Hakutulokset

  1. J

    barbados

    Onko täällä ketään jotka ovat matkustaneet barbadokselle? :) mistä sais edulliset liput?
  2. J

    kolmas lapsi? uskaltaako?

    Heippa hei kaikille Muutama kk sitten tähän perheeseen syntyi toinen aivan suloinen lapsi. Iloa löytyy vaikka muille jakaa. Meillä on nyt 2 ihanaa tyttöä (ikäero 2v). Olen nyt alkanu pohtia tulevaisuutta ja mieleeni useammin juolahtaa ajatus vielä yhdestä vauvasta. Haluaisin vielä synnyttää...
  3. J

    Millä RV:lla olette toista lasta synnyttäneet?

    Hei kahden lapsen äidit, kertokaahan millä rv:lla olette synnyttäneet esikoista ja seuraavan vauvanne? Olen kuullut että toinen lapsi melkein aina menee yli ja olisi ihan mukava kuulla millä viikoilla olette synnyttäneet ja onko synnytys lähtenyt itse käyntiin vai sitä käynnistettiin...
  4. J

    Tyttö onkin poika?

    No nnii, tässä ollaa nyt sellaisessa tilanteessa että kumpikohan tästä nyt sitten tulee :) Kaksi kertaa on todettu minulla ultrassa (jouduin kerran käymään ylimääräisellä ultralla) rv18 ja rv 20 että tyttö olisi tulossa. No nyt reilut kaksi viikkoa kuulunu siitä että lääkäri sanoi (rv 28)...
  5. J

    matkustaminen

    Hei mammat, kertokaa mulle te kaikki jotka raskaana matkustelitte rv 30 aikoina. Saako matkustaa (tiedän että siinä vaiheessa tarvitsee lääkärintodistuksen, raskauteni etenee mainiosti, ei riskiä) esim. Turkkiin? nyt olis aivan mahdottoman halvat äkkilähdöt ja niiiin paljon tekis mieli...
  6. J

    Raskaus & työ

    Heippa hei, Onko ketään teistä kuullu sellasta "lakia", että raskaana oleva nainen ei saisi tehdä 21.00 jälkeen töitä? Töissä eräs työntekijä ilmoitti ettei voi tehdä enää iltavuoroja (olemme kauppa-alalla), koska lain mukaan raskaana oleva nainen ei ole velvollinen tekemään töitä sen 21.00...
  7. J

    Toista lasta synnyttäneet mammat! (ja esikoisia myös)

    Heippa hei, kertokaahan mulle kokemuksianne toisen lapsen synnytyksestä. Onko ollut helpompaa vai vaikeampaa? Onko kestänyt kauemmin synnytys kuin esikoisen kohdalla ja muutenkin miten on mennyt? :) Täälläpäin kohta toista lasta synnyttävä mamma 24+1 haluaa kuulla tarinoitanne :) JA ilman...
  8. J

    Hauki & Raskaus

    Heippa hei mammat, haluaisin kysäistä Teiltä vähän neuvoa; mieheni on tänä kesänä käynyt kalassa, ja tuonut haukia kotiin. Hän on kuivattanut kalaa. No minä tyhmänä tän kuukauden aikana silloin tällöin olenkin popsinut sen lautaselta sitä kuivattua kalaa kun herra on sattunut sitä syömään...

Yhteistyössä