Onko t2h-haalarit vieläkin reilua mitoitusta?

  • Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti
"kysely"
Mietin kun olen tilaamassa tytölle. Tyttö 112cm pitkä, ja haluaisin reilun ettei jää kasvupyrähdyksessä heti pieneksi. Jossain luki että 116cm on ticketeissä 122cm? Pitääkö paikkaansa edelleen, uusissa mallistoissa?
 
"Vieras"
Just juttelin myyjän kanssa ja sanoi että on aika oikean kokoisa, eli suositteli mun 103 cm tytölle 110 taas jopa 116 cm. Otin 116 kaksosaisena, onhan se reilu mutta kaksosaista voi vähän justeeraa...
 
Ken guru
Vauvan haalari on aika kokoansa vastaavaa. Meillä nyt 86cm täksi talveksi, ja muuten vaatteet 80-86cm. Ei tuo haalari ole kovinkaan iso lapselle, vaan aika passeli jo nyt.

Olen kyllä kuullut/lukenut että näissä "vauvojen" haalareissa (snowbaggie) koot vastaa enemmänkin sitä mitä ovat.
 
Meidän pojalla on viime keväänä ostettu ticketin välikausihaalari ja se on kokoa 92. Poika käyttää kaikissa muissa vaatteissa kokoa 98-104, mut silti tuo ticketin haalari on vieläkin tosi reilu hänelle. Varmaan menee vielä vuoden päästäki, jos ei tässä mitään ihme pyrähdystä tule.
 
Tilasin meidän 88cm pojalle talvihaalarin koossa 92cm. Olin kuullut, että ovat reilua mitoitusta ja ajattelin tämän mahtuvan sitten vaikka kaksikin talvea. Olikin tosiaan NIIN iso, että poika meinas siihen aivan hukkua. Lopuksi päädyin sitten kokoon 80cm ja se tuntuu nyt sopivan + vähän kasvunvaraa. Näin meillä :)
 

Yhteistyössä