Hakutulokset

  1. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @-Amanda- paljon onnea pienestä tytöstä! Onpas ollut nopea synnytys! Kiva, että teillä lähtenyt sujumaan hyvin. :) @aprikoosinkukka joo meillä jäi toiset päikkärit nyt pois oikeestaan tuossa toissaviikolla. Silloin oli parina päivänä nukkumatta toisia unia ja nyt viime ja tälläviikolla on...
  2. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Mullakin jäänyt viestin kirjoittaminen kesken, kun ei ole ehtinyt saada valmiiksi. Ensinnäkin, @-Amanda- onpa hurjan jännä tilanne siellä syntyykö toinen vauva samalle vuodelle vai meneekö tammikuulle. Tsemppiä loppumetreille! @mimmi92 ihan itku tuli, kun luin...
  3. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Heippa pitkästä aikaa! :) Onpas täällä ollut hiljaista, taitaa kaikki nauttia kesäkeleistä. :) Nopeasti kuulumisia päivittelen. 5kk neuvola takana, (uskomatonta miten nopeasti aika on mennyt), rokotukset saatu, niistä illalla nousi pieni lämpö, toivottavasti jäi siihen. Mitat 6310g ja 64,1cm...
  4. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Meillä on myös tuollainen sirppana vauva, kuin @mimmi92 llä.:) Hassua, kun monilla yli kilonkin isompi. Meillä esikoinenkin on aina ollut pitkähkö ja hoikka ja niin näyttäisi olevan myös tämä pienempi neiti. Tasaisesti kuitenkin kasvaa omalla käyrällään. :) Ja hyvähomma, että kaikkien vauvat...
  5. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Onpas täällä tosiaan ollut hiljaista, taitaa kaikilla vauva arki sujua kutakuinkin hyvin. :) Täälläkin eletään normaalia arkea, päiviin on muodostunut oma selkeä rytminsä. Vauva on tyytyväinen ja iloinen. Meillä myös @mimmi92 sama tilanne, kun siellä. Kuolataan, sormet jatkuvasti suussa ja...
  6. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Onpas siella @Shara ollut kurja tilanne. :unsure: Onneksi kaikki nyt hyvin. Minä oon ajatellut aloittaa kiinteät n. 4kk ikäisenä. @aprikoosinkukka meillä on molemmilla vauvoilla ollut syntyessään kunnon paksut ja pitkät hiukset. Tällä kakkosella vielä vähän pidemmät ja kasvaneet entisestään...
  7. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Höh, olikohan noi nyt menkat mulla kuitenkaan?! Kolmena päivänä minimaalista tiputtelua/tuhrua siteeseen ja muutaman kerran verta pyyhittäessä vessareissulla. (n) Mutta mitä muutakaan se nyt, viikkoja jälkivuodon loppumisesta, ois ollu. :confused: Tulipahan tehtyä nega raskaustestikin kaiken...
  8. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Kylläpä siellä @Hilma85 on kasvettu hienosti! :) @Lumi87 meillä myös alle kk ikäisenä oli yöt tai paremminkin aamuyöt levottomia, kun vauva ähisi ja puhisi ja pieruja teki. Aloitettiin sitten n. kk ikäisenä disflatyl tipat pilkkomaan noita mahakaauja ja vaihdoin d-tipat maitohappobakteereja...
  9. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Täällä päivärytmi pysynyt suht samana, kuin aiemmin kirjoittelin, eli aika samanlainen rytmi, kuin @Hilma85 lla ja @mimmi92 llä. Yöt on ollut nyt tosi hyviä, nukkumaan n. klo 22 ja aamu alkaa n. klo 8. Välissä syödään kerran (joskus kahdesti), viimeyönäkin nukuttiin seitsämän tuntia putkeen ja...
  10. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Hienoa @Shara , että sakeuttajasta ja gavisconista on ollut apua. :) Meillä oli myös ristiäiset viikonloppuna. Oli ihana tilaisuus meillä kotona, herkistyin ihan kyyneliin, kun oli valittu kuunneltavaksi levyltä yksi kappale, joka on saanut mut herkistymään joka kerta tämän pienen syntymän...
  11. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Shara vauvat on niin erilaisia! Meidän esikoinen oli ärtyisä ja itkuinen. Nukkui vain tissi suussa sylissä/yöt vieressä sängyssä ja päivisin kantoliinassa, jos olit koko ajan liikkeessä tai liikkuvissa vaunuissa, samantien hereillä, jos ne pysähtyi. Ja hereillä ollessakin piti kävellä vauva...
  12. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Hilma85 meillä myös esikoisella oli kuumetta muutaman päivän, jonka jälkeen ilmaantui räkätauti. Mullakin vähän räkätautia yrittää, mutta näyttää, että aika lieväksi jää onneksi. Vauva onneksi ainakin vielä säästynyt. Meillä myös ristiäiset tulevana viikonloppuna. Aika hyvin vaimistelut...
  13. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Shara joo, tui kyllä jo esikoisen aikaan huomattua, että just, kun joku asia alko sujua, niin tuli joku uus vaihe, joka sekotti pakkaa. Että vauvan kanssa ei kyllä mikään oo varmaa, eli kannattaa nauttia sillon, kun joku asia sujuu hyvin. ;) Mulla on kyllä tullu hormooni itkuja harvasepäivä...
  14. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Pitkästä aikaa yritän pikaisesti kirjoittaa kuulumisia, kun sain tytön yöunille. :) Lukemassa käyn kyllä päivittäin täällä, mutta ei tahdo ehättää kirjoitella.... :unsure: @-Amanda- kaunis nimi tytöllä. :) Meillä neiti nukkuu päivisin ihan hyviä päikkäreitä. Parit kahden-kolmen tunnin unet...
  15. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    @Shara piti sulle kommentoida, että oli sun synnytyskertomuksessa paljon samoja piirteitä, kun mulla esikoisen kohdalla. Voimia toipumiseen. Itse koen, että mulla silloin epiduraali sotki koko homman, kun laitettiin niin aikaisessa vaiheessa (3cm). Se oli iso syy sihen, että tälläkertaa en sitä...
  16. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Kiitos @mimmi92 uudesta ketjusta! Mukava kuulla kuulumisia näin vauvojen jo synnyttyäkin, vaikka tuntuu, ettei aika enää meinaa riittää kovin tiuhaan kirjoitellakaan. :) @Lumi87 täällä ihan samat olot esikoisen suhteen. Kokoajan haluaisi jotain minun kanssa tehdä, mutta... Hieman on riittämätön...
  17. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Paljon paljon onnea vauvoista @Lumi87 ja @Shara ! Nyt on kaikki joulukuiset sitten syntyneet! :love: Kertokaahan lisää synnytyksestä, kun jaksatte/kerkeette. Ja ei kyllä @Shara n sirosta masusta ois voinu päätellä, että noin hyvän kokoinen typy siellä majailee. :)
  18. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Paljon onnea tytöstä @-Amanda- ! Ihana alku vuodelle! :love: Kerrohan lisää, kun jaksat/ehdit. :) @aprikoosinkukka kyllä mieskin pitää tuosta mun suosikkinimestä. Me jätetään kastajaiset tuonne helmikuun alkupuolelle, niin on tässä vielä vähän aikaa makustella tuota nimeä. :) Eilen illalla...
  19. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Täällä eletään vauvakuplassa. :love: Tyttö on ihan hyvä nukkumaan, pari ensimmäistä yötä kotona oli vähän hulinointia, mutta viimeyönä nukuttiinkin tosi hyvin. :) Nyt on maito noussut ja ainakin toivon, että imetys on lähtenyt nyt nostamaan painoa. Ainakin viihtyy rinnalla välillä pitkiäkin...
  20. N

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *MEIDÄN KUU!*

    Noniin, josko nyt saisi kirjoitettua hieman synnytystarinaa... Viime to-pe välisenä yönä nukuin aika huonosti, oli melko ikävää menkkajomotusta puoli yhdestä eteenpäin. Perjantai iltapäivällä, kun mies tuli töistä, niin sanoin, että noinkohan tulee ensiyönä lähtö, kun oli tuollainen yö. Pe...

Yhteistyössä