut viikkoja, kokonsa puolesta olisi n. vk 6. Nyt on parin viikon päästä uusi ultra jolloin katsotaan onko...
  8. H

    Kirjoituspyyntö

    Kirjoituspyyntö erityistä tukea tarvitsevien lasten vanhemmille. Hei! Olen 3.vuoden kasvatustieteen opiskelija Lapin yliopistosta. Teen erityispedagogiikan sivuaineopintoihin kuuluvaa proseminaaria. Proseminaarin aiheena on perhekeskeisyys varhaiserityiskasvatuksessa. Tutkielmani tarkoituksena...
  9. H

    hyväksyttävää??koira..

    ..näyttää hampaita siskolleni. itse en voi hyväksyä missään tilanteessa! päätimme eristää koiran vieraiden aikana.ettei satu mitään. koira on sakemanni.Sinänsä hyvä että koira ei hirveästi välitä muista ihmisistä ts ei loukkaannu jos eristetään.tälle piskille tärkeintä on ruoka! meillä on vauva...
  10. H

    raisiolaisia?

    kysyn nyt täältäkin! tunteeko kukaan Minnaa raisiosta?hänellä on 1 lapsi,Oliver.
  11. H

    miten vietätte joulun?

    joulu tulossa.. miten pariskunnat, perheet vietätte joulunne? :heart: Meillä ei ole lapsia. olimme viime joulun erillään omien vanhempiemme luona kun kumpikaan ei haluaisi että olisimme illan toisen luona... tänä jouluna pelkään tapahtuvan samaa.. haluaisin tietysti olla mieheni kanssa joulun...
  12. H

    Uusia ystäviä

    22-vuotias pohjois-savossa asusteleva 7/05 syntyneen poitsun äiti kaipailisi ajatustenvaihtoon muiden äitien kanssa. Jaetaan ilot ja surut keskenämme ja ehkäpä joskus voimme tavatakkin! Postia voi laittaa osoitteeseen: HennaRiikkaMaaria@luukku.com :)
  13. H

    raskaus alussa.alavatsakipua.onko normaalia?

    Olen eilen tehnyt testin ja olen raskaana.Montapäivää silti sattunut vatsa, siis alavatsa, aivan kuin maha olisi sekaisin. kipu on samanlaista kuin kuukautiskivut. Vastatkaa mitä mieltä olette? :heart:
  14. H

    lastenvaatteet netistä?

    Miltäs sivuilta sais tilattua vauvan/lastenvaatteita netistä :wave:
  15. H

    Diabetes!

    Hei! Minun anopilla ja appiukolla on aikuisiän diabetes...Poikaystävälläni ei ole diabetestä(ainakaanvielä.) Eli oisin kysellyt että mites sitten kun me hankitaan lapsia?? Onko se perinnöllistä??
  16. H

    VANTAALAISET TÄNNEKIN!!!

    Täällä 33v 4 lapsen äiti etsii seuraa läheltä jumboa. Vois lähteä joskus vaikka kävelyllekin,kun ajattelin laihduttaa entisiin mittoihin (siis huomatkaa, ajattelin) Mut jos vaik mies kattois iltasin lapsia, niin minä pääsisin kävelylle ja kyl meille kyläänkin saa tulle.Ei väliä onko lapsia ja...
  17. H

    esteettinen kirurgia

    Olen neljä lasta synnyttänyt äiti. Tarkoitus olisi saada apua vaivoihini joita on tullut tosi runsaasti. Kolme viimeistä synnytystä olivat vaikeita ja lapset isoja. Nyt kun lapsiluku on täynnä ajattelin mennä vaivoistani lääkärille. Onko kellään kokemusta moisesta. Missä kirurgiaa suoritetaan ja...
  18. H

    Eka Flunssa !

    :ashamed: Olisiko hyviää niksejä tukkoiseen nenään, joka on vasta 10 kk, apteekin keittosuolatipoista ei juurikaan ole apuja. Kuumettakaan ei ole. Mut nenu ihan tukossa! :'(
  19. H

    Mitähän tälle asialle tekis???

    Mun ukko vois vaan pelata kaiket päivät tietokonneella... ja surffailla netissä ym... Mä olen jo aika kyllästynyt siihen kun ollaan vakavasti harkinneet lasta ja koko kesän ajan mulla on ollut niin hirveesti töitä että meijän yhteinen vapaa-aika on tosi vähissä. No sen vähäisenkin yhteisen ajan...

Yhteistyössä