Hakutulokset

  1. A

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    Tässä bloggausta meidän suomi-turkkiperheestä ja vauvanodotuksesta. Odotamme esikoista ja pian sitten pääsee seuraamaan pienokaisen ensihetkiä tässä maailmassa :) Bloggausta suurimmaksi osaksi raskaudesta, elämästä, parisuhteesta, monikulttuurisesta perheestä, ruokajuttuja, vauvavalmisteluja...
  2. A

    odottavia mammoja jyväskylästä

    Toimiikohan nämä linkit: https://www.facebook.com/groups/474118169339481/ https://www.facebook.com/groups/196097467160571/ jA https://www.facebook.com/groups/184835255000/ Olen Tampereelta alunperin :) Missäpäin jyväskylää asut?
  3. A

    odottavia mammoja jyväskylästä

    Moikka ! Facebookissa on monta ryhmää johon voi liittyä, jossa on muita mammoja jyväskylästä, oletko niihin jo liittynyt? :).. Itsekin olen juuri tänne muuttanut ja esikoista odotan, joten uudet tuttavuudet ovat tervetulleita. Olen rv 30 ja 24 vuotias :)
  4. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    En ole hetkeen tänne kirjoitellut, enkä osaa tätä keskustelupalstaa oikein käyttääkkään. Onko teillä sitä facebook- ryhmää vielä voimassa? Haluaisin siihen liittyä, mutta miten se tehdään? :) Ja tiedot voi päivittää myös Anette24- tyttöolo-laskettuaika 31.12.2013 ja K-KSK :)
  5. A

    Äidit ja odottajat jyväskylä

    Täällä kans juuri jyväskylään muuttanut 24- vuotias esikoista odottava olisi vailla juttuseuraa :) rv on nyt 12 + 3 ja laskettuaika 2.1.2014 :)
  6. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heippa! Täällä kans yksi juuri jyväskylään muuttanut odottava äiti :) Mulla laskettuaika 31.12, omana syntymäpäivänä. Mites sattuikin :D Mulla on ollut ihan samanlaisia fiiliksiä pahoinvoinnin suhteen sekä väsymyksen suhteen. En selviä päivästä ilman päikkäreitä ja työpäivätkin on sellaista...
  7. A

    Pahoinvoinnin helpottaminen rv 10:n aikana?

    Kyllä voi olla normaalia. Itselläni oli todella vahvaa pahoinvointia ja oksentelua viikoista 5 alkaen. Viikolla 7 helpottui olo hetkellisesti, että olo jopa tuntui normaalilta ja pelästyin että onko kaikki kunnossa. Vaadin aikaa jopa neuvolaan, että saan kuulla vauvan sydän äänet. No olihan...
  8. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Ihan huippua huomata, että täällä on näin paljon keskustelua ja teillä muillakin samoja oireita. Voi SaaraW raukkaa, jos sairaalakunnossa olet. Täällä voin kyllä ihan samaistua sun oireisiin, vaikka nyt on alkanut jo helpottaa. Tuntu sillä hetkellä, että oon ainut joka kokee tällästä ja kun...
  9. A

    Kun raskaus ja vauvan tulo ahdistaa ja pelottaa!! vertaistukea ja muuta pulinaa!

    Ihanaa, että löytyy tällaisia kohtalotovereita ja voi huomata ettei ole ainut joka tällaista kokee.. Olen nyt 11 viikolla raskaana ja näihin viikkoihin on mahtunut todella paljon, ehkä vähän liikaakin kaikenlaisia tunnetiloja. Muutin toiselta paikkakunnalta mieheni kanssa, ja juuri kun olin...
  10. A

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Hei, haluan mukaan keskusteluun! :) Olen 24 vuotias ensimmäistä lasta odottava äiti ja laskettu aika on 31.12.2013. Kiva lukea teidän kokemuksia ja ajatuksia. Tämä raskaus on niin uusi ja hieno asia, mihin mahtuu kyllä monen moista tunnetilaa, että nyt kaipaa entistä enemmän vertaistukea : )...

Yhteistyössä