Hakutulokset

  1. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea Selina! Ihanan nopeita synnytyksiä monilla :) ehkä sitä itsekin seuraavalla kerralla selviää vähän lyhyemmällä setillä, vaikka ei mullakaan niin super kauan tämä eka kestäny. Olikos täällä vielä joku aktiivikirjoittaja synnyttämättä? Ei varmaan enää uutta pinoa kannata kyhätä vaan...
  2. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Nyt onkin jännät paikat, ehtiikö viimeisestki mohikaanit vielä syntyä maaliskuussa vai meneekö huhtikuun puolelle! :) Näyttää muuten melkosen komialta jo tuo syntyneiden lista. Vielä viimeisiä odotellessa :) Täällä neiti täytti eilen 10 vuorokautta ja neuvolantäti kävi kotikäynnillä. On...
  3. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea Nynaeve ja Snuppa! Vallan nopeat rutistukset kummallakin :) Päivitän teidän muruset listaan vielä tänään. Minä oon vähän samoilla linjoilla kuin Babytwo. Vielä varmaan jonkin aikaa jokusen kerran täällä piipahtelen, mutta jatkossa varmasti kirjoittelu hyytyy. On niin uutta ja...
  4. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Hassuja miehiä teillä! Minusta tuntuu, ettei mun mies ole edes ymmärtäny koko vauvaa vielä :D Kamera kädessä vaan kulkee. Itsellä ei ainakaan mikään kiire tehdä seuraavaa lasta :) Me tultiin just ekalta vaunulenkiltä ja taitaa alkaa nälkä painaa neitiä. Onnea synnytyksiin niille, joilla...
  5. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Snuppa, tiistaihan on ihan kohta! Nyt elä aivoile vaan nauti tukalasta olostasi :D
  6. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Yritän päivittää syntyneet listaan viikonlopun aikana :) Ei ole tullut pahemmin konetta aukaistua, sillä neiti on oikea suursyömäri ja minä olen meijeri, joten touhuttu lähinnä vaan maidon parissa :) Saaju ja tyttö kohta 5 vrk
  7. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Babytwo, paljon onnea käynnistykseen!! :)
  8. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea onnea vauvautuneille ja jaksamistä niille, jotka vielä odottelevat!! Tyttö nukkuu rauhassa, joten kirjoittelenpa jotain synnytyskertomuksen tapaista minäkin :) Elikä sunnuntai-iltana olo oli normaalin tukala, muttei mitenkään erityisen erikoinen. Ei selviä supistuksia tai muuta...
  9. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Täällä köllitään pienen tytön kanssa <3 epiduraali oli tosiaan taivas, mutta ponnistusvaihe ihan järkky. Olin just sellanen rasittavan dramaattinen "en pysty, en jaksa, mää kuolen" -synnyttäjä :D Noin 50 min ähersin epätoivon partaalla kunnes lopulta viistotarjonnan ja laahaavien sydänäänten...
  10. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Täällä ollaan auvoisen puuduksissa. Supistukset alkoivat kolmen jälkeen ja tihenivät noin klo 5. Seitsemän aikaan tultiin sairaalaan ja siitä etiäpäin supistuksia tuli tosi tiuhaan ja superkipeinä. Käyrällä pärjäsin kaurapussin kanssa ja saliin siirryttäessä ajatuksena Tens, mutta sitten alko...
  11. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Lapsivesi mennä lorahti noin 45 min sitten. Nyt vaan odotellaan supistuksia :)
  12. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    No niinhän se menee. Itsekin tykkään niin ajatella :P
  13. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Onnea Mimssu ja Sukuti! Sukuti, ehkä sait jo jotain ohjeita sairaalasta, mutta raudan imeytymisen edistämiseksi kannattaa lisäksi syödä paljon c-vitamiinia. Rauta kannattaa myös ottaa tyhjään vatsaan jos maha vaan kestää. Mutta ainakaan maitotuotteiden kanssa samaan aikaan ei kannata ottaa...
  14. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Babytwo, mun äidin synnytykset on kaikki alkaneet lapsivedenmenolla noin klo 22 (2,5 ja 7 vuoden välit), joten ei sitäkään ajatusta kannata kokonaan lykätä. Mutta parasta varmaan, että ottaa nyt vaan rennosti kun tiedät kuitenkin, ettei joka tapauksessa mene enää kauaa :) Eilen illalla ja...
  15. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Hurjasti onnea Cassy ja Leijonanmorsian!! Täällä on ollut rauhaisa päivä. Yöllä tuli joitakin aika napakoitakin supistuksia. Ilmeisesti miehen suorittamalla sisätutkimuksella oli vaikutusta vaikkei se halunnut kunnolla pyöräyttää kohdunsuuta vaikka kuinka yritin komentaa :laugh: Mutta...
  16. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Ajattelin vaan sanoa, että minä ja Nukkumatti ei olla enää kavereita. Tylsää tämä valvominen. Supistelis vaikka edes kunnolla! Muutamia lötteröitä nipistyksiä tullut harvakseltaan, mutta ei mitään fiksua. Oisko kukaan synnyttämässä?
  17. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    39 POKS POKS POKS !!! Neuvolassa tuli piipahdettua ja kovasti yritin vauvalle sanoa, että olis viimeinen kerta.. Tosin kyllähän tämä aika näyttää kuluvan jotenkin niin kaipa sitä tointaa odottaa vielä pitempäänkin. Neuvolassa kaikki hyvin: rr 107/75, paino +250/vk, pissa puhdas, vauvan...
  18. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Masennuspäivä. Ei jaksa, ei huvita. Jos menis vaan peiton alle piiloon..
  19. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Mulla sattu liikkeet aikaisemmin, mutta ei enää juurikaan. Joskus vihloo alapäähän kun baby ruuvaa nuppiaan. Ja joskus se kun työntää takamustaan vasempien kylkiluiden alle.. Mutta muutamia viikkoja sitten kivut oli välillä tosi kovia. Makuuasennossa ehkä vähän helpotti..
  20. S

    **Maaliskuun murut 2014** Maaliskuussa - meidän kuukausi <3

    Taitaa nykyään kesällä syntyä aika paljon vauvoja. Ja alkuvuos on muistaakseni kans aika ruuhkaista. Meilläkin hommat hoidettiin juhannuksen jälkeen, eihän sitä nyt itse jussina tosiaan joutanut mitään vauvoja tekemään :D Äitikin mietti ihan järkyttyneenä, että "mutta tehän olitte juhannuksena...

Yhteistyössä