Hakutulokset

  1. H

    Vuodelepäilijät!!

    Hei! Minulla jo makoilut takana, mutta halusin lähettää tsempit. Eli nyt rv 38+1, jouduin sairaalaan vuodelepoon rv 26+0-33+6. Sairaalaan joutuessani kaulaa oli jäljellä ultralla 14mm, kävi osastojakson aikana myös 7 millissä. Nyt asiat kuitenkin näin hyvin. Onhan tuo lepäily raskasta aikaa ja...
  2. H

    Kohtuun noussut tulehdus

    Varmaankin sinulla Crp eli tulehdusarvo vielä nousee tuon oirekuvauksen perusteella.Se nousee valkosoluarvoja (Leuk) hitaammin. Kai olet edelleen sairaalassa? En osaa ennustaa kuinka raskauden käy, mutta varmasti saat jälleen iv. antibiootit. Toivotaan parasta! :hug:
  3. H

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Nyt reilusti omaa napaa! Ärsyttää niin! Eilen äitipolikäynti.Kohdunkaulaa seurataan,koska kuopus syntyi rv 35, maailmaan oli kyllä kovasti tulossa jo rv 31.Siitä alkaen viimeksi sairaalassa levossa. Nyt siis eilen mitattiin ultralla, tulos 2,6cm! Lääkäri kauhuissaan, että minne asti tuollaisella...
  4. H

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Vakuutus on kahdelle edelliselle lapselle.Nyt mietitään josko irtisanottais ne eikä otettais tulevalle ollenkaan. Kotipaikkakunnalla toimii kuitenkin tosi hyvin lääkäripalvelut, nopeasti pääsee vastaanotolle ja lääkärit on konkareita :) Jotkut kaverit on tykännyt vakuutuksesta jos tk takkuilee...
  5. H

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Hyvä, että muillakin tuntuu liikkeitä. Luulin jo, että kuvittelen ;) Kuopuksesta tuntui vasta reilusti yli rv 20, istukka toki edessä. Paljon menee varmasti juttuja ohi, kun yleensä aika nopeasti täällä käy lukaisemassa mitä muille kuuluu :) Influenssarokotetta en aio ottaa, oon aika skeptinen...
  6. H

    Onko t2h-haalarit vieläkin reilua mitoitusta?

    Tilasin meidän 88cm pojalle talvihaalarin koossa 92cm. Olin kuullut, että ovat reilua mitoitusta ja ajattelin tämän mahtuvan sitten vaikka kaksikin talvea. Olikin tosiaan NIIN iso, että poika meinas siihen aivan hukkua. Lopuksi päädyin sitten kokoon 80cm ja se tuntuu nyt sopivan + vähän...
  7. H

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Taikatuikkeelle voimia! :hug: Täälläkin nt-ultra takana, ihana pikkuinen siellä näkyi. Antoi jo pienen jumppanäytöksenkin :) Kaikki ok ja rakenneuä 23.12. Halusin mielellään ennen joulua ja maanantain viimeisen ajan sit sainkin,jihuu! Täällä ainakin rakenneuä:t on aina ollu kätilön tekemiä...
  8. H

    Kohdunsuu täysin pehmeä rv 35+5 ja vauvan pää jo todella alhaalla...Millon synnytys?

    Aloittajalle on jo selvinnyt kuinka kauan synnytykseen lopulta meni :) Vastataan kuitenkin! Minulla rv 31+1 paikat myös täysin pehmeät, kohdunkaulaa jäljellä n. 8mm. Sairaalalepoon, peloteltiin että lapsi syntyy milloin tahansa. Makasin rv 34+3 asti, sitten kotona meni vedet tasan rv 35. Aiemmin...
  9. H

    Kertoako työhaastattelussa raskaudesta vai ei?

    Ketju on jo vanha, mutta vastataan silti :) Eli itse kerroin haastattelussa raskaudestani. Sain paikan siitä huolimatta ja jäi kyllä todella hyvä mieli.Uskon, että työnantajaankin rehellisyyteni teki jonkinlaisen vaikutuksen :)
  10. H

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Saisiko yksi uusi toukokuun odottaja liittyä joukkoon? =) Eli henttaliina/26v/3.lapsi/Seks.La 6.5.Yhdessä ultrassa oltu yksityisellä, haluttiin varmuus että siellä joku on.Kaksi edellistä raskautta ovat olleet haastavia omalla tavallaan alun verenvuotoineen päättyen loppuajan...

Yhteistyössä